X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
תוצאות חיפוש - טרור
עמוד 1 מתוך 890
צה"ל תקף במהלך הלילה יעדי טרור של חיזבאללה בדרום לבנון
מטוסי קרב תקפו במהלך הלילה יעדי טרור של חיזבאללה בדרום לבנון, בהם תשתית טרור במרחב אל ג׳יבין, ותשתית להכוונת טרור במרחב כפר חמאם. בנוסף, כוחות צה״ל ביצעו ירי ארטילרי להסרת איום למרחב א-נקורה שבדרום לבנון.
05/07/2024  |  איציק וולף
עתירה: המשטרה תשדרג בצורה מסוכנת רובוטים מיושנים
חברת ג.ג רובוטיקה, המתחזקת את הרובוטים הקיימים של מערך החבלה, טוענת שההחלטה לשדרג במקום להחליף אותם, תסכן את חיי החבלנים ועלולה לפגוע בביטחון * המשטרה דוחה את הטענות
צה"ל תקף מחבלים ששהו בבתי ספר של אונרא
מסוק קרב ומטוסי קרב של חיל האוויר, תקפו בהכוונת פיקוד הדרום מחבלים ששהו בבתי ספר של אונרא במרחב העיר עזה - בית הספר ״אל קאהרה״ באל פורקאן ובית הספר ״מוסא״ בדראג׳ תופאח.
04/07/2024  |  עידן יוסף
צה"ל הרס את בתי המחבלים שביצעו את פיגוע הירי שבו נרצח מתן אלמליח ז״ל
במהלך הלילה, הרסו כוחות צה״ל במרחב זעתרה שבחטיבת עציון את בתי המחבלים מוחמד זואהרה וכ׳אטם זוהארה. השניים, יחד עם מחבל נוסף, ביצעו את פיגוע הירי ב-22 בפברואר 2024 בכביש 1 סמוך למחסום א-זעיים, בו נרצח מתן אלמליח ז״ל ונפצעו מספר אזרחים ישראלים נוספים. בנוסף לוחמי צה״ל, שב״כ ומג״ב עצרו הלילה ברחבי יהודה ושומרון שלושה מבוקשים, בהם מבוקש בטולכרם שהסית לטרור, מבוקש במרחב אדנא שביהודה החשוד בהסתה לטרור ומבוקש נוסף במרחב קלקיליה.
04/07/2024  |  מירב ארד
המלחמה נגמרה, נכון?
הממשלה חוזרת לעסוק במלוא הקיטור בנושאים המפלגים והאנוכיים של 6 באוקטובר - אז כנראה המלחמה נגמרה. אבל אם כך, אזי הגיע הזמן להקים ועדת חקירה ממלכתית
04/07/2024  |  איתמר לוין
הלחימה בשג׳עייה, ברפיח ובמרכז הרצועה: חוסלו עשרות מחבלים
לאורך היממה האחרונה, מטוסי קרב וכלי טיס של חיל-האוויר חיסלו עשרות מחבלים והשמידו יותר מ-50 מטרות טרור נוספות ברחבי הרצועה
04/07/2024  |  מירב ארד
צה״ל תקף לאורך הלילה מטרות של ארגון הטרור חיזבאללה בדרום לבנון
מטוסי קרב תקפו לאורך הלילה מטרות של ארגון הטרור חיזבאללה בדרום לבנון, ביניהם מבנה צבאי במרחב שיחין ושלוש תשתיות טרור במרחב בלאט. בנוסף, כוחות צה״ל ביצעו ירי להסרת איום למרחב שבעא שבדרום לבנון.
04/07/2024  |  מירב ארד
בטרומית: הגבלות בעניין הטלת מעצר מנהלי על אזרחי המדינה
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק סמכויות שעת חירום (מעצרים) (תיקון - מעצרים מינהליים בגין חברות בארגון טרור), התשפ"ד-2024 של חבר הכנסת שמחה רוטמן. 54 חברי כנסת תמכו בהצעה, אל מול 51 מתנגדים, והיא תועבר לוועדת הכנסת שתקבע איזו ועדה תדון בהצעה.
03/07/2024  |  
בטרומית: שלילת קצבאות ממחבלים ובני משפחותיהם שאינם תושבים
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית הצעת חוק הביטוח הלאומי (תיקון - שלילת קצבאות שמשולמות לפעילי טרור ובני משפחותיהם מחוץ לישראל), התשפ"ד-2024 של חברת הכנסת יוליה מלינובסקי. 30 חברי כנסת תמכו בהצעה, אל מול 7 מתנגדים, והיא תועבר לדיון בוועדת העבודה והרווחה.
03/07/2024  |  עידן יוסף
חיסול דרמטי בלבנון: חוסל פעיל שטח בכיר של חיזבאללה
כטב"ם ישראלי תקף מהאוויר את הרכב שבו ישב מפקד יחידת "עזיז" של חיזבאללה * מדובר במפקד בכיר שדרגתו מקבילה לזו של מפקד יחידת נאסר שחוסל בחודש שעבר * גלנט: ״הטנק שיצא מהקרב ברפיח יכול להגיע עד הליטני - מכים את חיזבאללה מכות קשות בכל יום״
03/07/2024  |  מירב ארד
צה"ל הרס את ביתו של המחבל אחמד דוואבשה שרצח את בנימין אחימאיר ז״ל
כוחות צה״ל הרסו הלילה את ביתו של המחבל אחמד דוואבשה בכפר דומא שבחטיבת בנימין, שביצע פיגוע טרור ב-12 באפריל 2024, בו רצח את הנער בנימין אחימאיר ז״ל.
03/07/2024  |  מירב ארד
לוחמי הצנחנים השמידו יותר מ-50 תשתיות טרור וחיסלו מחבלים
במרחב שג'עייה כוחות אוגדה 98 חיסלו מחבלים, איתרו אמצעי לחימה והשמידו תשתיות טרור. במהלך היממה האחרונה לוחמי צק"ח הצנחנים השמידו מעל ל-50 תשתיות טרור, בפשיטות ממוקדות שביצעו הכוחות, איתרו פירים מבצעיים ואמצעי לחימה ביניהם נשקים מסוג 'קלאצ׳ניקוב', רימונים, מחסניות וציוד לחימה נוסף.
03/07/2024  |  מירב ארד
מסדרון של התשה ללא תכלית
צה"ל אומנם הוקם ונבנה כצבא שנועד להכריע את אויביו מהר ו"בזול" ובהסתמך על לקחי מלחמת העצמאות על אדמת האויב ולא בשטחה המוגבל של המדינה, אולם, חרף מדיניות הביטחון ההכרעתית ישראל נאלצה לנהל כל השנים במסגרת הביטחון השוטף גם מלחמת התשה
03/07/2024  |  חנן שי
בקריאה ראשונה: לרשויות האכיפה ייקל להאבק בפרסומי הסתה לטרור
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק המאבק בטרור (תיקון מס' 11) (עבירת הסתה לטרור), התשפ"ד-2024 של חברי הכנסת צבי סוכות, אליהו רביבו, יצחק קרויזר ולימור סון הר-מלך. 16 חברי כנסת תמכו בהצעה, אל מול 3 מתנגדים, והיא תוחזר לדיון בוועדת החוקה.
02/07/2024  |  עידן יוסף
לראשונה בעולם: מרכז ישראלי להתמודדות עם איומי סייבר תחבורתיים
בבאר שבע נחנך המרכז הראשון מסוגו בעולם להתמודדות עם איומי סייבר בתחבורה. המרכז נועד להגן מפני איומי סייבר על תשתיות תחבורה ועל כלי הרכב עצמם. בעתיד תורחב הפעילות גם לענף התעופה והנמלים.
02/07/2024  |  עידן יוסף
כניסה-יציאה
לקח לצה"ל קרוב לשלושה חודשים לפרק גדוד אחד של החמאס ולחסל את רוב לוחמיו, אבל תוך שישה חודשים הצליח החמאס לשקם בחזרה את הגדוד ולהכין אותו ללחימה אינטנסיבית
02/07/2024  |  חיים רמון
לוחמי נח״ל חיסלו חולית מחבלים חמושים ברפיח
במרחב רפיח, מטוסי קרב של חיל-האוויר בשיתוף כוחות אוגדה 162 השמידו במהלך היממה האחרונה מספר תשתיות טרור במרחב. לוחמי חטיבת הנח"ל זיהו במסגרת מארב חוליית מחבלים חמושים שהתקדמו ברכב לעבר המרחב בו הכוחות פעלו, הלוחמים ירו לעבר המחבלים וחיסלו אותם.
02/07/2024  |  מירב ארד
צה"ל השמיד מנהרה באורך קילומטר
כוחות המילואים של אוגדה 99 ויהל"ם השמידו מנהרה באורך קילומטר במסדרון מרכז הרצועה, חיסלו עשרות מחבלים והשמידו יותר מ-100 תשתיות טרור.
01/07/2024  |  עידן יוסף
סמוטריץ': אין טעם לפטר את היועצת המשפטית לממשלה
יו"ר הציונות הדתית מסביר כי כי במקום להתעסק במאבק שבג"ץ עשוי לסכל בצו ביניים מוטב לבחור מאבק שבו אפשר לנצח כגון מינוי נציב שירות המדינה, שבו עמדת הייעוץ המשפטי לממשלה ניתנת להפרכה
01/07/2024  |  עידן יוסף
לשכת רה"מ מאשימה: אסירים משתחררים בגלל דיונים בבג"ץ
מלשכת גלנט נמסר: נוהל כליאת אסירים ביטחוניים ושחרורם נמצא תחת השב"כ והשב"ס * השר בן-גביר תקף: הפקרות ביטחונית * בשב"כ טוענים כי התריעו והפנו אצבע מאשימה לבן-גביר * השב"ס פרסמו את הצו המורה על שחרור המחבל * ראש האופוזיציה: הבלאגן בנושא שיחרור מנהל בי"ח שיפא הוא המשך ישיר להפקרות של הממשלה
01/07/2024  |  מירב ארד
ישראל שחררה ממעצר את מנהל בית החולים שיפא
מוחמד אבו סלמיה, ניהל את בית החולים שיפא ששימש מקום מסתור למחבלי חמאס והוחזקו בו חטופים * יחד איתו שוחררו כ-50 עצורים * בקבוצת הממשלה סערו הרוחות ודרשו הסברים מהשר גלנט: "איך הוא משוחרר?"
01/07/2024  |  מירב ארד
תיעודים מלחימת צק"ח 7 בשג'עייה: נשקים ורימונים בביה"ס של האו"ם
כוחות צוות הקרב החטיבתי של חטיבה 7 ובינהם לוחמי חטיבה 7, גבעתי וצנחנים, מובילים את הפעילות האוגדתית של אוגדה 98 במרחב שג'עייה ביממות האחרונות.
30/06/2024  |  מירב ארד
סער: "להאריך את השירות הצבאי ולקצץ במשרדי הממשלה"
סער קרא להקמת ממשלה רחבה בהמשך: "המערכת הפוליטית חייבת להתאים עצמה לאתגר האסטרטגי, לעסוק בעיקר ולא בטפל"
30/06/2024  |  מירב ארד
הקשר בין הי"ד לאחדות ביננו
מחקר חדש מצביע על כך שסיקור תקשורתי המדגיש אויב משותף, כמו בפיגועי טרור, מחזק את האחדות הלאומית בישראל יותר מאשר סיקור המדגיש מחלוקות. המחקר מציע כי שימוש במונחים ספציפיים, כמו "יהודים נרצחו" או "הי"ד", יכול להעצים את תחושת השייכות הקבוצתית ולהגביר את הלכידות החברתית בעתות משבר
30/06/2024  |  ריקי יאנקוביץ'
כוחות צה"ל ממשיכים בפעילות במרחב שג'עייה במקביל ללחימה במרחב רפיח ובמרכז הרצועה
במרחב שג׳עייה, כוחות אוגדה 98 תקפו עשרות תשתיות טרור במרחב באמצעות כלי טיס של חיל-האוויר. ביממה האחרונה, לוחמי האוגדה איתרו אמצעי לחימה, פשטו על מתחמי לחימה ממולכדים וחיסלו מספר מחבלים.
30/06/2024  |  מירב ארד
 1   2   3  >>
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il