X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
תוצאות חיפוש - הצעת חוק
עמוד 1 מתוך 348
בטרומית: ממשק מידע מאובטח יאפשר העברתו בין נותני שירותי בריאות
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק ניוד מידע רפואי, התשפ"ד-2024 של חברי הכנסת יונתן משריקי, רון כץ וארז מלול, אליה הוצמדה הצעה של חבר הכנסת אחמד טיבי. 22 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת הבריאות.
29/05/2024  |  עידן יוסף
בטרומית: הצעת חוק להסדרת זכויות יתומים בוגרים במשפחות השכול
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית תיקון להסדרת הזכויות של יתומים בוגרים של חבר הכנסת מתן כהנא וקבוצת חברי כנסת, אליה הוצמדה הצעה דומה של חבר הכנסת צביקה פוגל וקבוצת חברי כנסת. 14 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת הכנסת לקביעת הוועדה שבה תידון ההצעה.     
29/05/2024  |  עידן יוסף
בטרומית: עונשי עבירות של תקיפה והפרעה לשוטר תוחלנה גם על סוהר
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק העונשין (תיקון - תקיפת סוהר), התשפ"ד-2024 של חבר הכנסת צביקה פוגל. 21 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לוועדת הכנסת שתיקבע באיזו ועדה תידון ההצעה.
29/05/2024  |  עידן יוסף
הכנסת מקדמת חוק להקפאת חשבונות בנק הקשורים לטרור
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק המאבק בטרור (תיקון - סנקציות על מוסדות פיננסיים), התשפ"ד-2024 של חבר הכנסת דן אילוז, אליה הוצמדה הצעה של חבר הכנסת יבגני סובה וקבוצת חברי כנסת. 19 חברי כנסת תמכו בהצעה, אל מול 4 מתנגדים, והיא תועבר לדיון בוועדת החוץ והביטחון.
29/05/2024  |  עידן יוסף
בטרומית: עונשי מינימום למתעללים בקטינים או בחסרי ישע
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק העונשין (תיקון - עונש מינימום למתעלל בקטין או חסר ישע), התשפ"ד-2023 של חבר הכנסת אופיר כץ. 27 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת החוקה.
29/05/2024  |  עידן יוסף
בטרומית: תמיכה כספית באחים שכולים או יתומים
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק משפחות חיילים שנספו במערכה (תגמולים ושיקום) (תיקון - תגמולי הורים, יתומים ואחים שכולים), התשפ"ד-2024 של חבר הכנסת משה סעדה. 24 חברי כנסת תמכו בהצעה, עם נמנע אחד, והיא תועבר לדיון בוועדת העבודה והרווחה.
29/05/2024  |  עידן יוסף
בטרומית: גמישות תקציבית למועצות הדתיות
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק שירותי הדת היהודיים (תיקון - הסדרת שיטת התקצוב למועצות הדתיות ומועצות אזוריות שאין בהן מועצות דתיות), התשפ"ד-2024 של חבר הכנסת ארז מלול. 44 חברי כנסת תמכו בהצעה, אל מול 23 מתנגדים, והיא תועבר לדיון בוועדת החוקה.
29/05/2024  |  עידן יוסף
אישור טרומי להשוואת זכויות יתומי חרבות ברזל ליתומי פעולות איבה
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק תגמולים ליתום משני הוריו שאחד מהם נספה במלחמת חרבות ברזל (תיקוני חקיקה), התשפ"ד-2024 של חבר הכנסת ינון אזולאי. 32 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת העבודה והרווחה.
29/05/2024  |  עידן יוסף
בטרומית: פיקוח על שדרוגים ושיפורים בכלי רכב
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק סדנה מורשית לשיפור כלי רכב, התשפ"ד-2024 של חבר הכנסת חנוך מילביצקי. 28 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת הכלכלה.
29/05/2024  |  עידן יוסף
יש עתיד הניחה הצע"ח להקמת ועדת חקירה ממלכתית למחדל השבעה באוקטובר
יש עתיד הניחה היום הצעת חוק להקמת ועדת חקירה ממלכתית למחדל השבעה באוקטובר.
28/05/2024  |  מירב ארד
אושר לקריאה שנייה ושלישית: עידכון אוטומטי לתגמולי ניצולי השואה
בהסדר החדש מובאות בחשבון כל התוספות הניתנות על פני תקופה של חצי שנה, במקום עידכון ב-2 חודשים בלבד במנגנון הקיים, לאחר שבחינה של הרשות לניצולי שואה מצאה כי יש בכך להגדיל את התגמולים לניצולים
28/05/2024  |  מירב ארד
מחיקת רישום פלילי ומשטרתי ליוצאי אתיופיה בעבירות הפרת סדר ציבורי
המשמעות: מחיקה אוטומטית של רישומים משטרתיים ופליליים ליוצאי אתיופיה בעבירות אלה שנעברו עד 31.12.2019 * הח"כים היוזמים דורשים לכלול במחיקה גם עבירת תקיפת שוטר וכן להאריך את תחולת החוק
28/05/2024  |  מירב ארד
הממשלה הודיעה לכנסת: דין רציפות על חוק גיוס מהכנסת הקודמת
במליאת הכנסת נמסרה הודעת הממשלה על רצונה להחיל דין רציפות על הצעת חוק שירות ביטחון (תיקון מס' 26) (שילוב תלמידי ישיבות), התשפ"ב-2022 וכן על הצעת חוק שירות לאומי-אזרחי (תיקון מס' 4), התשפ"ב-2021, שעברו בקריאה ראשונה בכנסת ה-24.
27/05/2024  |  עידן יוסף
הסניגורית הציבורית: פגיעה בזכויות יסוד בחסות המלחמה
ענת מיסד-כנען יוצאת נגד דרישות המשטרה לקבלת אמצעים נוספים ולאפשר הטלת מגבלות מינהליות על אזרחים * טוענת שמח"ש אינה ממלאת את תפקידה ואין בישראל מענה לאלימות שוטרים
27/05/2024  |  איתמר לוין
סוף עידן 'התקנות הסודיות'? הפרדיגמה החדשה לשקיפות רגולטורית
הצעת חוק חדשה שנועדה לשפר את השקיפות האסדרתית ולהפחית את הנטל האסדרתי מעוררת מחלוקת * התיקון מציע לבטל תקנות שאינן נכללות במסד הנתונים של רשות האסדרה, להרחיב את הדרישה לבדיקה תקופתית של תקנות על הצעות חקיקה, ולפטור אמצעי הקלה אסדרתיים מהערכות השפעת האסדרה * תומכים טוענים שהצעת החוק תביא לבהירות ושקיפות רבה יותר בתקנות, בעוד שהמתנגדים חוששים מהשפעות שליליות אפשריות על שלום הציבור ושלטון החוק
26/05/2024  |  עידן יוסף
דוגמה אישית
השר גנץ משמיע במשך זמן רב ביקורת ו'זורק בוץ' לעבר ראש-הממשלה - אבל מה בנוגע ללקיחת אחריות ומתן דוגמה אישית לציבור מאת השר גנץ עצמו - מתי יודיע השר גנץ לציבור על התפטרותו עקב מחדליו הקשים כרמטכ"ל וכשר ביטחון?
26/05/2024  |  שמואל פישר
סופית: התליית רישיון וחילוט לסייעני שב"חים
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הכניסה לישראל (תיקון מס' 39), התשפ"ד-2024 של אופיר כץ ויוליה מלינובסקי. 18 חברי כנסת תמכו בהצעה, אל מול 9 מתנגדים, ללא נמנעים.
22/05/2024  |  עידן יוסף
אושר בטרומית: הטלת חובת רישוי על קבלן שירותי סיעוד
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק העסקת עובדים על ידי קבלני כוח אדם (תיקון - קבלן שירות בתחום הסיעוד), התשפ"ד-2024 של ח"כ אליהו רביבו. 17 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לוועדת הכנסת שתקבע באיזו ועדה תידון ההצעה. עפ"י הצעת חוק תהיה חובת רישוי על קבלן שירותי סיעוד. אם עובדי הקבלן אינם תושבי ישראל - כלומר עובדים זרים, הרישוי יותנה בכך שזה עיסוקו היחיד.
22/05/2024  |  מירב ארד
אושר בטרומית: המחוזי יוכל להוציא צווי הגבלה שיפוטיים על-פי הערכת מסוכנות מודיעינית
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הגנה על הציבור מפני ארגוני פשיעה, התשפ"ד-2024 של ח"כ צביקה פוגל, אליה הוצמדה הצעה של ח"כ יבגני סובה. 18 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדה לביטחון לאומי. עפ"י הצעת החוק בית המשפט המחוזי יוכל להוציא צווי הגבלה שיפוטיים על פי הערכת מסוכנות מודיעינית, לשם מניעת פגיעה חמורה בביטחונו או ברכושו של אדם.
22/05/2024  |  מירב ארד
בטרומית: הר חברון וקריית ארבע יוגדרו כחלק מהנגב
יוזמת הצעת החוק, ח"כ סון הר-מלך: "חוק חשוב שיפסיק אפליה ועוול של שנים נגד המתיישבים בדרום הר חברון וקריית ארבע" * לפיד: "אל תמציאו גאוגרפיה שאיננה קיימת. שנים גונבים את הפריפריה והיום אתם הופכים את זה לחוק"
22/05/2024  |  עידן יוסף
אושר בטרומית: הוספת הבתים המאזנים לרשימת מסגרות המגורים העצמאיות והמוגנות בחוק
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק שיקום נכי נפש בקהילה (תיקון - סוגי הדיור), התשפ"ד-2023 של ח"כ גלית דיסטל אטבריאן. 38 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת הפנים והגנת הסביבה. מוצע להוסיף את הבתים המאזנים לרשימת מסגרות המגורים העצמאיות או המוגנות בחוק שיקום נכי נפש בקהילה ובהתאם גם בחוק התכנון והבנייה.
22/05/2024  |  מירב ארד
סופית: הוסדר העיסוק במקצוע הכירופרקטיקה
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הסדרת העיסוק במקצועות הבריאות (תיקון מס' 10), התשפ"ד-2024. 7 חברי כנסת הצביעו בעד ההצעה, ללא מתנגדים או נמנעים.
22/05/2024  |  עידן יוסף
בקריאה ראשונה: כספי פיצויי הפיטורים המגיעים לעובד שמת במלחמה ישולמו לבן הזוג ולילדים התלויים בו
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק פיצויי פיטורים (תיקון מס' 34 - הוראת שעה - חרבות ברזל), התשפ"ד-2024. 15 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת העבודה והרווחה.
20/05/2024  |  עידן יוסף
בקריאה ראשונה: יורחבו סמכויות אכיפה לפקחי רשות ההגירה
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הכניסה לישראל (תיקון מס' 40) (סמכויות קצין ביקורת הגבולות ופקח), התשפ"ד-2024. 22 חברי כנסת תמכו בהצעה, אל מול 7 מתנגדים, והיא תועבר לדיון בוועדת הפנים והגנת הסביבה.
20/05/2024  |  עידן יוסף
בקריאה ראשונה: מאבטחים במשרדי הממשלה ובמעברי גבול יוסמכו להשוות אמצעי זיהוי ביומטריים
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הכללת אמצעי זיהוי ביומטריים ונתוני זיהוי ביומטריים במסמכי זיהוי ובמאגר מידע (תיקון מס' 5), התשפ"ד-2024. 22 חברי כנסת תמכו בהצעה, אל מול 8 מתנגדים, והיא תועבר לוועדת הכנסת שתקבע באיזו ועדה תידון ההצעה.
20/05/2024  |  עידן יוסף
 1   2   3  >>
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il