|
פוגל אוגילבי יטפל בתקציב האונ' הפתוחה
|
על התקציב התמודדו גם גליקמן, ליאו ברנט, פובליסיס,LEAD , שטרית ודרורי-שלומי * היקף הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה ב-2012 עמד על כ-4.3 מיליון דולר במחירי מחירון. מתחילת השנה הושקעו בפרסום כ-560 אלף דולר
|
|
|
THE BOX הופכת למשרד פרסום עצמאי
|
לתפקיד המנכ"ל מונה שי גורן, בעל ניסיון של 13 שנים בענף הפרסום * המשרד החדש קם על-רקע השינויים בפרסום האופליין והרחבת היקפי ההשקעה לעולמות הדיגיטל
|
|
|
|
|
|
צריכים להתפנות עכשיו? אפליקציה חדשה תסייע
|
תאפשר למשתמשים לראות את מגוון השירותים הציבוריים שנמצאים בקרבתם, תוך ציון מרחק השירותים במטרים * אחרי שכבר נמצאו השירותים המתאימים, מציעה האפליקציה שירות חדשות בזמן אמת
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
משרדי הפרסום ב-2009: אדלר-חומסקי צמח ב-15%
|
יפעת בקרת פרסום: למרות שעוגת הפרסום קטנה בכ-5%, גליקמן-נטלר-סמסונוב ממשיך במגמת הצמיחה ומתברג במקום השביעי * המשרדים הגדולים מגדילים את נתחם ורושמים קיטון מינורי או סטגנציה
|
|
|
|
|
|
מי פיזר קערות ברחבי תל אביב?
|
במסגרת מבצע להעלאת המודעות למצבם הקשה של חתולי הרחוב מפזרת עמותת S.O.S. קערות למזון ולשתייה עבורם, הכל בתקווה להעלות את המודעות לבעלי החיים ולמצוקתם
|
|
|
|