שטראוס מעלה בשיעור חד את המחיר של רבע ממוצריה
|
החברה הודיעה על התייקרות בשיעור ממוצע של 1.7% * בין היתר יתייקרו שמן זית יד מרדכי ב-25%, שוקולית וקקאו ב-10%, שוקולד פרה וספלנדיד ב-12%-14% * בנוסף, 150 עובדים יפוטרו כחלק מ"מהלך התייעלות ארגונית"
|
|
|
שוק המזון: איסור על מבצעי 1+1 באמצעות הנחות
|
רשות התחרות פרסמה גילוי דעת שמבהיר את האופן שבו היא מפרשת את המונח "מצרך אחר" לעניין "קשירה כלכלית" * בכך היא מקווה להגביר את התחרות בשוק המזון על-ידי כך שלחברות גדולות יהיה פחות כדאי לתת הנחות מותנות בקנייה של מוצרים אחרים
|
|
|
|
סלמונלה במפעל עלית; ריקול דרמטי לשטראוס
|
חברת שטראוס הודיעה כי במפעל השוקולד של עלית התגלו דגימות נגועות בחיידק סלמונלה בקו הייצור ובשוקולד המשמש כחומר גלם * החברה קוראת לציבור שלא לצרוך כמה ממוצרי הדגל ובהם שוקולד פרה מתאריכי ייצור מסוימים * מניית שטראוס ירדה עד 3.49%
|
|
|
6 מהלכי דיגיטל מנצחים
|
מודל התקשורת משתנה ממודל "שיווקי" גרידא בו המסרים מועברים באופן כמעט פרונטאלי, למודל הכולל בתוכו דיאלוג ער, אינטראקציה מתוחכמת וירידה לרמת הפרטים
|
|
|
|
שטראוס נופלת בכ-3% מחשש לחרם צרכנים
|
סערת ה"פסק זמן" ממשיכה לשגע את הרשת: "טוויסט" נמכר בארה"ב ב-39 סנט ו"טעמי" ב-59 סנט; בישראל - המחירים יקרים עד 200% * שטראוס: "המחיר לצרכן נקבע ע"י הקמעונאי בלבד" * הכנסת תדון בסוגיית פערי המחירים
|
|
|
אשת השיווק לשנת 2011 - איילת צרפתי רוזן
|
איגוד השיווק הישראלי בחר באיילת צרפתי רוזן כאשת השיווק של השנה בזכות החדרת "שטוחים" וביסוס מעמדה של אסם בקטגוריית הבייגלה על-פי נתוני Storenext מנובמבר האחרון, אסם מחזיקה ב-46% משוק הבייגלה לעומת 17% לפני השקת שטוחים
|
|
|
"שטראוס" עובדת על הציבור
|
למבצע ההוזלה של שטראוס קוראים בעברית פשוטה "עבודה בעיניים". חברת שטראוס משוכנעת שהוכיחה כי היא קשובה למצוקות הציבור ולכן היא מורידה מחירים. על תעלול הונאת הציבור, יש להעניש את החברה בהחרמת מוצריה
|
|
|
|
רק לקטר ידעתי
|
אם לא כסף ולא אהבה ולא בריאות ולא תחושה פנימית חיובית - אז מה באמת נשאר לנו? * דיון נשי בשאלת ההתייחסות למיתון
|
|
|
|
|
|
הפירסום ב-2007: המפרסם המוביל - שטראוס-עלית
|
גם מותגי הסלולאר, רשתות השיווק וקוקה-קולה כיכבו במסעות הפירסום בשנה החולפת * סלקום היא המפרסמת הגדולה ביותר בבאנרים באינטרנט עם הוצאה ריאלית של כ-3.5 מיליון דולר * היא הוכיחה כי היא מאמינה באינטרנט, שכן כחמישית מתקציב הפרסום שלה מוטה לאפיק זה
|
|
|
|
|
|
|
|
אלו גבינות נאכל בשבועות?
|
שלל המחלבות במדינה משיקות לרגל חג השבועות הקרב ובא, שלל מוצרים חדשים שאותם ניתן למצוא על המדף כבר בחודש האחרון * המוצרים מגוונים וחדישים, ובכולם המרכיב העיקרי הוא - החלב
|
|
|
|
המועמדת של עלית לכנסת
|
במסגרת קמפיין חדש ברוח הבחירות, עלית מציגה את המועמדת מס' 1 לכנסת: הפרה - למען עתיד מתוק יותר * דריכות במערכת הפוליטית לאחר הודעתה של הפרה על כוונתה להתמודד * היקף ההשקעה בפרסום: כ-2 מיליון שקל
|
|
|
|
|