X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
תוצאות חיפוש - חוק הספורט
עמוד 1 מתוך 3
בטרומית: יוסדר העיסוק באימון ספורט
מליאת הכנסת אישרה (ד') בקריאה טרומית את הצעת חוק הספורט - תיקון - הסדרת העיסוק באימון ספורט, התשפ"ג-2023 של חבר הכנסת חילי טרופר והצעה דומה של ח"כ סימון דוידסון. 18 תמכו ללא מתנגדים והיא תועבר לוועדת החינוך התרבות והספורט.
23/03/2023  |  עידן יוסף
בקריאה ראשונה: שיפור מערך ההסדרה של מאמנים בענפי הספורט
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הספורט (תיקון מס' 16) (הסדרת העיסוק באימון ספורט), התשפ"ב-2022. מוצע בה לשפר את מערך ההסדרה של מאמנים בענפי הספורט, בין השאר, על-ידי שיפור מנגנון דרגות ההסמכה, מערך הפיקוח, והתנאים למתן תעודת מאמן ומדריך בענפי הספורט השונים, ולהקנות למשרד הספורט סמכויות מנהליות לשם יישום הוראות החוק.
28/06/2022  |  עידן יוסף
בטרומית: יוסדר העיסוק באימון ספורט
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הספורט (תיקון - הסדרת העיסוק באימון ספורט), התשפ"ב-2022. 14 חברי כנסת תמכו ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת החינוך התרבות והספורט.
15/06/2022  |  עידן יוסף
בטרומית: ספורטאי קטין יוכל לעבור בין אגודות ספורט ללא דרישת גמול מצד האגודה המעבירה
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הספורט (תיקון - זכויות ספורטאי קטין), התשפ"ב-2022 של חברי הכנסת שרן השכל וסימון דוידסון. 60 תמכו מול 46 שהתנגדו וההצעה תועבר לוועדת הכנסת.
01/06/2022  |  עידן יוסף
השרים תומכים בהגבלת צילום חשודים בבתי המשפט
הצעת החוק מבקשת להתאים את החוק בארץ לזה הנהוג בכמה מדינות מערביות * עוד הצעות שנתמכו בידי ועדת השרים לחקיקה: איסור הנפת דגל אש"ף במוסדות מתוקצבים, החמרת ענישה על תוקפי עובדי רפואה, דיווח על תלונות על הטרדות מיניות בגופי הביטחון ומסירת הודעות לאחים שכולים
29/05/2022  |  עידן יוסף
"בגרמניה הרחיקו לכל החיים על מועל יד, פה רק ל-90 יום"
בן-גביר: "לה פמיליה? בסכנין קראו איטבח אל יהוד" * ח"כ גנאים לבן-גביר: "אחרי ששחקת בביתר אני מבין למה היא גזענית" * בן-גביר בתגובה: "לא פלא שהיית הבעלים של סכנין. חמסניק" * יו"ר ההתאחדות אורן חסון אמר: "עד שלא יהיה שילוב של הכוחות במדינה נגיע לפה אחרי שיגיע האסון"
27/10/2021  |  מירב ארד
בטרומית: ספורטאים לא יהיו כבולים למועדונים שלהם
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הספורט (תיקון - זכויות ספורטאי בוגר), התשע"ז-2017 של חבר הכנסת יעקב מרגי וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה לתקן את סעיף 11א לחוק הספורט העוסק באפשרות מעברם של ספורטאים מאגודה לאגודה ולאפשר לספורטאי בוגר, בדומה לאפשרות הנתונה כיום לספורטאי קטין, לפנות, כאשר האגודה אינה מסכימה להעברתו, לערכאה שיפוטית מיוחדת בהתקיים עילות מיוחדות המפורטות בחוק המוצע, על מנת להשתחרר מהאגודה. כן מוצע לאפשר לספורטאי בוגר שגילו מעל 25 שנים ושעסק בפעילות תחרותית במסגרת אגודה מסוימת במשך 7 שנים לפחות, לעבור לאגודה אחרת ללא תשלום או גמול.
24/10/2018  |  מחלקה ראשונה
סופית: פטור מביטוח לעוסקים בספורט עממי
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הספורט (תיקון מס' 15), התשע"ח-2018 של ח"כ יואל רזבוזוב. מוצע בה לקבוע כי ספורטאי רשאי לבטח את עצמו. אם עשה כן, או אם בוטח בביטוח אחר שמתקיימים בו התנאים לפי החוק, יהיו גופי הספורט פטורים מלבטח אותו. כמו כן, מוצע להוסיף לרשימת הספורטאים הפטורים מביטוח את הספורטאים המשתתפים בפעילות ספורט שאין בגינה תשלום שכר או כל תמורה אחרת.
25/06/2018  |  מחלקה ראשונה
בקריאה ראשונה: קביעת ארבע דרגות הסמכה שונות לאימון ספורט
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הספורט (תיקון מס' 14) (הסדרת עיסוק באימון ספורט), התשע"ח-2018, אליה הוצמדה הצעה פרטית של ח"כ טלי פלסקוב. חוק הספורט קובע כיום כי לא יעסוק אדם באימון והדרכה אלא אם כן יש בידו תעודת הסמכה מאת בית ספר שהוכר לעניין זה. מוצע לשכלל את מערך ההסדרה הקיים ולערוך בו התאמות. בין היתר, לקבוע חובת רישוי לעיסוק באימון ספורט בארבע דרגות הסמכה שונות; לקבוע הסדרים מפורטים באשר לחובת מוסד להכשרת מאמנים לקבל הכרה; וכן לקבוע הסדרים לעניין מערך פיקוח ובדיקה של קיום הוראות החוק, לרבות סמכות להטלת עיצומים כספיים.
21/05/2018  |  מחלקה ראשונה
בקריאה ראשונה: פטור מביטוח לעוסקים בספורט עממי
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הספורט (תיקון מס' 15) (הוראות לעניין ביטוח), התשע"ח-2018 של חבר הכנסת יואל רזבוזוב וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה לקבוע כי ספורטאי רשאי לבטח את עצמו. עוד מוצע לקבוע כי אם אגודת ספורט, ארגון ספורט, התאחדות, איגוד או הספורטאי עצמו רכשו ביטוח עבור הספורטאי, או שהספורטאי בוטח בביטוח אחר שמתקיימים בו התנאים לפי החוק, יהיו הגופים האחרים פטורים מלבטח אותו. כמו כן, מוצע להוסיף לרשימת הספורטאים הפטורים מביטוח את הספורטאים המשתתפים בפעילות ספורט שאין בגינה תשלום שכר או כל תמורה אחרת ("ספורט עממי").
08/05/2018  |  מחלקה ראשונה
בטרומית: פטור מביטוח לעוסקים בספורט עממי
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הספורט (תיקון - פטור מביטוח לעוסקים בספורט עממי), התשע"ח-2017 של חבר הכנסת יואל רזבוזוב וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה לקבוע כי ספורטאי רשאי לבטח את עצמו. עוד מוצע לקבוע כי אם אגודת ספורט, ארגון ספורט, התאחדות, איגוד או הספורטאי עצמו רכשו ביטוח עבור הספורטאי, יהיו הגופים האחרים פטורים מלבטח אותו. כמו כן, מוצע להוסיף לרשימת הספורטאים הפטורים מביטוח את הספורטאים המשתתפים בפעילות ספורט שאין בגינה תשלום שכר או כל תמורה אחרת ("ספורט עממי").
28/02/2018  |  מחלקה ראשונה
תישלל התמיכה מאיגודים שיפלו שומרי שבת
המדינה הודיעה לבג"ץ כי איגוד שלא ייתן לספורטאים שומרי שבת להתחרות בשוויוניות ולא תהיה לו הוכחה כי לא הייתה לו ברירה, ייפגע בתמיכות משרד הספורט והטוטו
10/01/2018  |  עידן יוסף
פציעה בחדר כושר
פעילות בחדר כושר חייבת לעמוד בשורה של כללים חוקיים, הן מצד המכון והן מצד המתאמן. במקרה של פציעה, ניתן יהיה לקבל פיצוי - אם יוכח שהמכון התרשל ושהרשלנות גרמה לפציעה
משרד הספורט יוכל לתמוך בהתאחדות לנהיגה ספורטיבית
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק להסדר ההימורים בספורט (תיקון מס' 9), התשע"ז-2017. חברי המועצה להסדר הימורים בספורט לא יהיו חברים בהנהלה הפעילה של התאחדות שקיבלה הכרה לפי חוק הנהיגה הספורטיבית. מיתרת ההכנסות מהימורים יוקצה מדי שנה סכום לחלוקה כתמיכה בהתאחדויות שקיבלו הכרה לפי חוק הנהיגה הספורטיבית. בנוסף, תוקן את חוק הספורט כך שניתן יהיה לקבוע אמות מידה לתמיכה גם בהתאחדות נהיגה ספורטיבית.
13/02/2017  |  מחלקה ראשונה
אושר בטרומית: מניעת תשלום כפל ביטוחים מתלמידים הנרשמים לחוגי ספורט
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הספורט (תיקון - מניעת תשלום כפל ביטוחים), התשע"ו-2015 של חבר הכנסת יואל רזבוזוב וקבוצת חברי הכנסת, והצעה דומה של ח"כ מיקי זוהר. לפי חוק הספורט על גופי הספורט לבטח את הספורטאים הנוטלים חלק בתחרויות ספורט המאורגנות על ידם. מוצע שחובה זו לא תחול על רכיבים ביטוחיים המשולמים כבר לפי חוק לימוד חובה עבור תלמידים, זאת על מנת למנוע תשלום כפול של ההורים עבור ביטוח זהה, למעט אם החליטו המבוטחים אחרת.
06/07/2016  |  מחלקה ראשונה
שכר כדורגלנים יידון רק בבית הדין
בית הדין לעבודה קובע: למוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל אין סמכות להכריע במחלוקות על שכרם של כדורגלנים, שכן הסמכות הייחודית מצויה בידי בית הדין לעבודה
23/06/2016  |  איתמר לוין
פגיעה בחוקתיות בתקנון הכדורגל
התיר לראיקוביץ לשחק במדי מכבי ת"א במשחק העונה מול הפועל ב"ש וקבע: האיסור לערער על חלק מהעונשים ומניעת הייצוג בפני בתי הדין המשמעתיים - לכאורה בלתי חוקתיים
02/05/2016  |  איתמר לוין
גול עצמי
קבוצת כדורגל שלא ביטחה כחוק את אחד משחקניה, חויבה לפצות אותו מכיסה לאחר שנפצע שלוש פעמים
איילון מערערת: לכדורגלן הזמבי היה מום מולד
חברת הביטוח טוענת כי הכדורגלן הזר סבל ממום מולד וכי המאמץ הגופני שהשקיע באימון במהלכו התמוטט ומת לא היווה את הסיבה למותו
01/01/2014  |  יצחק דנון
הסדר הימורים בספורט - בדרך לחקיקה
אושר בקריאה ראשונה: המלצות ועדת זליכה לחלוקת כספי התמיכות בספורט
29/10/2013  |  יפעת גדות
וינשטיין: להחמיר המאבק בגזענות בכדורגל
המשטרה תפעל במישור הפלילי, כולל העמדה לדין של משמיעי קריאות גזעניות והרחקה מהמגרשים * קורא לגופי הספורט להגיע עד כדי הפסקת משחקים בשל אירועים גזעניים
18/02/2013  |  איתמר לוין
מבריחים את הילדים מהספורט
ערב פתיחת האולימפיאדה בלונדון יוצא מכון ירושלים לחקר-שווקים נגד חוק הספורט הישראלי, הפוגע בפוטנציאל למדליות אולימפיות, בהיותו חסם בפני פעילות ספורטיבית תחרותית, במיוחד בקרב ילדים בפריפריה - האוכלוסיה שממנה יצמחו המדליסטים האולימפיים העתידיים
24/07/2012  |  ראובן לייב
אושר בקריאה ראשונה: גורם אחד יבטח את הספורטאים
מליאת הכנסת אישרה (יום ג', 24.1.12) בקריאה ראשונה את הצעת חוק הספורט (תיקון מס' 8) (הוראות שונות), התשע"ב-2012 (קריאה ראשונה) - של הח"כית רונית תירוש (קדימה).
24/01/2012  |  מחלקה ראשונה
אושר בקריאה ראשונה: דחיית ההוראות למינוי חברים במוסדות שיפוט פנימיים של התאחדות או איגוד ספורט
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הספורט (תיקון מס' 7)(תיקון), התשע"ב-2012. הצעת החוק הממשלתית באה לדחות את תחילת ההוראות בעניין מינוי חברים במוסדות שיפוט פנימיים של התאחדות או איגוד ספורט, בחצי שנה, מיום 1 בינואר 2012 ליום 30 ביוני 2012.
17/01/2012  |  מחלקה ראשונה
אושר קוד אתי מחייב לנושאי משרה בגופי הספורט
ההצעה הממשלתית באה לעגן בין היתר את מעמדו של הקוד האתי כחלק מהתקנון של גופי ספורט, המחייב את כל החברים בהם, ולהבטיח כי בעלי עבר פלילי לא יוכלו לכהן כשופטים בספורט
04/08/2011  |  יפעת גדות
 1   2   3  >>
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il