קו מנחה רכשה משרדים ב-50.8 מיליון
|
ישקיעו עוד 15 מיליון שקל בגימור * המוכרת: חברה בשליטת הקבלן צבי צרפתי * יפעת בקרת פרסום שותפה ברכישה ב-25% * קו מנחה נמצאת בשליטת משפחת קרלוס בגס * תעביר מת"א לבניין החדש את משרדיה
|
|
|
|
אשכנזי-זלצמן נגד פרסום הרכבת
|
משרד הפרסום מבקש להוריד בהרבה את רף הפעילות המהווה תנאי מוקדם להתמודדות במכרז, בטענה שהוא מבוסס על מספרים לא-מציאותיים של יפעת
|
|
|
העמותה של אייל ארד השקיעה 3.3 מלש"ח בקמפיין נגד נתניהו
|
עמותת הרוב החדש השקיעה בשנת 2015 לבדה 3,381,985 שקל בקמפיין להפלת נתניהו בבחירות * עמותת הימין אם תרצו השקיעה בשש שנים 2,145,305 שקלים * ארגון V15 שהשתמש במימון של הממשל האמריקני רכש ב-2015 מדיה פרסומית פוליטית ב-568,523 שקל * מלבד 'אם תרצו' - עמותות הימין היחידות ברשימה הן ישראל שלי ושורת הדין
|
|
|
עשירים רוכשים פי 2 מזון ברשת
|
31% מבעלי ההכנסה הגבוהה לעומת 16% מבעלי הכנסה נמוכה * המובייל עדיין לא עקף את המחשב - רק 10% רוכשים מזון מהמובייל לעומת 23% מהמחשב * צעירים מעדיפים לשלם מזומן, מבוגרים - אשראי
|
|
|
|
כמה השקיע ישראל היום נגד החוק בעניינו?
|
עלות הקמפיין של ישראל היום נגד החוק להפסקת חלוקתו החינמית, שעבר היום בקריאה טרומית, עמדה על יותר מ-10 מיליון שקל - כך עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום * ישראל היום: "ההוצאה בפועל נמוכה עשרות מונים"
|
|
|
|
הארץ: אצלנו מפרסמים יותר
|
הארץ" עותר לבג"ץ נגד החלטת משרד הפנים להוציאו מרשימת העיתונים שמתפרסמות בהם מודעות תכנון: סקר TGI אינו קובע חשיפה לתכנים; "ישראל פוסט", שהחליף אותנו, אינו עיתון יומי ותפוצתו מוגבלת
|
|
|
|
"ביטוח ישיר הוציאה 595 מיליון על פרסום"
|
לשכת סוכני ביטוח פותחת מחר במסע פרסום נגד החברה לביטוח ישיר, כתגובה למסע הפרסום של ביטוח ישיר נגד הסוכנים * "פרסומת במאות מיליונים על חשבון המבוטחים" * "700 טלפנים של ביטוח ישיר טסו לתאילנד, עם זמרת"
|
|
|
יוצא מהכלל
|
לראשונה זה שנתיים וחצי - כלל-ביטוח מתאגיד אי.די.בי של נוחי דנקנר מפרסמת מודעה ב"דה-מרקר"
|
|
|
פוגל אוגילבי יטפל בתקציב האונ' הפתוחה
|
על התקציב התמודדו גם גליקמן, ליאו ברנט, פובליסיס,LEAD , שטרית ודרורי-שלומי * היקף הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה ב-2012 עמד על כ-4.3 מיליון דולר במחירי מחירון. מתחילת השנה הושקעו בפרסום כ-560 אלף דולר
|
|
|
כמה הוציאה ענבל אור על פרסומות?
|
שוק הפרסום נרתם גם הוא בשנה האחרונה כדי להחזיר קונים לשוק הדיור * ניתוח מיוחד ל"גלובס" של יפעת בקרת פרסום מגלה כמה גדלה עוגת הפרסום בענף ב-2012, מי היו המפרסמות הגדולות, וכיצד התחלקה העוגה בין המדיות
|
|
|
בן-ארי: עיתונים מסוימים מחרימים אותנו
|
מס' 2 במפלגת עוצמה לישראל טוען לקיפוח בסיקור התקשורתי ובסיקור הסקרים * הוא תוקף את יריביו מימין - אביגדור ליברמן ("הכל מסתכם בדיבורים") ונפתלי בנט ("מוכן להיכנס לממשלת נתניהו")
|
|
|
שופרסל תפטר עשרות עובדי מטה
|
שופרסל הציגה דוחות גרועים ברבעון השלישי של השנה, שהראו ירידה של 59% ברווח הנקי ושל 44% ברווח התפעולי * גם שטראוס ויוניליוור מפטרות ושלוש החברות מצטרפות לתנובה ומגה, שהחלו באחרונה במהלך זהה * המפוטרים יהיו בעיקר עובדי מטה ושיווק בדרג הביניים
|
|
|
בדיקה: מעריב לא אובייקטיבי כלפי אי.די.בי
|
עבודה סמינריונית ראשונה מסוגה בחנה את טיפולו של מעריב בקבוצת אי.די.בי ובמתחריה מאז נמכר העיתון לנוחי דנקנר * המסקנה: חוסר אובייקטיביות בולט הן בסיקור העיתונאי והן בצד הפרסומי
|
|
|
ענף הפרסום הישראלי מתאושש
|
באומן-בר-ריבנאי צמח ב-29%, מקאן ב-20%; אדלר חומסקי ירד ב-11% * 20 משרדי הפרסום הגדולים צמחו במחצית הראשונה של 2010 ב-20% בממוצע, לאחר ירידה של כ-6% בהיקפי הפעילות ב-2009
|
|
|
|
משרדי הפרסום ב-2009: אדלר-חומסקי צמח ב-15%
|
יפעת בקרת פרסום: למרות שעוגת הפרסום קטנה בכ-5%, גליקמן-נטלר-סמסונוב ממשיך במגמת הצמיחה ומתברג במקום השביעי * המשרדים הגדולים מגדילים את נתחם ורושמים קיטון מינורי או סטגנציה
|
|
|
|
|
|
|
|