איש התקשורת עוזי פלד מת בגיל 86
|
פלד היה מייסד "טלעד" ואחראי להפקת תוכניות רבות ומגוונות, ביניהן "עובדה", "חמש מצלמות" ו"זהו זה!" * הלוויתו תתקיים ביום ראשון בכפר סבא
|
|
|
אולפני הקומיקס
|
הקריאות הנרגשות של כתבים וקריינים כמו יונית, דנה ומצליח משדרות לציבור שכאילו המצוקה כולה בצד המוסלמי, וכי הערבים מותקפים על-ידי כוחות יהודים וגרעינים אמונים
|
|
|
יצחק קדמן פורש מהמועצה לשלום הילד
|
קדמן הקים את המועצה לפני 36 שנים והפך להיות הדובר המזוהה ביותר בישראל עם תחום זכויות הילד * תחליף אותו יועמ"ש העמותה - עו"ד ורד וינדמן
|
|
|
חיים יבין: "אנחנו במצור"
|
אמר בדיון בכנסת על התקשורת: "אריק שרון קרא לנו כנופייה שמאלנית, קראו לנו אשפיסטים, תשקורת. המציאות בימינו החמירה" * לבני: "הכוונה לסגור את ערוץ 10 היא כבר מזמן לא נסתרת"
|
|
|
|
|
|
|
עסקים ומפרסמים יחויבו להבהיר מבצעים
|
השבוע ייכנס לתוקפו התיקון לחוק הגנת הצרכן ובמסגרתו ישונה הסעיף העוסק בפרסומים ובהצגתם * תהיה חובה לכלול המספר המינמילי של הפריטים במבצע ואת כמות הפריטים בהנחה המקסימלית
|
|
|
|
|
המפרסמים בארה"ב נגד עסקת יאהו-גוגל
|
איגוד המייצג 400 מפרסמים גדולים, ובהם קוקה קולה וג'נרל מוטורס, שלח מכתב לממונה על ההגבלים העסקיים והזהיר מפני חיסול התחרות בפרסום באינטרנט
|
|
|
|
ועדת הכלכלה אישרה החזרת שלטי החוצות לאיילון
|
משרד התחבורה והמשטרה הביעו התנגדות להצעה, אך הם לא הוכיחו כי השילוט העלה את היקף התאונות במסלול * מאידך-גיסא - התקבלה העמדה כי אין עיר עסקים מרכזית מובילה שאת פני הנכנסים אליה לא מקבל שילוט פירסומי
|
|
|
|
המתמודד הגדול ב'אפי': מקאן אריקסון
|
שיא במספר הקמפיינים שהוגשו השנה לתחרות ה-Effie Awards: בתחרות השנה יתמודדו 79 קמפיינים מ-24 משרדי פרסום ו-59 חברות מפרסמות * עלייה של מעל 50% במספר העבודות המוגשות בהשוואה לאשתקד * משרד הפרסום עם מספר העבודות הגדול ביותר הוא מקאן אריקסון, שהגיש 17 עבודות; לשכת הפרסום הממשלתית הגישה 5 עבודות
|
|
|
טובעים בערימות של נייר
|
כמעט 20 מיליארד קטלוגים מסחריים נשלחים לבתים בארה"ב מדי שנה, וארגוני צרכנות ואיכות הסביבה לא הצליחו להביא לצמצום משמעותי של התופעה. גם תיבת הדואר הישראלית לא נשארת ריקה, אך לנו פחות אכפת
|
|
|
"יפעת מתעלמת מהמגזר הרוסי, החרדי והערבי"
|
לאה גרינשפן תקפה היום את יפעת בקרת פרסום ואת איגוד המפרסמים על התעלמותם מתחום הפרסום והשיווק במגזרים הרוסי, החרדי והערבי * יפעת: "דירוג המגזרים יפורסם במהלך השבועיים הקרובים, כמו בשנים קודמות"
|
|
|
|
הפירסום ב-2007: המפרסם המוביל - שטראוס-עלית
|
גם מותגי הסלולאר, רשתות השיווק וקוקה-קולה כיכבו במסעות הפירסום בשנה החולפת * סלקום היא המפרסמת הגדולה ביותר בבאנרים באינטרנט עם הוצאה ריאלית של כ-3.5 מיליון דולר * היא הוכיחה כי היא מאמינה באינטרנט, שכן כחמישית מתקציב הפרסום שלה מוטה לאפיק זה
|
|
|
כך ייראה שוק הפרסום ב-2008
|
תקציבי הפרסום יגדלו, הטלוויזיה תתחזק, האינטרנט ימשיך לצמוח, חברות האינטראקטיב ישנו את פניהם וייכנסו לתחומים חדשים * יותר תקציבים יופנו לתוכן השיווקי והפרסום הירוק יישאר בגדר מותרות * כל הניתוחים והתחזיות על מה שצפוי ב-2008
|
|
|
|
|
גליקמן-נטלר-סמסונוב זכה במכרז הפרסום של הדואר
|
תקציב הפרסום והמדיה של חברת דואר ישראל עומד על כ-18 מיליון שקל בשנה * הדואר השתכנע כי המשרד "יבטיח את המוצרים והשירותים של החברה יקבלו חשיפה מקצועית ואמינה שתמצב אותה כחברה עסקית-כלכלית עם מעוף"
|
|
|
TheMarker דחף, ומנויי הארץ עלו
|
בפעם השנייה ברציפות חושף העיתון את מספר המנויים המשלמים העומד על 63,512 מנויים ומציג גידול מרשים של 5.63 אחוזים, בעיקר בשל התווספות TheMarker
|
|
|