|
אילת, השער הדרומי: דוגמה לצרות אופקים
ישראל הייתה צריכה לפתח את נמל אילת כנמל בינלאומי לדרום ולמזרח, ולאחר מכן להפריטו במחיר גבוה. בפועל היא נהגה בשבוע שעבר כמו תגרנית בעבור חופן, במחיר כמעט מגוחך עבור נכס בעל פוטנציאל אדיר. זה שנים שמדברים על העברת נמל התעופה על-מנת שיוכל לקלוט מטוסים רחבי גוף בשטחים מצויים, אך הוא עדיין תקוע בלב העיר. עם קצת חזון והרבה מעש, אילת יכולה להפוך לפנינה סביבתית ותיירותית בינלאומית
17/11/2012 |
צבי גיל
|