|
|
|
|
|
|
|
|
|
היום זה קורה: איזיג'ט חוזרת לנחות בישראל
|
חברת התעופה הבריטית איזיג'ט, חוזרת לאחר העדרות של כחצי שנה בשל המלחמה * תפעיל תחילה טיסות ישירות מישראל לשישה יעדים: יעדים ברלין, לונדון, אמסטרדם, באזל, ז׳נבה ומילאנו
|
|
|
טרמינל 1 בנתב"ג יחזור לפעילות ב-1 ביוני
|
פתיחת המסוף נועדה לאפשר קליטת הנוסעים הכפולה הצפויה בקיץ * שרת התחבורה הנחתה את רשות שדות התעופה להיערך לפתיחה מלאה של הטרמינל, כולל גיוס כוח אדם נוסף * רפורמת הדרכונים של ארבל אושרה סופית במליאה
|
|
|
|
2023 בנתב"ג: 21 מיליון נוסעים בטיסות בינ"ל
|
מדובר בעלייה של 9.3% לעומת שנת 2022 * המלחמה, כאמור, הביאה לירידה של כ-4 מיליון נוסעים מצפי הפעילות * עם תחילת שנת 2024: מספר חברות תעופה בינלאומיות צפויות לחזור לפעילות בנתב"ג
|
|
|
רוסיה השלימה רכישת 92 מטוסים שגנבה מחברות הליסינג
|
קרן העושר הלאומית הרוסית הקצתה לכך כ-2.06 מיליארד דולר * הבעלות תעבור לחברת הביטוח הממלכתית של רוסיה * על-פי רויטרס - ממשלת רוסיה העבירה יותר מ-12 מיליארד דולר לחברות התעופה המקומיות מאז הפלישה לאוקראינה והטלת הסנקציות על חברות התעופה הרוסיות
|
|
|
|
|
שר התיירות בוועדת הכספים: "שלשום נכנסו לישראל 26 תיירים"
|
הוסכם כי יגובש עם עסקי התיירות מתווה פיצויים מהיר וייחודי לענף, ויקדמו אותו מול הממשלה * במשרד האוצר כבר סוכם על מענה בנוגע ל-2 סוגיות שהוצפו בדיון: חישוב התשומות שיש לגביהם מע"מ 0 בענף, וחישוב לגבי ירידת מחזורים בענף יחושב בהשוואה לתקופה שהחל מחודש אוקטובר אשתקד
|
|
|
|
|
|
"לבנו עם מרוקו; ישראל נכונה לסייע"
|
במרוקו נמשכים מאמצי החילוץ וההצלה בעקבות רעש האדמה שגבה את חייהם של יותר מ-1,300 בני אדם * אל-על תאפשר ללקוחותיה השוהים במרוקו להקדים טיסותיהם לארץ
|
|
|
|
בקריאה ראשונה: שירות טלפוני לביטול עסקה עם חברת תעופה
|
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הגנת הצרכן (תיקון מס' 68) שירות טלפוני לביטול עסקה עם חברת תעופה, התשפ"ג-2023 של חברת הכנסת חוה אתי עטייה. 5 חברי כנסת תמכו בהצעה ללא מתנגדים והיא תוחזר לוועדת הכלכלה.
|
|
|
|
פספורטכארד משיקה: שירות מעקב אחר המזוודה
|
לצורך השירות, הוקם בפספורטכארד צוות Luggage Assistance שיפעל 24/7 ויעניק ללקוחות תמונת מצב בזמן אמת על מיקום המזוודות * כחלק מהשירות, שיינתן ללא כל תוספת תשלום למבוטחי כבודה, תעדכן פספורטכארד פעמיים ביום את לקוחותיה על סטאטוס מיקום המזוודה
|
|
|