X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
בלוגים
אמילי לנדאו    פובליציסטית
● כללי    ● רשימות
חוקרת בכירה במכון למחקרי ביטחון לאומי, מנהלת את פרויקט בקרת הנשק וביטחון אזורי במכון. מרבה להרצות ולפרסם בנושאים כגון: צעדים לבניית אמון וביטחון במזרח התיכון (CSBM); היתרון האיכותי של ישראל בעיני המדינות השכנות; יחסי ישראל-מצרים; מדיניות הגרעין של ישראל ומדיניות בקרת הנשק שלה; אתגרים הקשורים להפצת נשק גרעיני בעולם שלאחר המלחמה הקרה, בדגש על האתגר הגרעיני האירני והצפון קוריאני; וכן קבוצת העבודה שעסקה בבקרת נשק וביטחון אזורי כחלק מוועידת מדריד (ACRS). מחקרה הנוכחי מתמקד בדינמיקות אזוריות במזרח התיכון וכן בהתפתחות החשיבה בנושא בקרת נשק ומניעת תפוצה גרעינית בעולם. כמו-כן, היא בוחנת בראייה השוואתית את התמודדות הקהילה הבינלאומית עם שאיפותיהן הגרעיניות של אירן וקוריאה הצפונית.
מחברת של: Egypt and Israel in ACRS: Bilateral Concerns in a Regional Arms Control Process, ועורכת שותפה של Building Regional Security in the Middle East: International Regional and Domestic Influences; כמו-כן, היא מחברת שותפה של הספר בעיני הערבים: דימויה הגרעיני של ישראל, 1994 ספרה האחרון הוא Arms Control in the Middle East: Cooperative Security Dialogue and Regional Constraints אשר ראה אור ב-2006 בהוצאת Sussex Academic Press.
משתתפת פעילה בשורה של כנסים ויוזמות Track II הנוגעות לסוגיות בקרת נשק וביטחון אזורי במזרח התיכון, וכן לסוגיות אירופיות-מזרח תיכוניות. היא מלמדת את נושא בקרת הנשק בתוכנית ללימודי ביטחון באוניברסיטת תל אביב, והחל ב-2008 גם בתוכנית ללימודי חו"ל באוניברסיטת חיפה. היא חברה בצוות ההיגוי של EuroMeSCo – רשת מכוני מחקר מאירופהואיזור הים התיכון– (Euro-Mediterranean Consortium) ובקבוצת היועצים המומחים לענייני המזרח התיכון (Expert Advisory Group for Euro-Mediterranean Affairs), אשר התארגנה לאחרונה. היא בעלת תואר BA ו-MA מאוניברסיטת תל אביב ותואר דוקטור (PhD) מהאוניברסיטה העברית בירושלים.
 
מעכשיו RSS לכל בלוגר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il