אדם פולצ'ק ינהל חטיבת הדיגיטל בהראל
|
דירקטוריון הראל החליט על שינוי מבני הכולל הקמת חטיבת דיגיטל חדשה * את החטיבה ינהל מנכ"ל משרד הפרסום ליאו ברנט, אדם פולצ'ק, שייכנס לתפקידו לקראת סוף 2019 ושיכהן כמשנה למנכ"ל הראל ביטוח
|
|
|
|
|
על שני ראשי מנהלות ועל ניגודי עניינים
|
האינטרס הציבורי הוא למנוע מאדם להימצא במצב בו הוא עשוי להפעיל שיקול דעת מוטה או פסול או מנוגד לתועלת הציבור * אסור לעובד ציבור להימצא במצב של אפילו חשש או אפשרות לניגוד עניינים, וכלל אין חשיבות לשאלה האם הפעיל בהחלטה מסוימת שקיבל שיקול דעת שנגוע באינטרסים זרים או לא
|
|
|
|
יו"ר חדש לחבר הנאמנים במרכז פרס
|
מוריס לוי, נשיא ומנכ"ל פובליסיס, יסייע במסגרת תפקידו בקידום משימת המרכז להשגת שלום בר קיימא ופיתוח המזרח התיכון באמצעות טיפוח סובלנות, פיתוח כלכלי וטכנולוגי, שיתוף פעולה ורווחה
|
|
|
פוגל אוגילבי יטפל בתקציב האונ' הפתוחה
|
על התקציב התמודדו גם גליקמן, ליאו ברנט, פובליסיס,LEAD , שטרית ודרורי-שלומי * היקף הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה ב-2012 עמד על כ-4.3 מיליון דולר במחירי מחירון. מתחילת השנה הושקעו בפרסום כ-560 אלף דולר
|
|
|
|
תואר כבוד ליהודית רקאנטי ולמרים זוהר
|
תארי כבוד מטעם אוניברסיטת תל אביב יחולקו גם לפרופסור רוברט ס' לנגר - מדען בתחום הננו-רפואה, פרופסור ריי ג'קנדוף - בלשן ופילוסוף, פרופסור קרלה ג' שץ - ביולוגית ונוירוביולוגית, הפילנתרופ לן (ליאונרד) בלבטניק, איש הפרסום והתקשורת הדיגיטלית מוריס לוי ועוד
|
|
|
השיווק הדיגיטלי מת!
|
פורום השיווק הישראלי בשיתוף הפקולטה לניהול באוניברסיטת ת"א משיקים את כנס השיווק השנתי - "שיווק 2013"
|
|
|
|
שפיציק הקמע של משלחת ישראל ללונדון 2012
|
גולשי האינטרנט שהשתתפו בקמפיין המשותף של הוועד האולימפי בישראל וסמסונג ישראל לבחירת הקמע למשלחת ישראל למשחקים האולימפיים בלונדון 2012 בחרו בשפיציק כבובת הקמע האולימפית של המשלחת.בקמפיין הוצגו לבחירה חמש דמויות.
|
|
|
|
|
3 העולים לגמר בתחרות ה-Effie : בזק, חוגלה ותמי 4
|
משרדי הפרסום עם מספר העבודות הרב ביותר הם:McCann Erickson, אלדר חומסקי & ורשבסקי, שלמור אבנון עמיחי וראובני פרידן IPG * יו"ר המי"ל: "גם השנה תחרות ה- Effie מוכיחה שהיא התחרות המובילה בישראל בתחום השיווק
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
משרדי הפרסום ב-2009: אדלר-חומסקי צמח ב-15%
|
יפעת בקרת פרסום: למרות שעוגת הפרסום קטנה בכ-5%, גליקמן-נטלר-סמסונוב ממשיך במגמת הצמיחה ומתברג במקום השביעי * המשרדים הגדולים מגדילים את נתחם ורושמים קיטון מינורי או סטגנציה
|
|
|