|
הפרסומאי ראובן אדלר נפטר בגיל 78
|
אדלר היה מבעלי משרד אדלר חומסקי ורשבסקי GREY ושות' והיה מעורב מאוד בזירה הפוליטית הישראלית במשך שנים רבות כקמפיינר של אריאל שרון, אהוד אולמרט, ציפי לבני ויצחק הרצוג
|
|
|
אות הקלון ל"מאליס" על החפצת נשים
|
גילה אשרת, יו"ר ויצו ישראל: "פרסומת המשתמשת באופן מניפולטיבי בנשים "הידועות" כששות אלי קרב, אותן משלחים זו נגד זו למטרות הנסתרות מעיניהן ומשרתות את הפרסומאי"
|
|
|
|
הפרסומות הסקסיסטיות של 2015
|
בין הפרסומות הפוגעניות השנה ניתן למצוא את קמפיין הרשת של "אגדיר", הפרסומות ללימוד אנגלית של הג'רוסלם פוסט, מילקי גולד וכמו בכל שנה קמפיין "תגיד תודה שאתה גבר" של גולסטאר
|
|
|
כיצד נצבר רכושו של מאיר שטרית
|
קראתי בעניין רב את המסמכים שהציג מאיר שטרית במסגרת מרוצו לנשיאות ובהם פירט את נכסיו והצהיר כי מזה שנים רבות הוא מגיש לרשויות המס הצהרת הון. אחרי שהעמקתי בפרטים עדיין נותרו לי שאלות רבות ללא מענה ו הייתי דורש משטרית להוסיף הסברים כדי שניתן יהיה לקבל תמונת אמת על מצבו
|
|
|
|
הפרסומת הסקסיסטית ביותר לשנת 2012
|
הפרסומת ה"זוכה" ב"אות הקלון" לפרסומת הסקסיסטית ביותר - קמפיין משרד התיירות בכיכובה של נועה תשבי * משרד התיירות בתגובה: הקמפיין מציג נשים חזקות, דוגמת נועה תשבי
|
|
|
|
זכות יוצרים - זכות מוסרית
|
מהי הזכות המוסרית על-פי דיני זכויות היוצרים? מה משמעותה? האם היא עבירה? מהו הפיצוי שנהוג לפסוק במקרה של הפרת הזכות וכיצד מתייחסים בתי המשפט לזכות זו? על כך בקליפת האגוז ברשימה שבפנינו
|
|
|
|
רשת אפריל מובילה קמפיין להעצמה נשית!
|
צילומי סרט הפרסום החדש של רשת הקוסמטיקה והבישום "אפריל", בכיכובה של אסתי גינצבורג, עוסק בנושא שעל סדר היום הציבורי, תחת הסיסמא תהיי גאה להיות אישה!
|
|
|
3 העולים לגמר בתחרות ה-Effie : בזק, חוגלה ותמי 4
|
משרדי הפרסום עם מספר העבודות הרב ביותר הם:McCann Erickson, אלדר חומסקי & ורשבסקי, שלמור אבנון עמיחי וראובני פרידן IPG * יו"ר המי"ל: "גם השנה תחרות ה- Effie מוכיחה שהיא התחרות המובילה בישראל בתחום השיווק
|
|
|
|
|
28 עבודות הגיעו לשלב הגמר בתחרות פרסי אפי
|
שלושת העולים לגמר בקטגוריית אפי פליטינום: מזרחי טפחות, סלקום ישראל ושופרסל * ארבעת משרדי הפרסום עם מספר העבודות הרב ביותר הם: אדלר, חומסקי ורשבסקי Grey, ראובני פרידן IPG, גיתם וחברת McCann Erickson * המועמדים הסופיים בקטגוריית אפי פלטינום הם: חברת סלקום ישראל, בנק מזרחי-טפחות ושופרסל
|
|
|
|
|
|
|
|
|
משרדי הפרסום ב-2009: אדלר-חומסקי צמח ב-15%
|
יפעת בקרת פרסום: למרות שעוגת הפרסום קטנה בכ-5%, גליקמן-נטלר-סמסונוב ממשיך במגמת הצמיחה ומתברג במקום השביעי * המשרדים הגדולים מגדילים את נתחם ורושמים קיטון מינורי או סטגנציה
|
|
|
|
|