X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
תוצאות חיפוש - איראן
עמוד 1 מתוך 7
משרד החוץ הרוסי: נשיא אירן ושר החוץ האירני היו ידועים כידידים אמיתיים של ארצנו
משרד החוץ הרוסי פרסם הודעת תנחומים על מותם של הנשיא האירני ושר החוץ האירני בהתרסקות המסוק בצפון מזרח אירן. בהודעה נכתב: "אנו עצובים מאוד מהידיעה על מותו הטרגי של נשיא איראן א' ראיסי, שר החוץ של איראן ח' עבדאללהיאן והמלווים אותם כתוצאה מהתרסקות מסוק. אנו תמיד נזכור את הדמויות הפוליטיות המצטיינות הללו כפטריוטים אמיתיים של הרפובליקה האסלאמית, שהגנו בתקיפות על האינטרסים של מדינתם ומסרו את חייהם לשירות חסר אנוכיות למולדת. ברוסיה, נשיא אירן ראיסי ושר החוץ האיראני ה' עבדולהיאן היו ידועים כידידים אמיתיים ואמינים של ארצנו. תפקידם בחיזוק שיתוף הפעולה הרוסי-איראני המועיל הדדית ולשותפות מלאת אמון הוא בעל ערך רב. אנו מנחמים בכנות את המשפחות והחברים של הקורבנות, כמו גם את כל האנשים הידידותיים של איראן. בשעה עצובה זו, המחשבות והלב שלנו עמכם".
20/05/2024  |  יאיר נבות
סמוטריץ׳ על חזרת טראמפ מתמיכה במדינה פלשתינית: "תומך ישראל מובהק"
יו״ר הציונות הדתית שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳: "אני מברך את נשיא ארה"ב לשעבר והמועמד לנשיאות, תומך ישראל מובהק, דונלד טראמפ על דבריו הברורים ועל חזרתו מתמיכתו בהקמת מדינה פלשתינית.
02/05/2024  |  מירב ארד
שר החוץ בפנייה ל-32 מדינות: "להכריז על משמרות המהפכה כארגון טרור"
שר החוץ ישראל כ"ץ הודיע כי שיגר הבוקר מכתבים ל-32 מדינות ושוחח עם עשרות שרי חוץ וגורמים מובילים בעולם בדרישה להטיל סנקציות על פרויקט הטילים האירני ולהכריז על משמרות המהפכה כארגון טרור, כדרך לבלימת והחלשת אירן. "חייבים לעצור את איראן עכשיו - לפני שיהיה מאוחר", צייץ השר כ"ץ.
16/04/2024  |  מירב ארד
גוטרש גינה את התקיפה בדמשק
מזכ"ל האו"ם מגנה את התקיפה על המוסדות הדיפלומטים של איראן בדמשק.
02/04/2024  |  עידן יוסף
שגריר אירן בדמשק מאיים: "תהיה תגובה קשה על התקיפה"
שגריר איראן בסוריה אמר כי מטוסי אף-35 שיגרו 6 טילים לעבר הקונסוליה האירנית בדמשק.  5 עד 7 אנשים נהרגו. מספרם המדויק ושמותיהם של ההרוגים יפורסמו לאחר השלמת הפינוי. לדבריו, תהיה תגובה קשה על התקיפה.
01/04/2024  |  עידן יוסף
בנט: ישראל השמידה מפעל כטב"מים אירני ב-2022
ראש הממשלה לשעבר מאשר שהורה על ההתקפה ורומז שישראל עמדה גם מאחורי חיסולו של בכיר במשמרות המהפכה באותה שנה * קורא לארה"ב לפעול להפלת המשטר האירני
29/12/2023  |  איתמר לוין
גנץ בשיחה עם בלינקן: על הקהילה בינ"ל לפעול מול לבנון
יו״ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ שוחח הערב (יום ב׳) עם מזכיר המדינה האמריקני, אנתוני בלינקן. בפתח הדברים הודה גנץ לבלינקן על התמיכה החשובה של ארה"ב בישראל והטלת הווטו במועצת הביטחון, ועידכן אותו בהתקדמות המערכה מול חמאס בעזה.
11/12/2023  |  מירב ארד
ארה"ב מרחיבה את העיצומים על תומכי חמאס והג'יהאד האיסלאמי
ארה"ב הכריזה היום על סבב עיצומים שלישי שלה נגד אישים וגופים המזוהים עם חמאס בקשר למתקפת הפתע. מחלקת המדינה הגדירה את אכרם אל-עג'ורי כטרוריסט עולמי על היותו מנהיג הג'יהאד האסלאמי. עוד סומנו שבעה אנשים ושתי ישויות שסיפקו תמיכה או פעלו מטעם חמאס או הג'יהאד האסלאמי.
14/11/2023  |  עידן יוסף
נשיא אירן ויורש העצר הסעודי שוחחו על הצורך לעצור את "פשעי המלחמה הישראליים"
לראשונה מאז איראן וסעודיה סיכמו על חידוש היחסים בין המדינות, שוחחו נשיא איראן איברהים ראיסי ויורש העצר הסעודי מוחמד בין סלמאן - על הצורך לעצור את "פשעי המלחמה הישראליים" כלשונם. בן סלמאן התייחס למלחמה ואמר כי "הממלכה עושה מאמצים אזוריים ובינלאומיים בלתי פוסקים כדי לעצור את ההסלמה המתמשכת".
11/10/2023  |  עידן יוסף
צעדת ירושלים יצאה לדרכה ותתקיים במספר מסלולים בבירה
צעדת ירושלים המסורתית יצאה לדרכה עם הזנקת המקצה הראשון בשעה 7:00 בבוקר. בשל הצעדה צפויים להיחסם רחובות במרכז העיר ירושלים.
04/10/2023  |  איציק וולף
בלינקן להרצוג: הפגנת מנהיגות ליישום ערכי הביטחון והדמוקרטיה
נשיא המדינה יצחק הרצוג ופגישתו עם מזכיר המדינה אנתוני בלינקן והביעו מחוייבותם להידוק הקשר בין המדינות
19/07/2023  |  עידן יוסף
גלנט במטה שב"כ: "מוטלת עלינו החובה להרגיע את הרוחות"
שר הביטחון יואב גלנט ערך הרמת כוסית לרגל חג הפסח יחד עם ראש השב״כ רונן בר, סגן ראש השב״כ וראשי האגפים - חברי פורום המטה הבכיר של הארגון. השר גלנט אמר: ״אנו נמצאים בתקופה ביטחונית מורכבת, איראן מנהלת מלחמת התשה נגד ישראל ובמקביל מתקדמת בתוכניותיה להשגת נשק גרעיני צבאי. בכל אחת מהזירות קיים פוטנציאל שיכול להצית את השטח ולהדליק יחד איתו גם זירות נוספות״.
30/03/2023  |  מירב ארד
סמוטריץ׳ בתגובה לפיגוע בבקעת הירדן: "אי אפשר להמשיך במציאות הזאת"
יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ בתגובה לפיגוע בבקעת הירדן: "אי אפשר להמשיך במציאות הזאת. כמות פיגועי האבנים, בקבוקי התבערה והירי ביהודה ושומרון מזנקת. לא מדובר בסטטיסטיקה, מדובר בחיי אדם. תפקידה הראשון של ממשלה, כל ממשלה, הוא להעניק ביטחון לאזרחיה, וממשלת ישראל בהובלת שר הביטחון הכושל גנץ בתת תפקוד שמפקיר את ביטחון אזרחי ישראל. אני שולח חיזוק לכוחות הביטחון ורפואה שלמה ומהירה לפצועים ומתחייב בממשלה הבאה לשים את ביטחון אזרחי ישראל בראש סדר העדיפויות, מול איראן ושלוחותיה ומול הטרור המתגבר ביהודה ושומרון".
04/09/2022  |  מירב ארד
ביידן נחת ועמו מלוא הסל דורונות, הבטחות, אך-גם יש לו 'אבל'...
הִבְטִיחַ כִּפּוֹת, מִבַּרְזֶל וְעֵד לֵייְזֶר
17/07/2022  |  ערן גרף
אירן קיבלה אחריות על מתקפת הטילים בעירק
משמרות המהפכה של איראן קיבלו אחריות על מתקפת הטילים לעבר הקונסוליה האמריקנית בעיר ארביל הנמצאת בחבל הכורדי בעירק. באירן מזהירים: "אם ישראל תגיב - נתקוף בעוצמה".
13/03/2022  |  מירב ארד
גנץ: הטכנולוגיה מאפשרת לנו חופש פעולה חיוני מול שלוחי איראן באזור
שר הבטחון בני גנץ השתתף (יום ב') בועידת מקור ראשון לכלכלה חברה וחדשנות המתקיים בבנייני האומה. "חשפנו לפני מספר דקות שמפא"ת, זרוע הים, חיל האוויר וצהל יחד עם רפאל השלימו בהצלחה סדרת ניסויים חסרת תקדים במערכת "כיפת מגן", "כיפת הברזל של הסער 6" ,שתספק הגנה על הנכסים והאינטרסים החיוניים של ישראל במרחב הימי מול רקטות, ואיומי אוויר אחרים. הטכנולוגיה שאנו מפתחים במערך ההגנה הרב שכבתי על מדינת ישראל, מאפשרות לנו חופש פעולה חיוני מול שלוחי איראן באזור שהאמצעים שברשותם הולכים ומתפתחים גם כן." עוד הוסיף "אנחנו בכל אופן ממשיכים להיות שני צעדים לפניהם, ונמשיך לשדרג את היכולות שלנו כדי לשמור על העליונות הביטחונית של ישראל בכל המרחב ים אוויר ויבשה.
21/02/2022  |  מירב ארד
רה"מ בנט: "מגנה בחריפות את פיגוע הטרור באבו-דאבי"
ראש הממשלה, נפתלי בנט התייחס לפיגוע שאירע באבו-דאבי: "אני מגנה בחריפות את פיגוע הטרור באבו דאבי, אשר בוצעו ע"י החות'ים בהכוונת איראן, ושולח תנחומים למשפחות הקורבנות החפים מפשע. ‏ ישראל עומדת לצד איחוד האמירויות.‏ אני עומד לצד השייח׳ מוחמד בן זאיד.‏ העולם צריך לעמוד נגד הטרור".
18/01/2022  |  מירב ארד
היועץ האמריקני לביטחון לאומי: בתוך מספר שבועות נדע אם יהיה פתרון דיפלומטי לגרעין האירני
היועץ האמריקני לביטחון לאומי, ג'ייק סאליבן, אמר כי הממשל האמריקני מאמין שעדיין ניתן להגיע לפתרון דיפלומטי מול אירן. בראיון לכאן חדשות אמר כי בדיונים המתקיימים בדלתיים סגורות בארצות הברית מעריכים כי בתוך פרק זמן של מספר שבועות יהיה ברור האם ניתן יהיה להגיע לפתרון דיפלומטי שכזה.
22/12/2021  |  איציק וולף
בנט נפגש עם היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב, ג'ייק סאליבן
ראש הממשלה, נפתלי בנט, נפגש (יום ד') עם היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב, ג'ייק סאליבן, בלשכת רה"מ בירושלים. השניים דנו במשא ומתן המתקיים בין איראן והמעצמות בוינה, וכן במספר נושאים נוספים המשותפים לשתי המדינות. מוקדם יותר היום, נפגשו היועצים לביטחון לאומי של ישראל וארה"ב, ג’ייק סאליבן וד"ר איל חולתא, לפגישת עבודה. בנט: "התקופה הזו חשובה מאוד. למה שקורה בוינה יש השלכות עמוקות על היציבות במזרח התיכון ועל ביטחונה של ישראל בשנים הקרובות. לכן, הפגישה הזו מתקיימת בעיתוי נכון."
22/12/2021  |  מירב ארד
הנשיא הרצוג: האתגר הגדול העומד בפני ישראל וארה"ב הינו האיום המשותף של אירן
נשיא המדינה יצחק הרצוג בטקס קבלת כתב ההאמנה של שגריר ארצות הברית בישראל, תומאס ריצ'ארד ניידס: "בלי ספק האתגר הגדול העומד בפני ישראל וארה"ב הינו האיום המשותף של איראן. אנו עוקבים מקרוב אחר המשא המתן של הקהילה הבינלאומית עם איראן. ישראל תברך על פתרון דיפלומטי מקיף שיפתור אחת ולתמיד את סוגיית איום הגרעין האיראני. במקרה שלא יושג פתרון כזה ישראל שומרת את כל האופציות על השולחן, ואם הקהילה הבינלאומית לא תנקוט בצעדים נחרצים בנושא זה—ישראל תעשה זאת. ישראל תגן על עצמה בעצמה".
05/12/2021  |  מירב ארד
גנץ: "לא נאפשר הצטיידות באמל"ח שיפגע בעליונות הישראלית"
שר הביטחון גנץ בחנוכת מפעל רפאל בשלומי: "לפני 15 שנה, בער המקום הזה מרקטות של חיזבאללה ואוים על ידי ההתבססות האיראנית בסוריה. חיזוקו וביצורו בעוד מפעל, ובעוד מנוע צמיחה, הוא מסר ברור לאויבינו שהנחישות שלנו אינה ניתנת לערעור. בהיבט המבצעי - אנחנו פועלים באופן נרחב מול ניסיונות התעצמות, וניסיונות להפר את האיזון במרחב. לא נאפשר הצטיידות באמל"ח שיפגע בעליונות הישראלית באזור על ידי חיזבאללה ושלוחי איראן הנוספים במרחב".
09/11/2021  |  מירב ארד
כמסורת ביבי-טראמפ, מזמן, דנים הם, בגורל עולם
בַּמְּדִינָה הַיְּהוּדִית, רַבָּה הַמְּהוּמָה,
30/08/2021  |  ערן גרף
משתה ביבלשצאר: סין
חוֹבֶרֶת לְצוֹרֶרֵנוּ: כְּתֹבֶת עַל הַקִּיר?
31/03/2021  |  ערן גרף
הרמטכ"ל הודיע על סבב מינויים בכירים בצה"ל
ראש המטה הכללי של צה"ל, רב-אלוף אביב כוכבי, הודיע על שורת מינויים בכירים בצה"ל. המינויים מותנים באישור שר הביטחון, בני גנץ.
14/09/2020  |  איציק וולף
מחאה נגד בג"ץ: "העם הוא הריבון"
כ-150 בני אדם השתתפו (יום ה') במפגן מחאה מול בית המשפט העליון בירושלים בעקבות התערבות בג"ץ בדיון בשבוע הבא שיעסוק בהסכמים לכינון ממשלת אחדות לאומית. משתתפי המחאה מחו על כך שבית המשפט חצה קו אדום ומתערב בסדר יומה של הכנסת בניגוד לחוק. בין הקריאות שהושמעו: "גונבים לנו את הדמוקרטיה", "איראן זה כאן" "העם הוא הריבון", "אתם בושה", "עוצרים את ההפיכה השיפוטית" וכן "אומרים לא למפלגת בג"ץ".
30/04/2020  |  מירב ארד
 1   2   3  >>
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il