השקט ברמדאן תלוי במצב בירושלים
|
ירושלים היא "קו אדום" מבחינת ארגוני הטרור וכל מה שייחשב לפגיעה במסגד אל-אקצה יביא להסלמה גם מרצועת עזה, ישראל דחתה את בקשת מלך ירדן למנוע עליית יהודים להר-הבית בחג הפסח. צה"ל והשב"כ במרוץ נגד הזמן למעצר מחבלים באזורי ג'נין וטולכרם לפני שיספיקו לבצע פיגועים
|
|
|
|
חיליק אסיה יחזיר 410 אלף שקל
|
מנכ"ל מכון הייצוא לשעבר קיבל את הסכום כמענק הסתגלות ופיצויים מוגדלים - אבל אז תבע מהמכון 1.8 מיליון שקל * תביעתו נדחתה והוא חויב להשיב את הסכומים שקבלתם הותנתה בכך שלא יתבע את המכון
|
|
|
עלייה של 4% בייצוא הביטחוני בשנת 2010
|
הסתכם ב-7.2 מיליארד דולר * צבר ההזמנות של התעשיות הביטחוניות הגדולות צמח ב-9% והגיע ל-18.8 מיליארד דולר * ישראל תחשוף בסלון האווירי בפריז מערכת ליירוט טילים לטווח בינוני
|
|
|
|
"אולימפיאדת ריו דה ז'נרו - הזדמנות עסקית לישראלים"
|
כך אמר יו"ר הוועד האולימפי בברזיל, המבקר בישראל * ציין כי "לישראל פוטנציאל רב להשתלב בהכנות להקמת כבישים ותשתיות תחבורה למשחקים, בעלות תקציבית של מיליארדי דולרים" * הסחר הישראלי מול ברזיל גדל ב-49% במחצית הראשונה של 2010 בהשוואה לאשתקד
|
|
|
|
|
הג'וב החדש של פרי: ראש מועצה מייעצת לרשפ"ת
|
השר בן-אליעזר מינה מועצה מייעצת לרשות לשיתוף פעולה תעשייתי * במועצה: מנכ"ל מכון היצוא, מנכ"ל התעשיינים, ראש מינהל הרכש הממשלתי באוצר, ראש סיב"ט וראש מנה"ר במשרד הביטחון, מנכ"ל מרכבים, מנכ"ל רבינטקס, מנהל בית חולים אסף הרופא; ומנכ"ל אינטל ישראל
|
|
|
|
דירקטור מבקש צו מניעה נגד עסקת קק"ל-המדינה
|
טוען: העסקה אושרה בחוסר סמכות, בניגוד למטרת קק"ל, בניגוד לתזכיר והתקנות, ובניגוד להחלטות קודמות של האסיפה הכללית * מגלה: הצעה חילופית לא הובאה לדיון והוסתרה מהדירקטורים
|
|
|
אבי חפץ מונה למנכ"ל מכון הייצוא
|
נבחר מבין חמישה מועמדים ובהמלצתו של נשיא התאחדות התעשיינים ויו"ר מכון הייצוא * שר התמ"ת: "חפץ מביא עימו ניסיון עשיר בתקופה בה אנו זקוקים ליצירתיות שיווקית"
|
|
|
|
|
רפורמה בהפקות הרשות השנייה
|
יוזמה משותפת של הרשות והוועדה לפיתוח תקשורתי תוביל לרפורמה בהפקות הרשות שמשמעותה הענקת שוויון בהזדמנויות לכל היוצרים בכל המגזרים
|
|
|
|
רכבת ישראל יוצאת בקמפיין פרסומי חדש
|
הקמפיין מציג את הרכבת ככלי התחבורה המתקדם והמהיר ביותר * המסר הפרסומי: באבולוציה של אמצעי התחבורה הרכבת משיגה את כולם * ההשקעה בקמפיין מוערכת בכ-2 מיליון שקלים
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|