X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
תוצאות חיפוש - ועדת חוקה
עמוד 1 מתוך 37
ועדת חוקה אישרה לקריאה ראשונה: הרחבת חוק זכויות נפגעי עבירה בשל טבח 7.10
ועדת החוקה אישרה (יום ד') לקריאה ראשונה את הצעת חוק זכויות נפגעי עבירה (תיקון - הרחבת נפגעי עבירה בשל טבח ה-7 באוקטובר), התשפ"ד-2024, שיזמו הח"כים קארין אלהרר ואליהו רביבו. מוצע להרחיב ולאפשר גם לסבים, נכדים, דודים ואחיינים, לממש את הזכויות של נפגעי העבירה באירועי ה-7 באוקטובר לקבלת מידע, במידה ושאר בני המשפחה המנויים בחוק אינם יכולים לממשן. כיום מנויים בחוק - בני הזוג, ילדים, הורים ואחים. הצעת החוק תחול גם ביחס לקרובי משפחה של חטופים, שיוכלו לממש את זכויותיהם כנפגעי עבירה.
08/05/2024  |  מירב ארד
ח"כ רוטמן: מתחילת המלחמה עברו בוועדה עשרות חוקים בהסכמות ובפשרות
יו"ר ועדת חוקה, חוק ומשפט של הכנסת, ח"כ שמחה רוטמן, התייחס להקפאת חוק הרבנים שאמור היה לעלות הבוקר לדיון בוועדה ואמר כי מאז תחילת המלחמה הועברו בוועדת החוקה בהסכמות ובפשרות עשרות רבות של חוקים בנושאים רבים ומגוונים.
19/03/2024  |  איציק וולף
רוטמן על הרפורמה המשפטית: לכולם ברור שיש צורך בתיקון עמוק, יסודי בהסכמה רחבה
יו"ר ועדת חוקה שמחה רוטמן על הרפורמה המשפטית בראיון לכאן רשת ב': "יש רשימה ארוכה של דברים שנצטרך לטפל בהם אחרי המלחמה. לכולם ברור שיש צורך בתיקון עמוק, יסודי ושורשי בהסכמה רחבה במערכת המשפט - זו אולי הסוגייה היחידה חוץ מהצורך לנצח חד משמעית את חמאס שיש עליה קונצנזוס"
04/01/2024  |  מירב ארד
ועדת חוקה אישרה את הצ"ח שתאפשר דיוני בימ"ש בהיוועדות חזותית במהלך המלחמה
ועדת החוקה אישרה לקריאות שנייה ושלישית את הצעת חוק קיום דיונים בהיוועדות חזותית בהשתתפות עצורים, אסירים וכלואים (הוראת שעה - חרבות ברזל), התשפ"ד-2023.
18/12/2023  |  מירב ארד
רוטמן: "מבקש הבהרות מהפרקליטות והמשטרה מי הבוס בנושא"
עו"ד אברמזון מהפרקליטות: "אין הנחיה. אנחנו בוחנים כל תיק לגופו. יסוד הסתברותי קשה לקבוע לפי כללים. פסיקת בית המשפט העליון לא מתאימה לכל תיק. נחשוב האם נדרשת או לא נדרשת הנחיה" * מספר כתבי האישום מאז ה-7.10 מתקרב ל-100, ניתנו 238 אישורים לפתיחה בחקירה שנמצאים בשלבים שונים במשטרה, מספר הסירובים לפתיחה בחקירה עומד על 49
22/11/2023  |  מירב ארד
רוטמן לבג"ץ: דוקטרינת ההשתק חלה עליכם, כי לא הגעתם לדיוני ועדת החוקה
יו״ר ועדת החוקה ח״כ שמחה רוטמן מסר לבג״ץ את תשובתו בעניין העתירות לביטול חוק צמצום עילת הסבירות. "בית המשפט הנכבד נעדר סמכות לערוך ביקורת שיפוטית על חוקי יסוד", כתב רוטמן.
10/09/2023  |  עידן יוסף
נתניהו: 5 חוקים חזקים יהדקו את היכולת להילחם בארגוני הפשיעה
שר האוצר הציג בוועדה לקידום המאבק בפשיעה בחברה הערבית הצעת מחליטים וסל חקיקה מקיף * התוכנית הממשלתית כוללת הקמת צוות מקצועי וממונה מיוחד ולשלב זרועות בין גופי האכיפה ולהחמיר את הענישה הכלכלית
07/09/2023  |  עידן יוסף
רוטמן: מתקרב היום שהיועמ"שית תדיח את הכנסת
יו"ר ועדת חוקה, ח"כ שמחה רוטמן בכינוס בתל אביב: "אני מקווה שהיום הזה גם קרוב שהיועמ"שית תודח מתפקידה. מתקרב היום שהיועמ"שית תדיח את הכנסת".
04/09/2023  |  עידן יוסף
חוקי-יסוד - במעמד-ביניים לקראת חוקה
"הבית המשותף" שלנו הוא יחיד ומיוחד ב"שכונה" של המזרח-התיכון ואולי גם ב"עיר" הגלובאלית כולה * הסולידריות הישראלית רבת המוניטין, המעצימה את החברה בישראל ואת יחידיה כפרטים, הינה דוגמה ומופת
04/09/2023  |  מרדכי שחם
ח"כ קריב: "ראש ממשלה שלא מרגיש מחוייב לאזרחיו"
ח"כ גלעד קריב פותח את ועדת 'חוקה, חוק ומשפט' בביקורת על ראיונו של רה"מ
07/08/2023  |  מירב ארד
הצעה: עילת סבירות מצומצמת והקפאת הרפורמה
הליכוד דחה את הצעתם של בר-דוד ואמיתי, בעוד לפיד הגדיר אותה כבסיס למו"מ * הציעו למנוע את השימוש בעילת הסבירות לבדה רק על החלטות מדיניות של הממשלה ומינוי שרים וסגני שרים * הרפורמה תוקפא למעשה ל-18 חודשים
23/07/2023  |  איתמר לוין
עו"ד בכר על צמצום עילת הסבירות: חלק מניסיון לשינוי שיטת המשטר
תקף: "ועדת חוקה ביצעה אתמול התנקשות בדמוקרטיה הישראלית" * במהלך הכנס, עורכי דין מהימין התפרצו בטענה שהכנס חד-צדדי * מנדלבליט הזהיר: "הדבר עלול להוביל לעריצות השליט, ללא שום איזון והגנה"
20/07/2023  |  מירב ארד
הפסקה בדיון ההצבעות לבקשת יועמ"שית הכנסת
עו"ד שגית אפיק השיבה לטענות חברי האופוזיציה לגבי התנהלות ההצבעות: אין כרגע הצבעות במליאה ונעצרו ההצבעות בוועדה עד שהנושא ייבדק " * באישור יו"ר הכנסת, תוארך ישיבת הוועדה במקביל לישיבת מליאת הכנסת, עד סיום סעיף השאילתות במליאה
19/07/2023  |  מירב ארד
מהומה בוועדת החוקה בעת ההצבעות על ההסתייגויות
חברי האופוזיציה טוענים שאינם מצליחים לעקוב אחר סעיפי ההסתייגויות עליהן מצביעים לטענתם במהירות גבוהה מדי, אך יועמ"ש הכנסת בדקה ומצאה שהקצב סביר
19/07/2023  |  עידן יוסף
יו"ר ועדת החוקה על הפרסומים למגעים לפשרה: "לא מכיר"
רוטמן: "כדי להגיע להסכמות אפשר ללכת להרבה מקומות. נאמר שאם יהיה רצון בהסכמה, ניתן יהיה לחרוג מהעקרונות, אבל לוותר, כאשר אומרים פה נציגיכם שחור על גבי לבן גם בתקשורת וגם פה, ש"לא יהיו שום הסכמות, כל דבר שתציעו אנחנו אומרים לא", אז למה שנחרוג"
18/07/2023  |  מירב ארד
ח"כ רוטמן: הדיון ביום ראשון על עילת הסבירות - האחרון לפני ההפצה להסתייגויות
יו"ר ועדת חוקה, חוק ומשפט של הכנסת, ח"כ שמחה רוטמן, הודיע לחברי הוועדה כי הדיון ביום ראשון יהיה האחרון לפני הפצת הנוסח להסתייגויות. לדבריו, מייד בתום הדיון יופץ הנוסח להסתייגויות וניתן יהיה להגיש את ההסתייגויות עד לשעה 7 בבוקר ביום שני.
13/07/2023  |  איציק וולף
לפיד: "החוק הזה הוא תחילת הסוף של הממשלה"
הוועדה מתכנסת לדון בהכנת הצעת החוק לביטול עילת הסבירות לקריאה שנייה ושלישית * רוטמן: עילת הסבירות לא חלה על חקיקת הכנסת ולא תחול על חקיקת הכנסת
11/07/2023  |  מירב ארד
רוטמן: ישראל הסתדרה שנים ללא עילת סבירות
ראש האופוזיציה טען כי הקואליציה מחסלת את הברית הישראלית מסיבות קטנוניות של מושחתים ומשחיתים * הדיון בכנסת נמשך לקראת ההצבעה בקריאה ראשונה על צמצום עילת הסבירות
10/07/2023  |  איציק וולף
ועדת החוקה תתכנס גם מחר בעקבות חוסר הסכמות עם האופוזיציה
בעקבות חוסר ההסכמות בין הקואליציה לאופוזיציה והצפי להמשך ישיבת מליאת הכנסת עד השעות הקטנות של הלילה החליט יו"ר ועדת חוקה, ח"כ שמחה רוטמן, לקיים גם מחר, צום י"ז בתמוז, דיונים בוועדה בנושאים שונים שנקבעו מראש לשבוע הבא, ובכך לנקות שולחן ולאפשר לוועדת חוקה להתמקד בשבוע הבא רק ברפורמה המשפטית (INN).
05/07/2023  |  עידן יוסף
ח"כ רוטמן הודיע: ייתכנו הצבעות על חוק הסבירות בדיון מחר
יו"ר ועדת חוקה, חוק ומשפט של הכנסת, ח"כ שמחה רוטמן, הודיע (יום ב', 3.7.23) לקראת ישיבת הוועדה שתתקיים מחר החל מהשעה 11:00 להכנת חוק-יסוד: השפיטה (תיקון-עילת הסבירות) לקריאה ראשונה כי ייתכנו הצבעות על החוק במהלך הדיון.
03/07/2023  |  איציק וולף
לוין ורוטמן יציגו נוסח מרוכך של ביטול עילת הסבירות
שר המשפטים יריב לוין ויו"ר ועדת חוקה, חוק ומשפט שמחה רוטמן צפויים להביא לוועדת החוקה נוסח מרוכך של החוק לביטול עילת הסבירות. המתווה הנוכחי מבטל באופן גורף את עילת הסבירות בנוגע לכל החלטה של נבחר ציבור, ולעומת זאת הנוסח החדש עשוי להבחין בין סוגי החלטות.
29/06/2023  |  עידן יוסף
עשרות מפגינים שיבשו אירוע חתימת ספרים בידי ח"כ שמחה רוטמן
עשרות בני אדם מפגינים נגד הרפורמה המשפטית אל מול דוכן הספרים שאליו הגיע יו"ר ועדת חוקה, חוק ומשפט של הכנסת, ח"כ שמחה רוטמן, בשבוע הספר בשרונה שבתל אביב. שוטרים הרחיקו מן המקום את כל הנוכחים.
18/06/2023  |  איציק וולף
הזמבורה שנדחפה לאוזן יו"ר ועדת חוקה חוק ומשפט
מופעי האימה ההמוניים המתרחשים לנגד עיננו כמעט בכל מקום בו נמצאים נבחרי ציבור תומכי הרפורמה, דומה שאין להם אח ורע
06/06/2023  |  עמנואל בן-סבו
לחץ האירופים בעניין חוק העמותות - צביעות
כהגנה מפני התערבות מדינות זרות בפוליטיקה הישראלית נחקק כבר ב-2016 "חוק שקיפות העמותות" שנועד "להחיל על נציגי גופים הפועלים בישראל בשם ישויות מדיניות זרות כללי שקיפות וגילוי נאות
05/06/2023  |  שלמה פרלה
מקשיבים, מדברים, אוהבים!
ראש יהודי וערוץ TOV מארחים את ח"כ שמחה רוטמן יו"ר ועדת חוקה חוק ומשפט, לדיון מעמיק ויסודי בשינוי הנדרש במערכת המשפט הישראלית מול הפרופסור ידידיה שטרן, נשיא המכון למדיניות העם היהודי. האירוע בהנחיית עו"ד שרון הורנשטיין.
28/05/2023  |  מחלקה ראשונה
 1   2   3  >>
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il