הדר גולדמן בעולם הנדל"ן האמריקני
|
רובינו מכירים את השם הדר גולדמן בעיקר מעולם הפרסום, כאשר היה שותף במשרד הפרסום זרמון גולדמן, המבוגרים בינינו אולי עוד זוכרים אותו כחבר בלהקה בצעירותו * אך הדברים האלו שאולי בנו את המוניטין של הדר, הם משקפים רק חלק קטן מהפעילויות העסקיות שלו, שנמצאות בכל רחבי העולם
|
|
|
אדלר-חומסקי: משרד זרמון מנסה לסחוט
|
כתב ההגנה של אדלר בתביעת זרמון בטענה לגניבת קמפיין דלתא: החברה היא שהגתה את הקו המרכזי ואת השימוש בנינט כפרזנטורית; זכויות היוצרים שייכות לדלתא; מקובל שקו פרסומי עובר עם הלקוח
|
|
|
|
3 העולים לגמר בתחרות ה-Effie : בזק, חוגלה ותמי 4
|
משרדי הפרסום עם מספר העבודות הרב ביותר הם:McCann Erickson, אלדר חומסקי & ורשבסקי, שלמור אבנון עמיחי וראובני פרידן IPG * יו"ר המי"ל: "גם השנה תחרות ה- Effie מוכיחה שהיא התחרות המובילה בישראל בתחום השיווק
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 עבודות הגיעו לשלב הגמר בתחרות פרסי אפי
|
שלושת העולים לגמר בקטגוריית אפי פליטינום: מזרחי טפחות, סלקום ישראל ושופרסל * ארבעת משרדי הפרסום עם מספר העבודות הרב ביותר הם: אדלר, חומסקי ורשבסקי Grey, ראובני פרידן IPG, גיתם וחברת McCann Erickson * המועמדים הסופיים בקטגוריית אפי פלטינום הם: חברת סלקום ישראל, בנק מזרחי-טפחות ושופרסל
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
משרדי הפרסום ב-2009: אדלר-חומסקי צמח ב-15%
|
יפעת בקרת פרסום: למרות שעוגת הפרסום קטנה בכ-5%, גליקמן-נטלר-סמסונוב ממשיך במגמת הצמיחה ומתברג במקום השביעי * המשרדים הגדולים מגדילים את נתחם ורושמים קיטון מינורי או סטגנציה
|
|
|
|