X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
בלוגים
יעל לוטן
● כללי    ● רשימות
דיבורים כמו חול ואין במי לבחור
אנחנו מחפשים את האמת והאמת מתחילה בכוונתו האמתית של המתמודד להנהיג * עצות תדמית למועמדים בבחירות
12/12/2014   |  להוספת תגובה   |  קראו תגובות   |  2 תגובות

חדש, שונה, אך לא משונה
כאשר רוצים לעשות יחסי ציבור ללקוח, חשוב ביותר להתייחס בכובד ראש אל קהל המטרה בו הוא מעוניין ולהעביר אליו את המסר ברמה שלא תהיה במדרג גבוה או מוזר מדי. הרי לא נוכל לעשות קמפיין לגיל השלישי בסגנון שיתאים לסטודנטים, ולהפך
30/11/2014   |  להוספת תגובה   |  קראו תגובות

סנואודן ויחסי ציבור
פרשת סנואודן: המשמעויות האישיות לכל משתמש אינטרנטי ובהקשר לעולם יחסי הציבור - איפה הגילויים האחרונים על אודות ריגול ומעקב המוניים משאירים אותנו? האם אפשר לעשות משהו בתגובה? האם העובדות שהתגלו יתמסמסו ברוח עם בוא וחלוף הסיפורים התקשורתיים העוקבים? מה משרת אותנו ומה משרת את מי שאמור לשרת אותנו?
08/01/2014   |  להוספת תגובה   |  קראו תגובות

יח"צ.קום
כידוע, מהפיכת האינטרנט הפכה את כל אורחות חיינו ומי מאיתנו שעוסק או מתעניין בעולם התקשורת ויח"צ מרגיש זאת טוב במיוחד, לאור הפיכתה של הרשת לאחת הזירות העיקריות במדיה, אם לא העיקרית שביניהן * אז איך אפשר לנצל את כל זה לטובת יחסי הציבור של בית העסק שלנו?
28/05/2013   |  להוספת תגובה   |  קראו תגובות

יחסי ציבור - אינטרנט או עיתונות כתובה?
כיום, בעידן התקשורת המשתנה, אנו נתקלים מדי יום בלקוחות השואלים אותנו היכן הכי כדאי להם לפרסם - במדיה הקלאסית, המודפסת או המשודרת או דווקא במדיה החדשה ברשת? בדיוק לשם כך, מרוכזים כאן היתרונות של המדיה הישנה אל מול החדשה
13/05/2013   |  להוספת תגובה   |  קראו תגובות

על חשיבות המיתוג
המיתוג יוצר מצב בו ניתן להתחרות גם על מאפיינים אחרים של המוצר. אם הלקוח מחשיב את המותג כבעל ערך עבורו הוא יהיה מוכן לשלם עליו יותר. ההבדל הזה במחיר נקרא "פרמיית מותג" כלומר סה"כ שהלקוח משלם עבור השם של המוצר מעבר לאיכויות אחרות שלו. לכן בניית המוניטין של מותג חשובה לא פחות מיצירתו באופן ויזואלי
05/05/2013   |  להוספת תגובה   |  קראו תגובות   |  2 תגובות

יחסי ציבור - לא רק מדיה
ענף יחסי הציבור מתפתח ומקבל יותר ויותר את חשיבותו המתבקשת * אך למרות התמקצעות תהליכי העבודה, עדיין קיימת חוסר הבנה אמיתית של התחום בקרב הלקוחות הפוטנציאלים * על יחסי ציבור כמדע מדויק
14/08/2012   |  להוספת תגובה   |  קראו תגובות   |  2 תגובות

הקריאייטיב בקדמת הבמה של תהליך יחסי הציבור
כיצד הפך מקצוע יחסי ציבור מאנדרדוג אל קידמת הבמה בתהליך הקריאייטיב של האסטרטגיה השיווקית? בעידן בו ערוצי התקשורת צצים כפטריות אחרי הגשם, המשחק גדול יותר והיכולות הקריאייטיביות יכולות להרקיע שחקים * חברות יחסי ציבור גדלות בקצב מסחרר והמקצוע תופס יותר ויותר את מקומו הטבעי בראש הפירמידה השיווקית
10/03/2010   |  להוספת תגובה   |  קראו תגובות

קבלת החלטות - זכות שלא שמורה רק למנהל (א')
האם אתה, כמנהל, משמש כערוץ לפתרון בעיות ולא כטרמינל שמתקשר לגבי תוצאות? והאם הבעיות מגיעות אליך בתדירות גבוהה מדי? * הגיע הזמן לבדוק את יעילות אופן עבודתך ואת התנהלות עובדיך
22/01/2009   |  להוספת תגובה   |  קראו תגובות

צוות מנצח - ינצח ומנצח הכל!
מנהלים מחויבים לבחור בקפידה את הצוות עימו הם עובדים - איך עושים זאת?
04/01/2009   |  להוספת תגובה   |  קראו תגובות   |  1 תגובות

  רשימות נוספות...
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il