|
הפרסומות הסקסיסטיות של 2013
|
לרגל יום האישה הבינלאומי 2014 חושפת תנועת ויצו את דירוג עשרת המפרסמים הסקסיסטיים ביותר, כפי שבחרה ועדה מקצועית * זהות הפרסומת שתקבל את אות הקלון ודירוג חמש הפוגעניות ביותר, ייחשפו באירוע מיוחד של ויצו ליום האישה ביום רביעי הקרוב * האירוע יעסוק בהשפעה של הייצוגים הסקסיסטיים של נשים במדיה על בני הנוער
|
|
|
|
|
השיטה המהפכנית של 'שומרי משקל' נקודות +
|
השקת השיטה החדשה והמהפכנית של 'שומרי משקל' נקודות פלוס+קמפיין חדש * קלוריות OUT - מהיום יותר אוכל, יותר בריאות, יותר חופש, יותר כייף יותר תוצאות יותר נקודות פלוס
|
|
|
|
'שומרי משקל' בקמפיין חדש לחורף
|
חברת 'שומרי משקל' עולה בקמפיין חדש להשקת מסלול לחודשי החורף – 'הרזיה מונעת' * הקמפיין באמצעות משרד הפרסום "גליקמן-נטר-סמסונוב' בהשקעה של מיליון ש"ח
|
|
|
"רשת וקשת בעקבותיו של ערוץ 10"
|
כך אמר היום אילן טוביהו, משנה למנכ"ל רשת , בוועידת גלובס לעסקים * "אנו חשים את שובם של המפרסמים אחרי תקופה חלשה" * גיל סמסונוב: ""המחאה הייתה טובה אולם התקשורת לא ידעה לעצור בזמן"
|
|
|
|
3 העולים לגמר בתחרות ה-Effie : בזק, חוגלה ותמי 4
|
משרדי הפרסום עם מספר העבודות הרב ביותר הם:McCann Erickson, אלדר חומסקי & ורשבסקי, שלמור אבנון עמיחי וראובני פרידן IPG * יו"ר המי"ל: "גם השנה תחרות ה- Effie מוכיחה שהיא התחרות המובילה בישראל בתחום השיווק
|
|
|
|
מכתב התראה: הסירו הפרסומת המבזה את סוכני הביטוח
|
מכתב התראה שנשלח בין השאר לזכיינות ערוץ 2, לערוץ 10 ולמשרד הפרסום גליקמן, נטלר, סמסונוב, דורש הסרתה המיידית של הפרסומת של חברת "ביטוח ישיר" * "מבזה את סוכני הביטוח ומציגם ללעג ולקלס תוך עבירות על חוק פרסום לשון הרע"
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|