X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כנען פרסום בתנועה מציגה חידוש שלטי פרסום תלת-מימדיים על גבי 500 אוטובוסי אגד, דבר שיעניק רמת זכירות גבוהה למוצר ולמפרסם
▪  ▪  ▪
 שמות קשורים
  אגד
  כנען
  שריה קרנר

לאחר המהפכה שחוללה כנען- פרסום בתנועה, בכל הקשור לפרסום על-גבי אוטובוסים: העורפים המלאים, היציאה מהמסגרות באמצעות כיסוי חלונות האוטובוס בעזרת מדבקות מיוחדות שאינן חוסמות את חדירת האור, מביאה כנען לעולם הפרסום בתנועה, חידוש בקנה מידה עולמי: שלטי פרסום תלת מימדיים הבולטים בעורף האוטובוס.
שריה קרנר, סמנכ"ל השיווק של החברה מוסרת: "הבטחתנו להוסיף ולהאדיר את אפקט הפרסום של לקוחותינו בשטח, מתממשת עם פרי פיתוחו של מנכ"ל החברה, קובי כנען, שלטי התלת מימד, הנושאים כולם אלמנט ויזואלי תלת מימדי. החידוש המשמעותי הינו בהשקעה של כ- 25% בלבד מהיקף הקמפיין ניתן ליצור בולטות יחודית ומשמעותית זו."
קרנר מוסיף, כי: "מלבד הצורה הייחודית, יהפוך כל קמפיין לבולט תרתי משמע, ויעניק רמת זכירות גבוהה למוצר ולמפרסם גם יחד. כל אלו מגבירים את אפקטיביות הפרסום ומובילים אותנו אל פתחו של עידן חדש בפרסום בתנועה".
הטכנולוגיה בה משתמשת חברת כנען, פותחה במיוחד בתוך "קבוצת כנען", בראשות קובי כנען.
המפרסם הראשון שייהנה מהפיתוח החדש הוא "פפסי מקס". במסגרת הקמפיין, שעולה באמצעות גיתם BBDO יעלו שלטי פרסום על עורפי אוטובוסי אגד, ויישאו במרכזם פחיות משקה בולטות. מדובר בקמפיין משלים לקמפיין שסיסמתו היא: "קלוריה אחת מקסימום טעם".
היקף הקמפיין עומד על כ-750,000 שקלים והוא יעלה על גבי 500 עורפים של אוטובוסי אגד.
כנען פרסום בתנועה נוסדה לפני כשנה ומחזיקה בזכיון הפרסום על גבי אוטובוסים של אגד בפריסה הארצית, בנתח של 15% משוק פרסום החוצות.

תאריך:  22/07/2002   |   עודכן:  22/07/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
המערכת תאפשר למנהלים ולכלל העובדים לצפות בנקודות כשל ובנתונים עדכניים ולטפל בהם במהירות
רנית נחום-הלוי
בדוח של משרד האוצר המתפרסם עולה כי האבטלה נובעת בין היתר מגידול במספר העובדים הזרים; מנכ"ל משרד האוצר: המשק הפסיד 10% מהתוצר בשל משבר בכלכלה עולמית ובענף ההיי-טק; משרד האוצר: ירידה מהמיתון - בשנת 2004
רנית נחום-הלוי
לטענת המועצה מהווה פרוזדור-חשמל באורך 1.7 ק"מ, מפגע סביבתי ותכנוני חמור; מדובר בחיוב של יותר מ- 2 מיליון ש"ח לשנה
גלית יצחק
מדובר בהכפלה ושידרוג של מסילת הברזל; כיום משמשת המסילה להובלת מטענים בלבד
שי פאוזנר
קורא לסגור את קרנות הפנסיה החדשות בפני עמיתים נוספים, בשל מגירעונות אקטואריים, והישענות על אג"ח ממשלתיות לא-סחירות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il