X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם 012 סמייל
▪  ▪  ▪

012 סמייל השלימה לאחרונה את הטמעת שירותי הטלפוניה הקווית במוקד השירות של חברת אגד, אחד ממוקדי השירות הגדולים בישראל המשרת כ-50 אלף לקוחות ביממה, המנותבים אל עשרות מוקדנים בו-זמנית לכל אורך שעות היום. עלות הקמת הפרויקט תעמוד על 3.5 מיליון שקלים.
חברת אגד, החברה הגדולה בארץ לתחבורה ציבורית, בחרה ב-012 סמייל לתכנן, לנהל ולהטמיע את פתרון הטלפוניה הקווית על כל שלביו, שכן מטרתו העיקרית הינה לספק לציבור מערכת רחבה, אמינה ושרידה יותר אשר תספק מענה מהיר ואדיב על-ידי ניתוב יעיל וקיצור זמני המתנה. פתרון הטלפוניה הקווית אשר הוגש על-ידי 012 סמייל לאגד כולל שרידות מול שני מתגי טלפוניה כך ששירותי המוקד לא יפגעו במקרה נדיר בו יושבת אחד המתגים.
ירון שטיינברג, סמנכ"ל החטיבה העסקית ב-012 סמייל: "הפרויקט עבור אגד מצטרף לשורה ארוכה של פתרונות טכנולוגיה מתקדמים בכלל וטלפוניה קווית בפרט עבור גופים גדולים בישראל ובכך מחזקת 012 סמייל את אחיזתה בקרב הלקוחות האסטרטגיים שלה בארץ, ביניהם עיריות גדולות, חברות ביטוח מובילות, מוסדות לימוד, עשרות קיבוצים ואלפי בתי עסק נוספים".
אייל יחיאל, מנהל אגף השיווק והלקוחות של חברת אגד: "המעבר לטלפוניה הקווית של 012 סמייל צפוי לחסוך לאגד כחצי מיליון שקלים בשנה ללא כל שינוי בעלות השיחה ללקוחות. בחרנו ב-012 סמייל לתכנון, ליווי והטמעת הפרויקט על כל שלביו, מתוך מטרה לספק לציבור הלקוחות האדיר שלנו מענה טלפוני מהיר, איכותי ואדיב, וזאת גם בשעות העומס על-ידי השענות על-גבי מערכת אמינה ושרידה".

תאריך:  25/10/2009   |   עודכן:  25/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il