X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
תוצאות חיפוש - שגרירות
עמוד 1 מתוך 88
ישראלי ובתו הותקפו על-ידי המון פרו-פלשתיני בבלגיה
התוקפים הבחינו באמנון אוחנה בן ה-64 ובבתו שירה בת ה-29 מסירים דבקית אנטי-ישראלית בתחנת הרכבת בעיר ברוז', ותקפו את האב בבעיטות ובאגרופים * בתיעוד נראה אחד מהם כשהוא מפיל את אוחנה ובועט בראשו
17/05/2024  |  עידן יוסף
שוודיה: חשד לירי ליד שגרירות ישראל בסטוקהולם, כמה חשודים עוכבו
משטרת שוודיה עיכבה כמה בני אדם בחשד לירי באזור שגרירות ישראל בסטוקהולם. כוח משטרה שהיה בסיור באזור דיווח ששמע קולות נפץ, מה שהעלה את החשד שבוצע ירי. לפי המשטרה, אזור רחב בבירה נחסם לתנועה.
17/05/2024  |  עידן יוסף
סין מאריכה את הפטור מוויזה לאזרחים מ-12 מדינות
11 מתוך 12 הן מדינות אירופיות * הפטור מוויזה לשהייה קצרה הוארך עד סוף שנת 2025 * הארכת הפטור, מעריכים אנליסטים, תביא לגל חדש של תיירים אירופים לסין
13/05/2024  |  מירב ארד
אירן: לא ניסינו לפגוע בכור בדימונה
סוכנות הידיעות האירנית פארס: בתקיפתה אירן לא ניסתה לפגוע בכור בדימונה והשיח על כך בתקשורת הישראלית הוא "לוחמה פסיכולוגית". האירנים חוששים מעט.
18/04/2024  |  עידן יוסף
שר החוץ אלי כהן נפגש בדובאי עם שר האנרגיה האזרי
שר החוץ אלי כהן נפגש בדובאי עם שר האנרגיה האזרי פרוויז שחבזוב. השניים שוחחו על הרחבת שיתופי הפעולה בתחום האנרגיה. "מיקומה האסטרטגי של אזרבייג׳ן, שחולקת גבול עם אירן, הופך את הקשר בינינו לבעל חשיבות רבה ועם פוטנציאל גדול. כשר חוץ חנכתי את שגרירות אזרבייג׳ן בישראל, שגרירות ראשונה של מדינה מוסלמית שיעית, וגם כעת אני מתכוון לפעול להרחבת שיתופי הפעולה בין המדינות", כתב השר כהן.
17/04/2024  |  מירב ארד
משרד החוץ הרוסי: "התקיפה האירנית - זכות להגנה עצמית בהתאם לסעיף 51 של אמנת האו"ם"
ממשרד החוץ הרוסי נמסר: לפי משרד החוץ האירני, תקיפה זו בוצעה במסגרת זכות ההגנה העצמית בהתאם לסעיף 51 לאמנת האו"ם בתגובה לתקיפות על מטרות איראניות באזור, לרבות התקיפה בבניין המחלקה הקונסולרית של שגרירות אירן בדמשק ב-1 באפריל, שארצנו גינתה בחריפות. לרוע המזל, בשל עמדת החברות המערביות, מועצת הביטחון של האו"ם לא הצליחה להגיב כראוי למתקפה על הנציגות הקונסולרית האירנית.
14/04/2024  |  מירב ארד
מאות כטב"מים ששיגרה אירן יורטו בהצלחה; אזעקות נשמעו בכל רחבי ישראל
אזעקות נשמעו בכל רחבי הארץ בעקבות ירי טילים בליסטיים, טילי שיוט וכטב"מים אירניים * דיווח על יירוטי כטב"מים אירניים על-ידי מטוסי קרב ירדניים ועל-ידי סעודיה * ילדה בת 10 מהפזורה הבדואית נפצעה קשה משברי טיל שיורט * הנשיא האמריקני קיים דיון ביטחוני בחדר המצב
14/04/2024  |  איציק וולף
דיווח אמריקני: מתקפה אירנית בישראל צפויה בתוך 48 שעות
הוול סטריט ג'ורנל דיווח על היערכות של ישראל לאפשרות של מתקפה אירנית - ישירה או באמצעות גרורותיה באזור - בפרק זמן של בין 24 ל-48 השעות הקרובות * גורם שתודרך על-ידי ההנהגה האירנית, אמר כי בעוד תוכניות לתקוף נדונות, לא התקבלה החלטה סופית * אוסטין: הייתם צריכים לעדכן לפני חיסול הבכיר האירני
גוש שלום קורא למדינות העולם להכיר מיד ב"מדינת פלשתין"
ארגון השמאל הרדיקלי גוש שלום הודיע על כוונתו להפגין מחר (ו') מול שגרירות ארה"ב בתל אביב, בקריאה למדינות העולם להכיר מיד ב"מדינת פלשתין".
14/03/2024  |  עידן יוסף
ישראל מעבירה עשרות יתומים פלשתינים מעזה ליו"ש
בלי מחוות מחמאס, בלי אישור הקבינט - ישראל מעבירה יתומים פלשתינים, בליווי עזתים מבוגרים, מעזה לבית לחם * השר סמוטריץ' דורש מראש הממשלה הבהרות "מי נתן את הפקודה הבלתי מוסרית הזאת ובאיזו סמכות"
11/03/2024  |  עידן יוסף
לפיד על הוראת נתניהו לא לטפל באבטחת גנץ: "זוהי הוראה בלתי חוקית בעליל של ר"מ חסר אחריות"
ראש האופוזיציה יאיר לפיד תוקף את הוראת ראש הממשלה בנימין נתניהו שלא לטפל בסידורי אבטחה של השר בני גנץ, בביקורו בארה"ב: "שגרירות ישראל בבריטניה הייתה צריכה לסרב מיד להוראת נתניהו לא לטפל בסידורי האבטחה של השר גנץ. זוהי הוראה בלתי חוקית בעליל של ראש ממשלה חסר אחריות. ההוראה הזו מסכנת שר בקבינט ורמטכ"ל לשעבר, שלא לדבר על המבוכה מול הבריטים".
06/03/2024  |  מירב ארד
שר התיירות יצא היום לברלין לתערוכת התיירות ITB
שר התיירות חיים כץ יצא היום (יום ב') לברלין לתערוכת התיירות הגדולה בעולם ITB. כץ, יחנוך מחר את הביתן הישראלי ב-ITB, בהשתתפות בכירי תעשיית התיירות ונציגי שגרירות ישראל בגרמניה. ביריד, שיימשך 3 ימים, צפויים להשתתף כ-10,000 נציגים מ-160 מדינות, ויבקרו בו כ-100,000 אנשי מקצוע מתעשיית התיירות בעולם, מקבלי החלטות ועיתונאים.
04/03/2024  |  מירב ארד
נתניהו הורה לשגרירות בוושינגטון: לא לטפל בביקור גנץ
גנץ ייפגש עם סגנית הנשיאה קמילה האריס והיועץ לביטחון לאומי ג'ייק סאליבן * השר אמסלם תקף: "הנסיעה - בניגוד מוחלט לתקנון הממשלה"
03/03/2024  |  מירב ארד
תקרית חריגה: הצית עצמו מול שגרירות ישראל בוושינגטון
מחוץ למבנה שגרירות ישראל בוושינגטון הצית אדם את עצמו ופונה ע"י אמבולנס לבית החולים. האיש אינו מוכר. לצוות השגרירות שלום.
25/02/2024  |  עידן יוסף
האם זה יהיה "חבר מושבעים של עובדי סטארבקס"
סניגור מוביל בוושינגטון ופרופסור באוניברסיטת ג'ורג'טאון מסבירים ל-News1 מה יקרה בהליך בחירת המושבעים בתיק הפדרלי נגד טראמפ בנוגע לאירועי 6 בינואר
שגרירות ישראל בוותיקן הביעה מחאה רשמית רפה ל דברי קרדינל בכיר
שגרירות ישראל בוותיקן הביעה מחאה רשמית רפה לאחר שקרדינל בכיר מתח ביקורת על הלחימה בעזה. השגרירות אמרה בהודעתה כי דבריו של הקרדינל פייטרו פארולין הם "מצערים", לאחר שטען כי "ישראל עשתה שימוש בזכותה להגנה עצמית כדי לבצע פעולות פרופורציונליות בעזה, אך עם 30 אלף הרוגים - הן לא פרופורציונליות".
15/02/2024  |  עידן יוסף
האם יתגייר נשיא ארגנטינה
אומנם ארגנטינה היא מעין גרסא של ארה"ב הנטועה באמריקה הלטינית, אבל נשיא בעל נטיית אהדה לישראל על-רקע אהבת היהדות, בן דמותו של האורח, עוד לא התארח בארץ הקודש
07/02/2024  |  יעקב אחימאיר
נתניהו בירך על הודעת נשיא ארגנטינה להעביר את השגרירות לירושלים
לשכת רה"מ מסרה בעקבות הודעתו של נשיא ארגנטינה: ראש הממשלה נתניהו מקבל בחום את הגעתו לישראל של נשיא ארגנטינה חאבייר מיליי שהודיע על העברת שגרירות ארגנטינה לירושלים. ראש הממשלה נתניהו שוחח על כך עם הנשיא מיליי לאחר היבחרו והוא מברך על כך שהנשיא קיים את הבטחתו. ראש הממשלה נתניהו ייפגש עם הנשיא מיליי מחר וידון עימו על המשך הידוק הקשרים בין המדינות.
06/02/2024  |  מירב ארד
נשיא ארגנטינה הודיע על העברת השגרירות הארגנטינאית לירושלים
שר החוץ ישראל כ"ץ קיבל (יום ג', 6.2.24) את פניו של נשיא ארגנטינה, חאבייר מיילי, עם נחיתתו בביקורו המדיני הראשון כנשיא ארגנטינה. השר כ"ץ הודה לנשיא מיילי על תמיכתו במדינת ישראל ועל בואו לחזק את העם היהודי ומדינת ישראל מול מתקפת מרצחי החמאס.
06/02/2024  |  מירב ארד
רימון הושלך מחוץ לשגרירות ישראל בשטוקהולם
משטרת שטוקהולם אישרה כי רימון הושלך אל שגרירות ישראל. מדובר במתחם רחב סביב המבנה עצמו. שגריר ישראל בשבדיה זיו נבו קולמן אישר את הודעת המשטרה כי אותר "חפץ חשוד מסוכן" ליד שגרירות ישראל. "היום היינו נתונים לניסיון פיגוע נגד שגרירות ישראל בשטוקהולם ועובדיה. אנו מודים לרשויות השבדיות על תגובתן המהירה. לא ניבהל מהטרור", דבריו.
31/01/2024  |  עידן יוסף
שר החוץ דורש מהאו"ם: "פטרו את ראשי אונרא"
ישראל כ"ץ: "על האומות לפתוח בחקירה עצמאית ושקופה של כל מה שהתרחש באונרא-חמאס" * גל של מדינות הקפיאו את הסיוע לאונרא * שגרירות ישראל בברלין רמזה לגרמניה להפסיק גם כן את המימון בגובה 202 מיליון ש"ח בשנה
27/01/2024  |  עידן יוסף
אלפי ילדים
בתמונה: פלשתינים מציגים אלפי זוגות נעלי ילדים המייצגות את הילדים שנהרגו במלחמה בעזה. המיצג - מול שגרירות ארצות הברית בג'קרטה שבאינדונזיה.
18/01/2024  |  יפעת גדות
הערות על המצב והמלצות
חובה לארגן פטיציה הקוראת להקמת ממשלת חירום לאומית ללא נתניהו, מאחר שנתניהו אינו אהוד, בלשון המעטה בעולם, היותו ראש ממשלה גורמת נזק למדינה
16/01/2024  |  רבקה שפק-ליסק
התוכנית הנשכחת לסיפוח רצועת עזה לישראל
עצם העיסוק המהותי בתוכנית עזה, זמן קצר לאחר מלחמת העצמאות, שיקף גישה ריאליסטית, בעיקר מצידן של ישראל וארה"ב, מתוך הבנה שהנצחת מעמדה של רצועת עזה על הפליטים שנאחזו בה, בסטטוס אמורפי, תהווה בבחינת "בכייה לדורות".
02/01/2024  |  רפאל בוכניק
טורקיה: עשרות עצורים בחשד לתכנון פיגועים בבתי כנסת וכנסיות
סוכנות הידיעות הממלכתית של טורקיה: כוחות הביטחון עצרו 32 בני אדם החשודים בקשרים לדאעש. לפי החשד הם תכננו לבצע התקפות על בתי כנסת וכנסיות וכן על שגרירות עירק.
29/12/2023  |  עידן יוסף
 1   2   3  >>
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il