משחק רשת חדש של אגד מגדיל את מודעות הגולשים באינטרנט ובסלולאר למגוון שירותי המידע התחבורתי בשירות 2800 SMS ועל הדרך מאפשר להם לזכות בפרסים כספיים ובמכשירי Iphone ו-Nokia E75.
משחק רשת חדש של אגד מאפשר לגולשים באינטרנט ובסלולאר להיחשף לשירות המידע התחבורתי 2800 SMS ועל הדרך לזכות בפרסים כספיים ובמכשירי IPHONE ו-Nokia E75. המשחק הוא חלק מקמפיין חדש של אגד בקרב צעירים המשתמשים בתחבורה הציבורית, להרחבת השימוש בהודעות טקסט (SMS) כדרך פשוטה, מהירה ויעילה לקבלת מידע לגבי קווי נסיעה, זמנים ותעריפים.
14 פרסים כספיים בסכום 2800 שקל כל אחד יחולקו לשחקנים שצברו את הניקוד היומי הגבוה ביותר במהלך השבוע. שני השחקנים שיצברו את מספר הנקודות הגבוה ביותר במהלך הקמפיין יזכו במכשיר טלפון סלולארי מסוג IPHONE ושני מכשירי דור 3 נוספים, מסוג Nokia E75, יחולקו לשניים ששיחקו במשחק מקסימום פעמים. בנוסף לכך, מכשיר IPHONE ומכשיר E75 יחולקו על-פי הקריטריונים הנ"ל בקרב חברי קהילת הפייסבוק "אגד FRIENDS".
שירות 2800 SMS הוא אחד משירותי ה-SMS הפופולריים בישראל. קהל היעד העיקרי של השירות הוא צעירים בגילאי 17 עד 25 ולדברי אסף דובלינגר, מנהל תחום האינטרנט באגד, בסקר שערכו בחברה נמצא כי מרבית משתמשי השירות אינם מודעים לכל מגוון המידע שניתן לקבל באמצעותו. "המשחק החדש מאפשר לגולשים לקבל הסברים אודות השירות, להתנסות בו חינם ולהוריד קישור לאתר הסלולארי של השירות", אומר דובלינגר.
הקמפיין, שהיקפו כ-300 אלף שקלים, מוצג במיניסייט
www.sms2800.co.il ועלה באתרי האינטרנט המובילים בקרב קהל היעד, בהם וואלה, פייסבוק, נענע 10, MSN (מייקרוסופט), נטגיימס, ICQ, מאקו ומקושרים. הקמפיין זמין במכשירי
סלולר דור 3.