X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
תוצאות חיפוש - ארגון המורים
עמוד 1 מתוך 24
משרד החינוך קורא למנהלים להיערך לשינוי היקף משרת מורי התיכון
הנחיה שנשלחה למנהלי בתי הספר התיכוניים קראה להם להכין מערכות לימודים שבהן ילמדו מורי התיכון 25 שעות הוראה פרונטלית ולא 24 שעות * משרד החינוך שמדובר בהנחיה שנשענת על הסכמות שהתקבלו ב-31 באוגוסט 2023 * ארגון המורים: אין הסכמה שכזאת, ואין הסכמה על הסכם קיבוצי, סכסוך העבודה הולך ומחריף
19/06/2024  |  איציק וולף
ארגון המורים קורא למנהלים: אל תזמינו טיולים, הלימודים לא ייפתחו ב-1 בספטמבר
יו"ר ארגון המורים פנה אל מנהלי בתי הספר והעריך כי לנוכח הקיפאון במשא-ומתן בין ארגונו לבין האוצר - שנת הלימודים הבאה לא תיפתח במועדה בבתי הספר התיכוניים * "מציעים ואף מבקשים שלא להתחייב לשום טיול או מסע או פעילות חוץ בית ספרית כי הם לא יתקיימו. התחייבות כלפי אותן חברות הנותנות שירותים היא כמו לשים את כספכם על קרן הצבי. חברות הנסיעות לא מוותרות ולא סולחות ולא מתחשבות בכם ובהפסד הכספי שנגרם לכם בגלל עיצומי הארגון"
02/06/2024  |  איציק וולף
ארגון המורים העל יסודיים: הלימודים בכיתות י-י"א יושבתו מחר למשך שעתיים בכל הארץ
ארגון המורים העל-יסודיים: הלימודים בכיתות י-י"א יושבתו מחר למשך שעתיים בכל הארץ. הבוקר מושבתים הלימודים בתיכונים במחוז המרכז בשעתיים הראשונות (08:00-10:00)
29/05/2024  |  מירב ארד
מחר: שביתה לשעתיים במחוז מרכז בכיתות י'-י"א
ארגון המורים העל יסודיים הודיע כי ישבית מחר את הלימודים למשך שעתיים במחוז מרכז בכיתות י'-י"א בין השעות 10:00-08:00.
28/05/2024  |  מירב ארד
ארגון המורים העל יסודיים ישבית מחר לשעתיים את הלימודים בתיכונים בחינוך ההתיישבותי
ארגון המורים העל יסודיים ישבית מחר לשעתיים את הלימודים בתיכונים בחינוך ההתיישבותי בכיתות י' וי"א. הלימודים יחלו בשעה 10:00.
27/05/2024  |  מירב ארד
ארגון המורים ישבית ביום שני לשעתיים את הלימודים בתיכונים במחוז ירושלים
ארגון המורים העל-יסודיים הודיע (יום ה', 23.5.24) כי ביום שני הקרוב יושבתו לשעתיים הלימודים בכל כיתות י' וי"א בבתי הספר התיכוניים במחוז ירושלים של משרד החינוך, למעט מאשר בעיר ירושלים עצמה.
23/05/2024  |  איציק וולף
ארגון המורים ישבית מחר לשעתיים את הלימודים בכיתות י' וי"א במחוז תל אביב
ארגון המורים הודיע כי ישבית מחר את הלימודים בבתי הספר התיכוניים במחוז תל אביב - למעט מאשר בעיר תל אביב עצמה - למשך שעתיים -בין השעות 8:00 ל-10:00 בבוקר. ההשבתה תהיה לכיתות י' וי"א, לא כולל בחינוך ההתיישבותי.
22/05/2024  |  איציק וולף
ארגון המורים הודיע: נאפשר טקסי ומסיבות סיום לכיתות י"ב
בעקבות פניית מועצת התלמידים והנוער הארצית הוחלט בהנהלת ארגון המורים להחריג את מסיבות הסיום של השכבות הבוגרות בתיכונים, ואת ההכנות והיציאה למשלחות תלמידים לפולין מן העיצומים המחריפים
21/05/2024  |  איציק וולף
ארגון המורים ישבית מחר לשעתיים את כיתות י' וי"א בצפון הארץ
ארגון המורים העל יסודיים הודיע כי מחר, יום רביעי, 22.5.24, יושבתו הלימודים בכל מחוז הצפון של משרד החינוך, בכיתות י׳ עד י"א - לא כולל בחינוך ההתיישבותי - לשעתיים בין השעות 10:00 -8:00. זאת, כחלק מצעדי המחאה בטענה לסחבת שבה נוקט האוצר ביחס למשא ומתן על הסכם שכר חדש.
21/05/2024  |  איציק וולף
ארגון המורים הודיע: התיכונים במחוז הדרום יושבתו מחר לשעתיים
ארגון המורים הודיע על השבתת הלימודים מחר בבתי הספר התיכוניים בכל מחוז הדרום - מאשדוד ועד אילת - למשך שעתיים, בין השעות 8:00 עד 10:00 בבוקר. זאת, כחלק מהחרפת צעדי המאבק הארגוני נגד האוצר ובטענה כי האוצר נוקט סחבת ומתנה את המו"מ בהסכמה לחתימה על חוזים אישיים.
20/05/2024  |  איציק וולף
ארגון המורים: פנינו לביה"ד לעבודה נגד ניכוי מקדמות תוספת השכר
יו"ר ארגון המורים, רן ארז, הודיע למורים כי הארגון פנה לבית הדין הארצי לעבודה בבקשה לקבלת צו מניעה נגד כוונת האוצר לנכות משכרם מקדמות שקבלו בתחילת השנה * "שר האוצר לא באירוע. יושב בטריבונה"
17/05/2024  |  איציק וולף
יו"ר ארגון המורים, רן ארז: פורום קהלת הוא שמנחה את שר האוצר שמעוניין בהפרטת מערכת החינוך
יו"ר ארגון המורים, רן ארז בדיון בוועדה לביקורת המדינה על המשבר בחינוך העל יסודי: "השנה התקבלו למערכת החינוך מורים חדשים שנדרש מהם תוצאות אבל בפועל לא נותנים להם רק דורשים. אין פקידים באוצר ובחינוך שעובדים בפרוזדור ובחדרי מדרגות אבל מורים כן. במורים ניתן לזלזל. נושא השכר ותנאי העבודה זה רק סממן. האוצר רוצה שלא רק שיעבדו בתנאים גרועים ומביכים אלא יהיו עובדי קבלן ללא כל סולידריות ותמיכה של ארגוני עובדים. פורום קהלת הוא זה שמנחה את שר האוצר שמעוניין בהפרטת מערכת החינוך"
09/05/2024  |  מירב ארד
ארגון המורים: אין לשתף פעולה עם תוכנית האקדמיזציה בבתי הספר
יו"ר ארגון המורים שלח מכתב לכלל מורי הארגון וטען כי משרד האוצר מתנה את המשא-ומתן על הסכם שכר בהסכמה מראש להעסקת מורים ומנהלים בחוזים אישיים * "זה הצעד הראשון בדרך להפרטת מערכת החינוך. התהליך דומה למה שקרה במערכת הבריאות ובדואר. לא רק השירות והציבור נפגעים אלא גם העובדים"
07/05/2024  |  איציק וולף
ארגון המורים מאיים: לא נפתח את שנת הלימודים הבאה ללא הסכם
יו"ר ארגון המורים מאשים את האוצר בהימנעות מחתימה על הסכם שכר וטוען כי חובתם של המורים להיאבק בכל האמצעים החוקיים שברשותם נגד מה שהגדיר 'הרס מערכת החינוך' * על התוכנית ללימודים שיעניקו הכרה אקדמית: "לא ברורים הפרטים, לא נעשה פיילוט ולא התקיימה התייעצות, זה הכל שליפות"
02/05/2024  |  איציק וולף
ארגון המורים יודיע מחר על צעדים ארגוניים חדשים ועל החרפת המאבק
יו״ר ארגון המורים, רן ארז, יקיים מחר מסיבת עיתונאים במשרדי הארגון ובמהלכה יודיע על צעדים ארגוניים חדשים והמשך המאבק של הארגון נגד האוצר בסוגיית הסכם השכר של המורים.
01/05/2024  |  איציק וולף
ארגון המורים ישבית הלימודים לשעתיים ביום חמישי הקרוב
ארגון המורים העל יסודיים הודיע על שביתת אזהרה בת שעתיים בכל החינוך העל יסודי ביום חמישי הקרוב. השביתה תתקיים בכל בתי הספר העל יסודיים בין השעות 8:00 ל-10:00 בבוקר.
30/04/2024  |  איציק וולף
המורים יחריפו העיצומים אחרי פסח: ללא טקסים, טיולים ומסיבות
ארגון המורים העל יסודיים הודיע כי בשל הימנעות האוצר לנהל משא-ומתן לחתימה על הסכם קיבוצי יימנעו מורי בתי הספר התיכוניים מפעילויות מחוץ לבית הספר גם בשעות הלימודים, ויימנעו מקיום מסיבות וטקסים * טקסי יום השואה ויום הזיכרון לחללי מערכות ישראל יתקיימו כסדרם
10/04/2024  |  איציק וולף
שר החינוך: יש דרישה חדשה של ארגון המורים שכבר סוכמה
שר החינוך יואב קיש מאשים בראיון לכאן רשת ב': "יש דרישה חדשה של ארגון המורים שכבר סוכמה, בעיקר בנושא חוזים אישיים למנהלים, וארגון המורים חזר בו מהסיכום הזה - צריך לחזור אליו כפי שהוחלט".
10/04/2024  |  מירב ארד
התרגיל של מיקי לוי נכשל: לא יוצאו צווי הבאה לאנשי בן-גביר
יו"ר הוועדה לביקורת המדינה קבע את ההצבעה החוזרת ליום חמישי, ביום הראשון לפגרה, אך הקואליציה לא איפשרה את המחטף * ח"כ אברהם בצלאל טען שלוי מאשר צווי הבאה רק כאשר הדבר נוח לו * לוי: "כאשר מדובר בנושא של חיים ומוות, אסור לכנסת לעצום את עיניה אל מול התנהלות לקויה של משרד ממשלתי"
04/04/2024  |  עידן יוסף
יו"ר ארגון המורים מאיים בהשבתה מיד לאחר מבחני הבגרות
יו"ר ארגון המורים רן ארז הודיע בדיון בדיון בוועדה לביקורת המדינה בנושא המשבר בחינוך העל יסודי, כי לאחר הבגרויות הוא מוכן להשבית את מערכת החינוך אם לא ייענו דרישותיו. רן ארז טען כי המשרד האוצר "מובילים לחוזים אישיים וביטול העבודה המאורגנת בתוך ארגוני המורים". ארז האשים את משרד האוצר ואמר: כי "באוצר יש שוביניזם - רוצים את המורים סמרטוטים. החוזים האישיים זה צעד ראשון שלהם בהפרטת מערכת החינוך".
01/04/2024  |  מירב ארד
יו"ר ארגון המורים רן ארז: מנסים להפוך את המורים לאסקופה נדרסת
יו"ר ארגון המורים רן ארז תוקף בראיון לגל"צ: "אנחנו בצרה קשה, זה מגיע מסמוטריץ' שדורש לבטל את העבודה המאורגנת בשביל לאפשר תוספת שכר למורים, מנסים להפוך את המורים לאסקופה נדרסת. נקבע מתווה שכר של 1.8 מיליארד אבל הכסף לא עובר, כנראה שהוא מעביר את זה למערכות אחרות - העם יודע אילו".
18/03/2024  |  מירב ארד
ארגון המורים אוסר על פעילויות אחרי השעה 15:30
ארגון המורים העל-יסודיים הודיע למורי בתי הספר התיכוניים כי מיום ראשון עליהם להימנע מהגשת ציונים לכל גורם שהוא, ולהימנע מקיום לימודים או פעילויות מכל סוג שהוא אחרי השעה השמינית במערכת השעות
14/03/2024  |  איציק וולף
המורים מאיימים: צעדים ארגוניים מיום ראשון
מזכ"ל ארגון המורים הודיע לשר האוצר ולשר החינוך כי מורי הארגון ינקטו בצעדים ארגוניים כבר מיום ראשון הקרוב אם לא תהיה פריצת דרך במשא ומתן על הסכם השכר בפגישה המתוכננת להתקיים מחר
06/03/2024  |  איציק וולף
ארגון המורים מצטרף לשביתת ההזדהות של ההסתדרות עם החטופים
ארגון המורים מצטרף לשביתת ההזדהות של ההסתדרות. ב-14.1 ב-12:00, המורים יפסיקו ללמד את החומר השגרתי ויסבו את השיעורים לפעילויות חינוך הקשורות לחטופים ולערכים הומניטריים (גלי צה"ל).
09/01/2024  |  עידן יוסף
מיארה: כספים קואליציוניים שטרם הועברו מוקפאים ומיועדים לצרכי מלחמה
ככל שהממשלה או שר משריה יבקשו לעשות שימוש אחר בכספים - יהיה צורך בקבלת החלטת ממשלה שתחריג באופן מפורש את הקצאות הכספים * חוות הדעת - ברקע הודעת החשכ"ל שלא לשלם תוספת "אופק חדש" לעובדי רשת החינוך של שס * שר האוצר ויו"ר ועדת הכספים הכחישו דיווח לפיו גפני טען שסמוטריץ' ביקש ממנו לא להעביר כספים קואליציוניים למפונים: "פשוט שקר"
07/11/2023  |  עידן יוסף
 1   2   3  >>
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il