8 כללי זהב לעסקים המקוונים
|
|
|
|
הכוח המניע מאחורי התפתחות העסקים המקוונים הוא תהליך מהפכני: מדי יום גדל מספר האנשים והחברות המחוברים זה לזה באופן אלקטרוני * אולי במבט ראשון זה לא נראה עניין גדול, אך הקישור הדיגיטלי בעלות נמוכה בין עסקים ולקוחות הוא בעל חשיבות ברמה של המצאת מנוע הקיטור, הטלפון ופס הייצור * בהדרגה הקונבנציות העסקיות הישנות מוסטות הצידה ומפנות את מקומן לחוקי המשחק החדשים * הטבלה הבאה מציגה את שמונת כללי הזהב של העסקים המקוונים
|
27/01/2006
| להוספת תגובה
| קראו תגובות
|
|
|
|
|
הקרב על "בטטות הכורסה"
|
|
|
|
רבות נכתב על תחום המסחר האלקטרוני בטלוויזיה: האם תחום זה רווחי? האם הצרכנים יקנו און ליין דרך מכשיר הטלוויזיה? האם תהיה לכך השפעה על ערוצי הקניות הטלוויזיוניים דוגמת QVC האמריקני?
|
13/10/2003
| להוספת תגובה
| קראו תגובות
|
|
|
סיפורי ההצלחה של האינטרנט
|
|
|
|
על אף מגוון האסטרטגיות בהן נקטו חברות שונות כדי לכבוש עוד שווקים באינטרנט, נמצא במהלך כזה תמיד שלושה מרכיבים עיקריים: טכנולוגיה - כלומר הימצאות תשתית טכנולוגית מתאימה למה שרוצים לעשות, יצירתיות ולקיחת סיכון. מהלך מוצלח צריך להישען לפחות בראשיתו על מאגר לקוחות קיים, וכן להשיק לתחום (מקוון או לא מקוון) מוכר לאתר/חברה. נשמע מסובך? הנה כמה דוגמאות מוצלחות לכאלה שעשו זאת, ובגדול.
|
26/08/2001
| להוספת תגובה
| קראו תגובות
|
|
|
|
רשימות נוספות...
|