X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
תוצאות חיפוש - וואלה
עמוד 1 מתוך 81
ברנע-פרגו: נורה אדומה בנוגע לקשרי נתניהו-אלוביץ
היועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה סיפרה במשטרה, כי הציעה הסדר ניגוד עניינים לאחר שנחשפה לקשר בין נתניהו לאלוביץ * אומרת שאם הייתה יודעת על התערבות נתניהו בוואלה - הייתה פונה מיד למנדלבליט
07/05/2024  |  איתמר לוין
הדאגה מפני צווי מעצר לצמרת המדינה עלתה בפגישה חשאית עם סנאטורים
סנאטורים אמריקנים קיימו מפגש חשאי עם בכירים בבית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג והביעו דאגה מהאפשרות של הוצאת צווי מעצר נגד נתניהו ובכירים ישראלים נוספים על רקע המלחמה בעזה (וואלה).
03/05/2024  |  עידן יוסף
בכירים בישראל: צווי מעצר מהאג יביאו לקריסת הרשות הפלשתינית
דיווח: בכירים ישראלים ואמריקנים הבהירו לממשל ביידן שאם בית הדין בהאג יוציא צווים ישראל תטיל את האחריות לכך על הרשות הפלשתינית, ותנקוט צעדים חריפים נגדה * ארה"ב העבירה מסרים לתובע בבית הדין כי היא מתנגדת לצווי מעצר וכי מהלך כזה "עלול להביא לפיצוץ"
01/05/2024  |  עידן יוסף
בלינקן צפוי לבקר בסוף השבוע במזרח התיכון
שר החוץ של ארה"ב בלינקן יבקר בסוף השבוע בסעודיה ושוקל להגיע אחר כך לישראל. הוא ידון עם יורש העצר הסעודי גם על הסכם הנורמליזציה (וואלה).
23/04/2024  |  עידן יוסף
ליאת בן ארי הגישה תלונה במשטרה נגד שתי נשים שצעקו עליה
המשנה לפרקליט המדינה הותקפה מילולית במרכול בתל מונד ע"י נשים שהאשימו אותה בהרס המדינה * פרקליט המדינה איסמן גיבה אותה בחריפות וכינה את התקרית "חמורה מאין כמותה"
16/04/2024  |  עידן יוסף
זהות יהודית? לא בבית ספרנו
עדויות של אנשי הוראה, כמו גם הורים לתלמידים במערכת החינוך הממלכתית, מובילות למסקנה: הרוח הפרוגרסיבית העיפה את לימודי מורשת היהדות מתוך אוהלי הלימוד של התלמידים החילונים * אותה רוח גם נלחמת בכל מה שנראה לפרוגרסיבים כ"לאומנות מסוכנת" בספרי הלימוד של התלמידים * שר החינוך קיש מתעקש שלא כצעקתה * תחקיר מיוחד
16/04/2024  |  דוד חרמץ
ראש הממשלה שהה השבת ליד מקלט מתקדם נגד טילים בירושלים
בצל המתיחות הבטחונית, רה"מ בנימין נתניהו ורעייתו שהו בשבת בבית משפחת המיליארדר סיימון פאליק בשכונת תלפיות בירושלים, שם לפי דיווחים שונים, ישנו מקלט מתקדם נגד טילים (וואלה).
13/04/2024  |  עידן יוסף
הערכה בצה"ל: חיזבאללה מתכנן פיגועים נגד ישראל משטח סוריה
בצה"ל מעריכים כי חיזבאללה החל לאסוף מידע מודיעיני על פעילות הצבא במרחב הגבול עם סוריה, לקראת תכנון פיגועים נגד ישראל משם. במסגרת כך חיזבאללה מעביר פעילים שלו למרחב הגבול, ומנסה להתקרב אל הגדר. הפעילות הזו נעשית בתוך מוצבי צבא סוריה, שמאפשר לחיזבאללה להתבסס בהן תוך שיתוף פעולה הדוק (וואלה).
10/04/2024  |  עידן יוסף
גל העזיבות: עורך המהדורה המרכזית של חדשות 13 פורש
אחרי 4 שנים רצופות ו-10 בסך-הכל: עורך המהדורה המרכזית של חדשות 13, ניר נוימן עוזב את תפקידו (ynet). בחדשות 13 מרוכזים במאמצי בלימה לעזיבות של עיתונאים שקיבלו הצעות מ-i24news. על הכוונת של הערוץ המוקם: הכתבים לענייני ערבים צבי יחזקאלי, אלון בן דוד וחזי סימן טוב ועיתונאים בכירים נוספים. בהנהלה מקיימים פגישות מרובות משתתפים עם עובדים נוספים בחברה שקיבלו הצעות (וואלה).
10/04/2024  |  עידן יוסף
הפרקליטות: נבטל את ההסכם עם שלמה פילבר
מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר היה עד המדינה בתיק 4000 * פילבר חזר בו על דוכן העדים מחלקים מרכזיים בגרסתו ולמעשה שמט את הקרקע מתחת לאישום השוחד נגד נתניהו
08/04/2024  |  איתמר לוין
עזר כנגדו
אלי עזור הפך לטייקון מקומי * עכשיו הוא מנסה למנות את אנשי שלומו לדירקטוריון תמר פטרוליום שבה הוא מחזיק 24.60% ולהפוך לבעל השליטה בפועל * התנהלותו מעוררת שאלות משפטיות הטעונות בדיקה
08/04/2024  |  יואב יצחק
זה היה צפוי
פוסט שלי על התופעה המאוסה של שירה מגויסת, והפעם באמת מגויסת, לצבא זכה לתגובות רבות, והיום גם לתגובתו של אליעז, העורך המגויס של כתב-העת המגויס
08/04/2024  |  דרור גרין
רגע לפני פרישת המפכ"ל: שבתאי מבקש להחליף את דובר המשטרה
למרות שהמפכ"ל קובי שבתאי תכף מסיים את תפקידו - מתכוונים במשטרה למנות ראש חטיבת דוברות חדש. לפי כמה גורמים, מי שצפוי לקבל את התפקיד ודרגת התת-ניצב הוא אסי אהרוני (וואלה).
07/04/2024  |  עידן יוסף
ללכת לבחירות בהקדם
דווקא משום שאנחנו מצויים במלחמה, חובה להחליף את הממשלה מהר ככל האפשר * וגם: שני אירועים כלכליים, שני שרים פטפטנים וחשש לעוד אסון במירון
05/04/2024  |  איתמר לוין
ראש השב"כ נפגש עם עמיתיו במצרים לדון בסוגיות המלחמה
ראש השב״כ רונן בר ביקר אתמול בקהיר ונפגש עם ראש המודיעין המצרי עבאס כאמל, שאירח אותו לארוחת איפטאר לשבירת צום רמדאן. בר דן עם עמיתיו המצרים לגבי המבוי הסתום במו״מ על העסקה לשחרור החטופים, במצב ביהדה ושומרון ברקע חודש רמדאן וכן בסוגיית מעבר רפיח וצעדים נוספים לאבטחת הגבול בין מצרים לבין רצועת עזה ביום שאחרי המלחמה (וואלה).
28/03/2024  |  עידן יוסף
גולדקנופף: לא נתפשר על הזכות ללמוד תורה
יו"ר יהדות התורה ושר השיכון, יצחק גולדקנופף, אומר (28.3.24) בעקבות הקפאת התמיכה בתלמידי ישיבות שאינם מתגייסים: "הצו שניתן, שתכליתו פגיעה חמורה בעמלי התורה ולומדיה, כאן בארץ ישראל - מדינת העם היהודי - הוא אות קלון וביזיון. נאבק בכל דרך על זכותו של כל יהודי ללמוד תורה ולא נתפשר על כך". הוא לא התייחס לאפשרות של פרישה מן הממשלה.
28/03/2024  |  איתמר לוין
בתקופת השר בן-גביר פחת מספר העולים להר-הבית
בשנת 2023 תחת השר בן גביר ירד מספר העולים היהודים להר הבית ל-50,098, לעומת 51,483 בשנה קודמת. לעומת זאת מספר המעוכבים והעצורים עלה ל-317, והמורחקים ל-85. תחקיר וואלה חושף כי השר ואשתו השתלטו על ניהול העלייה להר תוך ביקורת נוקבת מצד ארגוני הר-הבית.
08/03/2024  |  עידן יוסף
ארה"ב הטילה עיצומים על אל"ם (מיל') טל דיליאן
ארה"ב הטילה עיצומים על אלוף משנה במילואים טל דיליאן - לשעבר בכיר באמ"ן ועל בת זוגו שרה חמו ועל חברת אינטלקסה שבבעלותם ברקע מכירת תכנת סייבר התקפי בשם פרדטור שבה נעשה שימוש נגד בכירים בממשלת ארה"ב (וואלה).
05/03/2024  |  עידן יוסף
סניגוריו של נתניהו: לדחות עדויות עד תום המלחמה
טוענים שלא ניתן בשלב זה לזמן לעדות את דוד שמרון, שלומית ברנע-פרגו וכורש ברנור * מבקשים שעדים אחרים - ובהם לוין ולבני - יעידו רק פעם-פעמיים בשבוע "כפוף לבדיקה מול נתניהו"
04/03/2024  |  איתמר לוין
אריה גולן חוזר להיות ליאון סקורניק
כהמגיש הוותיק של תוכנית הרדיו הממלכתי בישראל זועם וקוצף, מתגלה שהוא בעצם נשאר בהשקפת עולמו הבסיסית, אותו ילד יהודי קטן שנולד בגלות ולא נגמל ממנה! להפך!הוא רוצה להביא את הגלות למדינת ישראל!
02/03/2024  |  מאיר רבינוביץ
טיפים לבחירה נכונה של גני אירועים בשרון
החתונה מתקרבת, והלחץ מתחיל לעלות? בין כל ההכנות, בחירת גן האירועים היא אחת ההחלטות החשובות ביותר שתצטרכו לקבל. גן האירועים הוא המקום שבו תבלו את אחד הימים החשובים בחייכם, ולכן חשוב לבחור גן אירועים שיתאים לכם באופן מושלם. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור נכון.
28/02/2024  |  כתיבת המומחים
לא תיפתח חקירה נגד ב-גביר על התבטאותו נגד שופטים ערבים
פרקליט המדינה החליט שלא לפתוח בחקירה פלילית נגד השר בן גביר בעקבות התבטאותו נגד השופטים ערפאת טאהא ואחסאן כנעאן (וואלה).
18/02/2024  |  עידן יוסף
פינקלשטיין: חלק התאגידים בתיקי האלפים התמשך מעבר לסביר
נציב הביקורת על הפרקליטות קובע, כי גם בהינתן היקף התיקים והצורך להחליט תחילה לגבי נתניהו ויתר הנאשמים - התמשכות ההליכים בנוגע לידיעות אחרונות, וואלה ובזק הייתה בלתי סבירה
13/02/2024  |  איתמר לוין
מאחורי הקלעים: האוצר העביר מסמך חריג למוד'יס בניסיון לעצור הורדת הדירוג
בחשב הכללי העבירו מסמך ערעור למוד'יס על מנת לדחות את פרסום הדוח אך הערעור נדחה. המסמך נחשב לרגיש מאוד עד כדי כך שחלקים בדוברות משרד האוצר וגם בלשכת שר האוצר לא הכירו את דבר קיומו וגורם בכיר באוצר כינה אותו מסמך מקצועי פנימי (וואלה).
10/02/2024  |  עידן יוסף
בזק תשלם קנס של 800,000 שקל בתיק 4000
החברה הודתה בכך שמסרה לציבור פרט מטעה בנוגע למגעים עם פילבר ב-2016 על ביטול ההפרדה המבנית * נסגרו התיקים נגד וואלה וידיעות אחרונות בפרשות 4000 ו-2000
01/02/2024  |  איתמר לוין
 1   2   3  >>
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il