משרד פרסום טוב זקוק למנהל, לא פרסומאי
|
התפיסה החדשה של משרדי הפרסום המצליחים בעשור האחרון הייתה לפעול כארגון שלא קם ונופל על מייסדיו * משרדי הפרסום המשפחתיים, בייחוד אלה שלא חתמו על הסכם ייצוג עם חברות פרסום רב-לאומיות - גוועו ונסגרו
|
|
|
|
איגוד חברות הפרסום בחר הנהלה חדשה
|
חברי ההנהלה החדשה: משה ראובני, שירה מרגלית, שוני רבנאי, גיל סמסונוב, יאיר גלר, יורם דרורי, טל אשכנזי, יואב חביב, עדי קויצקי; לפני כחודש נבחר בבחירות מוקדמות גם היו"ר רמי שלמור, שהחליף בתפקיד את אבנר בראל
|
|
|
|
|
הסתיים שלב הגשת העבודות לתחרות הפרסום אפי-2004
|
תחרות הפרסום והשיווק האפקטיבי המשותפת למרכז הישראלי לניהול (המי"ל), איגוד המפרסמים בישראל ואיגוד חברות הפרסום בישראל: 33 עבודות ישתתפו בתחרות; יו"ר התחרות עמוס שפירא: החרפת התחרות השיווקית הגבירה את המקצוענות והדבר ניכר בעבודת שמוגשות
|
|
|
|
|
מצנע בקו האש
|
המשטרה מתמקדת בחשדות למעשים פליליים לכאורה בליכוד; אבל השבוע נפתחה בדיקה נגד עמרם מצנע; על הפרק, בין היתר: קבלת טובות הנאה לכאורה; במטה ההסברה לא בונים על יותר מ-22 מנדטים; ובמטה הכספים מתחילים להיערך כבר לחקירות שאחרי הבחירות; ובינתיים, מצנע 'חוגג': הוא ממשיך לקבל משכורת מעיריית חיפה באופן בעייתי, למרות שהוא משקיע את מיטב זמנו בבחירות; מדובר בטובת הנאה בסכום כולל של כ-70 אלף ש"ח
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|