X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
מיכאל רצון
● כללי    ● רשימות    ● פרופיל    ● פורום   
עמוד 1 מתוך 8
כוח רצון מיכאל
העוגן של מיכאל רצון (70) בים פועלו והישגיו הוא משפחתו. האיש שעשה דרך ארוכה משכונת שערייה בפ"ת ובנה את אב-גד בנייה כשלצידו שני בניו, ראם מנכ"ל ועודד מהנדס החברה, הוא אחד היזמים המובילים של פרויקט עיר כנרת שאוטוטו יוצא לדרך. "הפרויקט הזה משנה את משוואת עולם התיירות. אגן הכנרת הוא משאב טבע לאומי ממדרגה ראשונה, ונקרתה בדרכינו הזדמנות להפוך אותו למרכז התיירות של מדינת ישראל"

אב-גד תקים פרויקט מלונאות ותיירות בכנרת
התקשרה באמצעות חברת-הבת (100%), אב-גד כנרת בע"מ, בעסקת קומבינציה הכוללת מסחר מלונאות, מרכז קונגרסים ותיאטרון בצדה המערבי של הכנרת, סמוך לחוף השקמים הנמצא בדרומה של טבריה * עלות הפרויקט - 598 מיליון שקל

האם גם נתניהו משלם לערבים
כן. אבל בלי ויתור על המשילות בחבלי ארץ יקרים ויחי ההבדל הגדול * האם ישראל התבגרה ונחלצה מאשליותיה בכל הקשור ליחסיה עם הערבים? האם שוב גובר הסיכוי לסכסוך דמים נוסף, אולי מר מקודמיו? האם קיים כלל פוטנציאל לשינוי המיוחל ואם כן ומה הוא אותו גורם פלאי במערכת היחסים המורכבת ורווית הדמים בינינו לבין הערבים, שיגרום לתפנית מופלאה כזו?

אב-גד עברה מהפסד לתוצאות מאוזנות
סיימה את הרבעון הראשון של השנה ברווח נקי קטן של 106 אלף שקל לעומת הפסד של 1.6 מיליון שקל אשתקד * ההכנסות זינקו ב-165% ועמדו על 35 מיליון שקל

קרן ארביטראז' רכשה מניות ואופציות באב-גד
רכשה 150 אלף מניות ו-125 אלף כתבי אופציה לפי מחיר של 13 שקל למניה - פרמיה של 10% על מחיר השוק

הפניקס תממן פרויקט לחברת אב-גד ב-72 מיליון שקל
הפרויקט בגבעת אולגה בחדרה כולל בניית 29 יחידות דיור דו-משפחתיות * במסגרת הסכם המימון נדרשת אב-גד הנשלטת על-ידי משפחת רצון להעמיד הון עצמי בסך של כ-5.63 מיליון שקל, אשר כוללים תשלום מס רכישה בסך של כ-1.6 מיליון שקל

אב-גד גייסה 58.2 מלש"ח בשלב המוסדי
אב-גד רשמה ביקושים של 116 מיליון שקל וגייסה את החוב בריבית של 5.9% * החברה צפויה לגייס 1.8 מיליון שקלים נוספים ממשקיעים לא מוסדיים

מצביעים התחדשות עירונית
הקביעה כי ההתחדשות העירונית תהפוך כעת לדבר הגדול הבא בתחום הנדל"ן מקבלת גיבוי ממי שמסתכל על המצעים השונים שהציגו ראשי הערים הנבחרים

קנס של 12,000 שקל לאבי וורצמן
שפירא קנס שורה של מתמודדים על חריגות מהנהלים והסכומים * שיאני ההוצאות בליכוד: אדלשטיין, גמליאל, יעלון, ארדן ושלום * השיאנים במפלגת העבודה: נחמיאס-ורבין, מרגלית, פילץ, שי ויחימוביץ'

התשלום לאדריכל הרכבת הקלה בת"א הוכפל פי 4
החברה הממשלתית המבצעת את המיזם הסכימה לשלם 400 מיליון שקל למשרד האדריכלים בעבור הגדלת שיעור התכנון מ-90% ל-100% ובעבור פיקוח

שירת הברבור של נתניהו
נתניהו הבין שהפעם - לאחר האכזבה בבחירות ולאחר קדנציה שלישית בעייתית עם שותפים קואליציוניים לא פחות בעיתיים, עליו להבין כי הפסד בהתמודדות זוטא בליכוד כמוהו כהקדמת סוף הדרך

חברת נת"ע ממשיכה לגייס עשרות עובדים
פועלת לגיוס 75 עובדים נוספים * מנכ"ל החברה: גיוס עובדים בזמן קצר יאפשר להקדים השלמת הפרויקט

שטייניץ: לרכבת הקלה בגוש-דן חשיבות לאומית
שר האוצר נפגש עם יו"ר נת"ע והגדיר את הפרויקט כבעל חשיבות ממדרגה ראשונה * ישיבות עבודה משותפות עם החשכ"ל ינסו לסלק חסמים

"קיצוצים לא יעכבו את הקו האדום"
יו"ר חברת נת"ע: "לא יהיה שום עיכוב או שינוי בפרויקט הרכבת הקלה בגוש-דן בעקבות הקיצוצים הצפויים בתקציב משרדי הממשלה. קיבלתי הבטחה לכך משרי האוצר והתחבורה" * על הרוצים להחזיר את הפרויקט לזכיין פרטי: "חסרי אחריות החולמים חלומות באספמיה"

הסיוט התחבורתי של תושבי גוש-דן
פירים ענקיים לצורך רכבת קלה ייחפרו בשנה הבאה בצירים מרכזיים במרכז הארץ שייחסמו * חניון חנה וסע ענק ייפתח בצומת גהה ויאפשר מעבר לאוטובוסים רבי-קיבולת

שר התחבורה ומנכ"ל הרכבת על במה אחת
במושב הדיון "משחררים את הפקק", ידונו בין השאר בתכנון המטרופוליני - הממשלה מול הרשויות, ובחיבור הפריפריה למרכז באמצעות סלילת כבישים ומחלפים חדשים ושיפור תוואי הדרך של רכבת ישראל

הקו האדום יוצא לדרך; נ.ת.ע.: "תשובה לכל הציניקנים"
התקדמות מהותית בפרויקט הקמת הקו האדום בגוש-דן * נ.ת.ע. מתחילה בחפירת שלושה פירי ענק דרכם יוחדרו המכונות לכריית המנהרה של הרכבת הקלה * משך העבודות - כשנה

ברק מציע את אורנה אנג'ל לדירקטוריון תע"א
לאנג'ל אין הכשרה וניסיון בתחומי פעילותה של התעשיה האוירית * גיורא ענבר, שהודח מניהול חברת קמן, מוצע לדירקטור בתעש שעל סף פשיטת רגל * יפה ויגודסקי צפויה לעבור מהטלוויזיה החינוכית לדירקטוריון חברת החשמל * עוד פעילים ומקורבים פוליטיים ימונו ליושבי ראש ולדירקטורים בחברות ממשלתיות

בלעדי: ראם רצון יוזם תמ"א 38 גדולה בראשל"צ
ישפץ 50 דירות ו-6 חנויות * יבנה 35-28 דירות חדשות * ההשקעה - עד 30 מיליון שקל * פרויקט תמ"א שני של היזם * הוא בנו של יו"ר הרכבת התל אביבית והח"כ-לשעבר מיכאל רצון

יו"ר אגד: לרכבת אין גמישות כמו לאוטובוסים
בכינוס בת"א אמר כי האוטובוסים מסיעים פי 5 יותר נוסעים מהרכבת, אבל התקציבים הגדולים מנותבים עדיין למסילות ולא לפיתוח ולייעול מערך התשתית לאוטובוסים * מנכ"ל בומברדייר ישראל:"רכבת ישראל לא הכניסה קרונות נוספים מאז 2006,עקב עלייה בייבוא הרכבים הפרטיים" * סמנכ"ל תשתיות ותיאום משרד התחבורה:"הקושי בביצוע פרויקטים בתוך גוש דן עולה מ'ריבוי עיריות'. אין מנוס מלבצע את פרויקט הרכבת הקלה על-ידי חברה ממשלתית"

 1   2   3   4   5   6  >>
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il