דודי ורטהיים מסרב להשיב על עסקי קוקה קולה וערוץ 12
|
דודי ורטהיים העומד בראש קבוצת קוקה קולה (63%) מסרב להשיב על שאלות הנוגעות לקשרים עסקיים בין קבוצת קוקה קולה וערוץ 12 * כולל על שאלות בנוגע לאינטרסים עסקיים ושותפויות של אנשיו/מקורביו עם יריבתו/אחותו דרורית ורטהיים * מעניין לגלות: היועצים של דודי ורטהיים שותפים עסקיים של אחותו/יריבתו
|
|
|
|
|
קמפיין קפה טורקי עלית - הסקסיסטי ביותר
|
האות ניתן לקפה עלית על היותו מנציח סטראוטיפים של יחסי הכוח בין גברים ונשים * גילה אשרת, יו"ר ויצו ישראל: "הפרסומת מגלמת גישה מיושנת של יחסי כוח בין גברים ונשים * אנו קוראות לחברות המסחריות לאמץ עקרונות של פרסום מכבד והוגן כלפי נשים"
|
|
|
ביזיון אתי בפיתיון פתטי
|
עתה, ב-2014, בעידן החפוז המכני, כשמפרידים באופן צדקני בין הפלילי למוסרי, חזרנו לקדש פדיון קופות
|
|
|
חברת סנו - סקסיסטית ומיזוגנית
|
אות הקלון של ויצו למפרסם הסקסיסטי של 2013: קמפיין "לדאוג למשפחה זה לנקות בסנו JET" של דרורי שלומי * האות ניתן לסנו JET על היותו מנציח סטראוטיפים מיושנים המקבעים את התפיסה שמקומן של נשים הוא במרחב הפרטי בלבד ובשל הטמעת התפיסה בקרב ילדות קטנות שהן יהיו תככניות, תחרותיות וביצ'יות בעתיד
|
|
|
הפרסומות הסקסיסטיות של 2013
|
לרגל יום האישה הבינלאומי 2014 חושפת תנועת ויצו את דירוג עשרת המפרסמים הסקסיסטיים ביותר, כפי שבחרה ועדה מקצועית * זהות הפרסומת שתקבל את אות הקלון ודירוג חמש הפוגעניות ביותר, ייחשפו באירוע מיוחד של ויצו ליום האישה ביום רביעי הקרוב * האירוע יעסוק בהשפעה של הייצוגים הסקסיסטיים של נשים במדיה על בני הנוער
|
|
|
הפרסומת הסקסיסטית ביותר לשנת 2012
|
הפרסומת ה"זוכה" ב"אות הקלון" לפרסומת הסקסיסטית ביותר - קמפיין משרד התיירות בכיכובה של נועה תשבי * משרד התיירות בתגובה: הקמפיין מציג נשים חזקות, דוגמת נועה תשבי
|
|
|
|
|
|
|
|
|
"שארפ , יותר טוב משלך. ובענק!"
|
ראלקו, יבואנית Sharp בישראל יוצאת בקמפיין פרסום חדש עבור מסכי הטלוויזיה בגדלים ענקיים שטרם נראו בישראל * סדרת טלוויזיות LED עם מסכי הענק "60\"70\"80 גדלים ענקיים שטרם נראו! שמתאימים לצפייה גם בסלון קטן! ראלקו תשקיע בקמפיין כ-1.5 מיליון ש"ח
|
|
|
|
|
מי ישגיח על מפעל הפיס
|
מפעל הפיס פרסם מכרז ובו מגבלות שונות ומשונות שמובלות כנראה לזכייתו (שוב) של משרד אדלר חומסקי ושות' * מצב זה מחייב השגחה צמודה ומעקב, כולל של מבקר המדינה
|
|
|
3 העולים לגמר בתחרות ה-Effie : בזק, חוגלה ותמי 4
|
משרדי הפרסום עם מספר העבודות הרב ביותר הם:McCann Erickson, אלדר חומסקי & ורשבסקי, שלמור אבנון עמיחי וראובני פרידן IPG * יו"ר המי"ל: "גם השנה תחרות ה- Effie מוכיחה שהיא התחרות המובילה בישראל בתחום השיווק
|
|
|
|
|
|
הערעור התקבל: בעלי "הצורפים" הורשע בזיוף ובמרמה
|
יעקב מרדינגר, הבעלים של חברת התכשיטים "הצורפים", ביקש לקזז רווחי הון במיליוני שקלים ממכירת חלקו במשרד הפרסום ראובני-פרידן, ע"י המצאת השקעה כושלת במניות בחו"ל * המחוזי הפך את החלטתו של השופט דן מור מבית המשפט השלום, שזיכה את מרדינגר
|
|
|
|
|