X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
תוצאות חיפוש - גדעון סער
עמוד 1 מתוך 137
סער על הקמת מפלגה עם ליברמן: יש בציבור רצון רב לראות מהלך כזה
ח"כ גדעון סער בראיון לרדיו 103 על האפשרות להקמת מפלגת ימין ממלכתי עם ליברמן: "כן מתקיים שיח בין גורמים שונים שנמצאים באזור החיוג של ימין ממלכתי, ימין ליברלי, שמבין את המצב היטב. אני מקווה שזה יצליח, אני חושב ואני שומע את הציבור ויש רצון רב לראות מהלך כזה. אם הוא יקרה הוא יכול מאוד להצליח"
05/05/2024  |  מירב ארד
ח"כ סער על מכינת עלי: לא בכדי בתפקידיו בעבר לא פעל יעלון בכיוון שהציע"
ח"כ גדעון סער תוקף את דברי בוגי יעלון על מכינת עלי: "הצטערתי לשמוע את דבריו של שר הבטחון והרמטכ״ל לשעבר בוגי יעלון נגד מכינת עלי, ש-19 מבוגריה נפלו במערכה בה אנו עדיין נתונים. מכינת ״בני דוד״ בפרט ובני הציונות הדתית בכלל גילו ומגלים מסירות-נפש והקרבה הראויות להערכה ולהוקרה. לא בכדי בתפקידיו בעבר לא פעל יעלון בכיוון שהציע עתה".
01/05/2024  |  מירב ארד
ח"כ סער: אין הצדקה לשום סנקציות חיצוניות
יו״ר הימין הממלכתי ח״כ גדעון סער: ‏החלטה להטיל סנקציות על גדוד “נצח יהודה״ בצה״ל אינה צודקת ומקוממת. ישראל היא מדינת חוק עם מערכת משפט עצמאית. גם צה״ל מקיים מערכת שיפוט למקרים של הפרת חוק. אין הצדקה לשום סנקציות חיצוניות! על הממשל האמריקני לחזור בו מכוונתו זו ולממשלה יש תמיכה וגיבוי מהאופוזיציה לתביעה זו."
21/04/2024  |  מירב ארד
גורמים מערביים ואמריקנים: "ייתכן שישראל תגיב באירן היום"
בעולם מעריכים שהתגובה צפויה להיות מהירה אך קיימת התלבטות האם לחכות לתמיכה בינ"ל * קבינט המלחמה דן בתגובות אפשריות, ביניהן תקיפה ישירה באירן, תקיפה של שלוחיה בעולם או מתקפת סייבר * המטרה הישראלית - להכאיב לאירן בלי לגרום למלחמה כוללת * גורמים בינלאומיים קוראים לישראל למתינות * אירן מאיימת בתגובה קשה אם ישראל תתקוף
15/04/2024  |  עידן יוסף
ח"כ סער: להשיב את המיקוד להכרעה בעזה - מיטוט החמאס ושחרור החטופים
ח"כ גדעון סער: "ההגנה האוירית המרשימה נתנה אמש לישראל מרחב תמרון וגמישות אסטרטגית. כך גם הכשלון האירני. צריך לדעת לאמץ גם סבלנות אסטרטגית. ישראל לא חייבת למהר בתגובתה ולשבש את סדר הקדימויות שקבעה לעצמה. כעת צריך להשיב את המיקוד להכרעה בעזה: מיטוט החמאס ושחרור החטופים. זה הדבר הנכון והחכם לעשות."
14/04/2024  |  מירב ארד
זנים של סרבנים
גדעון סער והציג בעיה קשה, כיצד לאזן בין הצורך באחדות נוכח איומים מזרח תיכוניים רציניים לבין החובה להגן על הדמוקרטיה, ומסקנתו נאמרה בקול צלול כי בנימין נתניהו צריך להתפטר
10/04/2024  |  דן מרגלית
במערכת הפוליטית דוחים את קריאת גנץ לבחירות בספטמבר
יו"ר המחנה הממלכתי: "יש לחזור אל העם ולבקש את אמונו" * הליכוד: "פוליטיקה קטנה רק בגלל התפרקות מפלגתו" * סער: "בשביל סיסמאות חלולות אין צורך לכנס הצהרה חגיגית לתקשורת"
03/04/2024  |  עידן יוסף
נגד, נגד, נגד
חוזר וקובע כי הסיכול הממוקד שנעשה על-ידי חיל-האוויר על אדמת סוריה צודק ובלתי נבון, ישראל אינה צריכה להעלות את רף הלחימה אלא להחריף ולעבות רף קיים שהחלו בו אויביה
03/04/2024  |  דן מרגלית
גדעון סער יכהן כיו"ר ועדת המשנה למדיניות חוץ והסברה
ועדת החוץ והביטחון אישרה את עידכון הרכב ועדות המשנה כדלהלן: ח"כ גדעון סער יכהן כיו"ר ועדת המשנה למדיניות חוץ והסברה, במקומו של ח"כ זאב אלקין. סער יצטרף גם לוועדת המשנה למודיעין, שירותים חשאיים ושו"ן. אלקין ישמש כממלא-מקום של סער בשתי ועדות המשנה: מדיניות חוץ והסברה ומשאבי אנוש בצה"ל (במקום ח"כ שרון ניר).
02/04/2024  |  עידן יוסף
סער: הצענו את ינואר 2025 כמועד מוסכם לבחירות
יו"ר הימין הממלכתי, גדעון סער, בהצהרת הסיעה: "הגעה למועד מוסכם לבחירות שיקח בחשבון את צרכי הלחימה היא נכונה. עריכת חשבון הנפש הלאומי לאחר ה-7 באוקטובר היא מתבקשת. אנחנו הצענו את ינואר 2025 כמועד מוסכם אפשרי כזה. ישראל זקוקה לא רק לחשבון נפש, אלא לתיקון, להתחדשות ולתקווה." על ועדת חקירה ממלכתית אמר סער: "חיונית ויש להקימה בהקדם".
01/04/2024  |  מירב ארד
סיעת הימין הממלכתי הודיעה כי תתמוך באישור החוק לסגירת אל ג׳זירה
סיעת הימין הממלכתי בראשות גדעון סער תתמוך באישור החוק לסגירת אל ג׳זירה בקריאה שנייה ושלישית לאחר שהתקבלו הדרישות שלה לנוסח החוק.
01/04/2024  |  מירב ארד
ח"כ סער: חמאס לא מרגיש בלחץ להגיע למתווה חדש, כי לא מופעל עליו לחץ משמעותי
יו״ר הימין הממלכתי ח״כ גדעון סער: ״נושא המתווה לשחרור החטופים תקוע בדיוק מאותה סיבה שהכל תקוע: חודשים ארוכים שבהם הוחלש הלחץ הצבאי על חמאס. חמאס לא מרגיש בלחץ להגיע למתווה חדש, כי לא מופעל עליו לחץ משמעותי.
31/03/2024  |  מירב ארד
דיווח: נתניהו טען שמיארה מנסה להפיל את הממשלה
ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף את היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה בשיחה סגורה, וטען כי מדובר ב"ניסיון להפיל את הממשלה". לפי גורמים שנכחו בישיבה שבה נאמרו הדברים, נתניהו זעם על התנהלות היועמ"ש גם הח״כים החרדים היו שותפים לביקורת על היועמ״שית וטענו שהופתעו מתגובתה השבוע לבג״ץ, שכן בהרב מיארה שינתה את עמדותיה בעניין חוק הגיוס אחרי פרישת גדעון סער. לשכת נתניהו הכחישה את הפרטים (כאן חדשות).
28/03/2024  |  עידן יוסף
גם חבר ממשלה, גם חובש
בעוד עמיתו, שר הבריאות, מסייע לנפגע מן התאונה, שוקל השר סער בלשכתו את החלטתו להתפטר * אילו ביקש סער לסייע לממשלה הפגועה היה נרתע מהתפטרות בימים אלה בהיות הממשלה במצב פוליטי קשה
27/03/2024  |  יעקב אחימאיר
סער על ההסלמה בצפון: נדרש בדחיפות רעיון מסדר חדש למלחמה
ח"כ גדעון סער שפרש אתמול הממשלה התייחס למטח הכבד שנורה משטח לבנון וכתב בחבון בטוויטר שלו: "המטח הכבד הבוקר על קרית שמונה הוא תזכורת נוספת למחירי הדשדוש במלחמה. בתווך - סבל המפונים וקריסת העסקים. ישראל תקועה בעזה, בלבנון, בנושא החזרת החטופים ובזירה הבינלאומית. עוד מאותו דבר איטי, שבלוני וצפוי מלווה בהצהרות בומבסטיות - לא יסיט את ישראל מהמסלול הרע שסופו אינו ניצחון. נדרש בדחיפות רעיון מסדר חדש למלחמה. חיוני להציג את רעיון הכניעה וההגליה של הזרוע הצבאית של חמאס וגא״פ כתמונת סיום לאיום, למלחמה ולהחזרת החטופים. יש לגייס את ידידינו בעולם לתמיכה ברעיון זה. גם אם יידחה ע״י האויב - הוא יתן לגיטימציה רבה יותר להמשך המערכה, לרבות כיבוש רפיח. מימשל הומניטרי מיוחד נדרש כדי לנתק את חמאס מהסיוע ההומניטרי ובמקביל תוכנית אפקטיבית לפירוק כוחותיו השלטוניים. מספיק לכדרר במרכז הרחבה!"
27/03/2024  |  מירב ארד
סער הודיע על פרישה מהממשלה: "לא באנו כדי לחמם כסאות"
יו"ר הימן הממלכתי: "הקבינט המורחב הפך לפרלמנט ממודר ממידע. ניווט המערכה לא מקרב אותנו אל היעדים" * מאמצים מצד ראש הממשלה נתניהו להשאירו באמצעות מתן מעמד של משקיף או הזמנה שלו מדי פעם לישיבות קבינט המלחמה לא צלחו
25/03/2024  |  עידן יוסף
השר גדעון סער מציג את רעיון "הכניעה וההגליה״ לסיום המלחמה
יו״ר הימין הממלכתי, השר גדעון סער הבמקש להצטרף לקבינט המלחמה מציע להגלות שארית הזרוע הצבאית של חמאס למדינות שכנות כולל אירן - כצעד מסדר לסיום המלחמה בעזה
21/03/2024  |  מירב ארד
סער: "לדשדוש יש השלכה ישירה על הארכת המערכה בגבול הצפון"
סיעת "הימין הממלכתי" בראשות גדעון סער קיימה את ישיבתה הראשונה מאז הפיצול מהמחנה הממלכתי * הבהיר: הדדליין עומד על "ימים ספורים, לא נמרח את זה"
18/03/2024  |  מירב ארד
השכפ"ץ גדעון, וגם הקסדה
מהרגע בו הכריז גדעון סער על החלטתו להיפרד מ"המחנה הממלכתי" הוסרו כל ההגנות, שוחררו כל החסמים, הותרו כל הרצועות, תיבת האתרוג נפרצה והאתרוג השמור היה למשל ולשנינה
18/03/2024  |  עמנואל בן-סבו
מבלבלים אותי
האם הצופה מפענח את השוני הרעיוני בין המתגוששים-היריבים? ספק, כי הוויכוח לא מתנהל תוך ייצוג פלג רעיוני הקיים בציבור אלא נועד לקדם את אחד הצדדים במאבקו להגיע לשלב גבוה יותר ברשימת המועמדים לכהונה בכנסת הקרובה
18/03/2024  |  יעקב אחימאיר
א-סיסי טוען שיש הסכמה ישראלית לדחיית הפעולה ברפיח
נשיא מצרים א-סיסי אומר כי מצרים ונציבת האיחוד האירופי הסכימו על דחיית כל פעולה ישראלית ברפיח. נתניהו אמר מוקדם יותר היום שהפעולה תהיה בשבועות הקרובים. השר אלי כהן אמר לרדיו גלי ישראל כי דרישתו של גדעון סער להתחיל לפעול ברפיח אינה פוליטית.
17/03/2024  |  עידן יוסף
סוף הדרך קרוב, ביבי צ'מברליין
ביבי איש המטרייה חייב ללכת, והדמוקרטיה במיטבה זועקת כי על עמיתיו לסיעת הליכוד לבחור "ברעך הטוב ממך"
17/03/2024  |  דן מרגלית
סער: "אם לא אכנס תוך ימים לקבינט המלחמה - אפרוש מהממשלה"
יו"ר הימין הממלכתי חשף את "הצעת השריונים" שקיבל מגנץ והציב לנתניהו אולטימטום: "יש לו ימים להחליט" * על המלחמה: "זה כדרור באמצע המגרש, היינו צריכים מזמן להיכנס לרפיח. אין תוכנית מסודרת"
16/03/2024  |  עידן יוסף
גדעון סער, חאראקירי
לא זו בלבד שסער הפר הסכם באורח חד-צדדי אלא הוא דוהר אל לוע הארי * איש בליכוד לא ישלם בעבורו בפריימריז הקרובים, כי הוא כבר הוריד את מרכולתו מן המדפים
14/03/2024  |  דן מרגלית
ועדת הכנסת אישרה את התפלגות סיעת המחנה הממלכתי
ועדת הכנסת דנה הערב (ד') בבקשת מפלגת "תקווה חדשה - הימין הממלכתי" להיפרד מסיעת המחנה הממלכתי. חברי הוועדה אישרו את בקשת חברי הסיעה: ח"כ השר גדעון סער, השרה יפעת שאשא ביטון, ח"כ זאב אלקין וח"כ שרן השכל להתפלג מהמפלגה המשותפת, ואת הקמת סיעת "הימין הממלכתי".
13/03/2024  |  עידן יוסף
 1   2   3  >>
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il