|
|
חדש, שונה, אך לא משונה
|
|
|
|
כאשר רוצים לעשות יחסי ציבור ללקוח, חשוב ביותר להתייחס בכובד ראש אל קהל המטרה בו הוא מעוניין ולהעביר אליו את המסר ברמה שלא תהיה במדרג גבוה או מוזר מדי. הרי לא נוכל לעשות קמפיין לגיל השלישי בסגנון שיתאים לסטודנטים, ולהפך
|
30/11/2014
| להוספת תגובה
| קראו תגובות
|
|
|
סנואודן ויחסי ציבור
|
|
|
|
פרשת סנואודן: המשמעויות האישיות לכל משתמש אינטרנטי ובהקשר לעולם יחסי הציבור - איפה הגילויים האחרונים על אודות ריגול ומעקב המוניים משאירים אותנו? האם אפשר לעשות משהו בתגובה? האם העובדות שהתגלו יתמסמסו ברוח עם בוא וחלוף הסיפורים התקשורתיים העוקבים? מה משרת אותנו ומה משרת את מי שאמור לשרת אותנו?
|
08/01/2014
| להוספת תגובה
| קראו תגובות
|
|
|
יח"צ.קום
|
|
|
|
כידוע, מהפיכת האינטרנט הפכה את כל אורחות חיינו ומי מאיתנו שעוסק או מתעניין בעולם התקשורת ויח"צ מרגיש זאת טוב במיוחד, לאור הפיכתה של הרשת לאחת הזירות העיקריות במדיה, אם לא העיקרית שביניהן * אז איך אפשר לנצל את כל זה לטובת יחסי הציבור של בית העסק שלנו?
|
28/05/2013
| להוספת תגובה
| קראו תגובות
|
|
|
|
|
על חשיבות המיתוג
|
|
|
|
המיתוג יוצר מצב בו ניתן להתחרות גם על מאפיינים אחרים של המוצר. אם הלקוח מחשיב את המותג כבעל ערך עבורו הוא יהיה מוכן לשלם עליו יותר. ההבדל הזה במחיר נקרא "פרמיית מותג" כלומר סה"כ שהלקוח משלם עבור השם של המוצר מעבר לאיכויות אחרות שלו. לכן בניית המוניטין של מותג חשובה לא פחות מיצירתו באופן ויזואלי
|
05/05/2013
| להוספת תגובה
| קראו תגובות
| 2 תגובות |
|
|
|
|
הקריאייטיב בקדמת הבמה של תהליך יחסי הציבור
|
|
|
|
כיצד הפך מקצוע יחסי ציבור מאנדרדוג אל קידמת הבמה בתהליך הקריאייטיב של האסטרטגיה השיווקית? בעידן בו ערוצי התקשורת צצים כפטריות אחרי הגשם, המשחק גדול יותר והיכולות הקריאייטיביות יכולות להרקיע שחקים * חברות יחסי ציבור גדלות בקצב מסחרר והמקצוע תופס יותר ויותר את מקומו הטבעי בראש הפירמידה השיווקית
|
10/03/2010
| להוספת תגובה
| קראו תגובות
|
|
|
|
|
|
|
|
רשימות נוספות...
|