X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
מרדכי אלון
● כללי    ● רשימות    ● פורום    ● אירועים/חשיפות    ● מסמכים
עמוד 1 מתוך 25
בר תומר
Bar Tomer

אלון מרדכי
Elon Moti

ויטה-אלגרנטי ושות'
רואי החשבון שוקי ויטה ושמוליק אלגרנטי הקימו ב-2011 את משרד ויטה-אלגרנטי ושות' כבית לפתרונות בתחום המס. רו"ח ויטה ורו"ח אלגרנטי שימשו בתפקידים בכירים ביותר ברשות המיסים בישראל. משרדם מאופיין במתן שירות צמוד ואישי לכל לקוח, המתבסס על הידע הרב שצברו ועל הניסיון רב-השנים שרכשו בתחומי המס השונים בישראל. המשרד מעניק שירותי ייעוץ מס וליווי וייצוג מול רשות המיסים, תוך מחויבות למתן פתרונות מס פרקטיים ואסטרטגיות מס מותאמות עבור הלקוח. המשרד מציע את השירות "second opinion" הבוחן את אופן ניצול תמריצי המס הקיימים. המשרד משרת קשת רחבה של לקוחות, הן מהסקטור העסקי והן מהסקטור הציבורי. כמו-כן, המשרד מקיים מספר רב של שיתופי פעולה אסטרטגיים עם משרדי רואי חשבון ומשרדי עורכי דין. תהליך העבודה במשרד מאופיין במתן שירות אישי וצמוד על-ידי רו"ח ויטה ורו"ח אלגרנטי, תוך שקיפות מלאה כלפי הלקוח ומתוך הבנה כי הצלחת הלקוח היא הצלחתו של המשרד. שירותי המשרד כוללים: * השגת אישורים והנחיות מראש מרשות המיסים בקשר לפעילות עסקית בישראל ובחו"ל. * תכנון והערכות מס בגין פעילות עסקית בישראל, לרבות ייעוץ לקראת הקמת מיזמים וביצוע עסקות. * בדיקת חבויות מס של יחידים ותאגידים במהלך רכישה, מכירה ומיזוגים וביצוע תכנון מס הכרוך בכך ("בדיקת נאותות"). * תכנון והערכות מס בגין מימוש נכסים וניצול מיטבי של חוקי המס והטבות המס הפוטנציאליים. * מתן חוות דעת מקצועיות בנוגע למגוון סוגיות מיסוי בישראל. * סיוע וליווי במהלך דיוני שומה בכל בתחומי המס - מס הכנסה, מיסוי מקרקעין, מס ערך מוסף, לרבות סיוע בתחום הגילוי מרצון. * ייעוץ מס לתושבי ישראל הקשור להגירה לחו"ל או לשיבה לישראל. * תכנון מס וליווי לשם ניצול מיטבי של חוקי המס והטבות המס הקיימים בנושא מימוש אופציות ומניות בידי עובדים ובעלי שליטה בתאגידים, ישראלים וזרים. * סקירה והערכה של דוחות מס של תאגידים (חברות, שותפויות או עמותות) כדי לבחון אופטימיזציה של הטבות המס הקיימות. * ייעוץ וליווי מוסדות הפטורים ממס בהיבטי המיסוי השונים.

וינרוט אבי
Weinroth Avi

פינטו יאשיהו
Pinto Yoshyahu

ניישטדט זאב (ולדימיר)

אביסירה תמר

קונסטנטין אוריאל

בן-חיים מאיר

בן-דוד מרב

אוקנין מקסים

אגסי ראובן

רובינשטיין מאיר

יצחק-הלוי מאיר

למפל, ניסקי ושות', משרד עורכי דין
משרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות', הינו משרד מוביל המנוהל על-ידי עורכי דין בעלי ניסיון רב. המשרד מעניק שירותים משפטיים מקצועיים, יסודיים ואמינים בתחומי משפט מגוונים בדגש על תחומי הסלולר והביטוח. עורכי הדין במשרד הינם מקצועיים ובעלי ניסיון עשיר ומגוון בתחומים אלו, הכוללים הופעות בבתי משפט כחלק מייצוג משפטי מגוון ורחב. המשרד מעניק ליווי ויעוץ משפטי מקצועי ללקוחות במגוון מקרים בתחומים אלו. ניסיונם הרב של עורכי הדין במשרד ושיטת פעולתם המקצועית והיצירתית הינם מאפיינים חשובים ומהותיים ביותר בטיפול משפטי. המשרד מורכב משתי מחלקות עיקריות: מחלקת תביעות סלולריות - תביעות בתחום הסלולר והתקשורת: - תביעות בתחום חברות הסלולר; - תביעות בנוגע להתקנת אנטנות סלולר בקרבת אזורי מגורים ולימודים; - תביעות הנוגעות לזכותם של לקוחות סלולר; - ליווי ויעוץ משפטי בנוגע לתביעות כנגד חברות סלולריות זרות. בראש מחלקה זו עומדים עו"ד נבו למפל ועו"ד גיא ניסקי, בעלי ניסיון רב ומוכח בתחום הסלולר. מחלקת תביעות ביטוח - תביעות במגוון תחומי הביטוח: - תביעות ביטוח נזקי גוף; - תביעות ביטוח נזקי רכוש; - תביעות בביטוחי סיעוד ובריאות; - תביעות ביטוחי חיים ואובדן כושר עבודה. בראש מחלקה זו עומד עו"ד גיא ניסקי, בעל תואר .B.A בביטוח, וניסיון עשיר של כ-15 שנים בכל ענפי הביטוח.

דב שילנסקי ושות', משרד עורכי דין
משרד דב שילנסקי ושות' נוסד בשנת 1960 על-ידי עו"ד דב שילנסקי, יו"ר הכנסת ה- 12. המשרד מספק מגוון שירותים מקצועיים בתחומי המשפט המסחרי והאזרחי. המשרד ידוע בניסיונו הרב ומומחיותו בתחום הגבייה המשפטית וההוצאה לפועל והינו מהמשרדים הגדולים והמובילים בישראל בתחום זה. בפירמה פועל צוות של עורכי דין בעלי ידע וניסיון רב. בנוסף מונה המשרד צוות מיומן ועתיר ניסיון של פקידות הוצאה לפועל וגבייה. משרדינו מספק שירות אמין ומקצועי ומתחייב לפעול במאמץ מתוחכם ויעיל עבור לקוחותינו כשהעיקר הוא מבחן התוצאה. משרדינו מייצג גופים מסחריים וכלכליים מהמובילים במשק, בהם בנקים, בנקים להשקעות, גופים, חברות מסחריות ועוד. המשרד נמנה על 100 משרדי עורכי הדין הגדולים בישראל לשנת 2009 (B&D). תחומי עיסוק: גביית חובות, הוצאה לפועל, נדל"ן - קנייה ומכירה, צוואות וצווי ירושה.

הרשקוביץ דניאל
Hershkowitz Daniel

ג'י-ספוט, פרסום ושיווק באינטרנט
חברת G-spot עוסקת בפרסום ושיווק באינטרנט, מתמחה במתן פתרונות שיווקיים חכמים לחברות ועסקים. הניסיון הרב שצברנו ב-10 שנות פעילותינו יאפשר לכם לקבל את התוצאות הטובות ביותר ולמקסם את התקציב. אנו מלווים בכל תחומי הפעילות הפרסומית באינטרנט על כל רבדיה, קרי פרסום רחב באתרים המובילים, פרסום באתרי הנישה השונים, רשתות חברתיות, קידום בגוגל ורישום במנועי חיפוש אחרים, הטעמת אסטרטגיית הפרסום והתאמתה לאינטרנט, ולא פחות חשוב עמידה ביעדי הקמפיין וגיוס פניות איכותיות לטובת פעילות החברה.

א.א בראל יעוץ וניהול פיננסי בע"מ
אודות החברה 'בראל' היא חברה המתמחה בשירותי מיקור חוץ (אאוטסורסינג) לניהול כספים CFO וחשבות מקצועית. כחברה חלוצה בישראל לשירותי מיקור חוץ בתחומי ניהול הכספים, זיהתה 'בראל' את הצורך הקיים אצל עסקים בקטגוריית "עסקים קטנים-בינוניים" - ויצרה מענה מושלם ומקצועי לצורך זה. מתוך חזון לספק שרות יוצא מן הכלל לחברות קטנות ובינוניות, ממנו נהנים בדרך כלל, רק ארגוני ה-Enterprise וחברות הענק, חרטה 'בראל' על דגלה את השילוב המנצח בין שרות, מקצוענות ומחיר. סל השירותים של 'בראל', הינו מהמתקדמים והמשוכללים ביותר, ומציע בין השאר: הכנת תוכנית כספים כוללת, שיפור הרווחיות, מעקב ופיקוח כלכלי, דיווחים תקופתיים, מימון ובנקים, מדידת ביצועים וכדאיות, שירותי חשבות וניתוח סיכונים. ל-'בראל' התמחות מיוחדת בענף השיווק, המאפשרת קבלת שירותים ייחודיים ובלעדיים לענף זה. ביניהם: מדידה חודשית מלאה של רווח והפסד, ניהול בטחונות ואובליגו ללקוח, המשמעות היא חסכון של אלפי שקלים מעלויות המימון הבנקאיות של הלקוח, כמו-גם העלאת גרף המכירות ורווחי החברה, בהתאם ליעדים שהוצבו בפניה. הצוות של 'בראל' כולל מומחים בכל תחומי הפיננסים, ביניהם: חשבים, מנהלי חשבונות, רואי חשבון, יועצי מס ובנקאים מהשורה הראשונה, כשהענות והקשבה מתמדת לצורכי השוק המשתנים, כמו גם רגישות מיוחדת לצרכים הייחודיים של כל לקוח ולקוח, משמשים כנר לרגליהם. כלכלן מוסמך ,מר אבי אטיאס מנכ"ל 'בראל', איש מקצוע מעולה ומומחה בתחומו, פועל במגזר העסקי מזה שנים, במהלכן צבר ואת ניסיונו הרב, וביסס את מעמדו כבר סמכא בתחום. עם ניסיון מצטבר של למעלה מעשר שנים בתחום ניהול הכספים, התמחות נדירה וייחודית בשיווק, ומאות שעות ייעוץ לחברות מהמובילות בישראל, מאפשרת 'בראל' ללקוחותיה: למקסם רווחים, להתייעל, להישמר מטעויות נפוצות ולשחרר את מנהליה, מקבלת החלטות הרות גורל, שאינן בתחום התמחותם הספציפית. תחומי התמחות 'בראל' מספקת שירותי ניהול כספים (CFO) במיקור חוץ "אאוטסורסינג" ללקוחות בינוניים וקטנים בישראל . להלן רשימת הנושאים בהם אנו מטפלים לשביעות רצון לקוחותינו במקצוענות וברמת שירות האיכותית ביותר: * הכנת תוכנית כספים כוללת: הכנת תקציב שנתי, תזרימי מזומנים עתידיים, בקרה על תשלומי החברה לספקים, מעקב אחר גביה מלקוחות, ניהול כספים ותזרים מזומנים, התראות מפני חריגות צפויות וניהול תיק האשראי. * הכנת תקציב: התקציב נקבע על-פי מחזור המכירות המתוכנן ועלותו הגולמית, תוך התבססות על שערי מטח צפויים, פירוט ההוצאות הצפויות לסוגיהן וכתוצאה מכך, מהו הרווח הצפוי בשנת המס נשואת התוכנית. * הכנת תזרים: פועל יוצא מהכנת התקציב, הינו תזרים המזומנים הצפוי, שנועד לחזות בעיות או לחילופין עודפי כספים, טרם תחילת השנה, על-מנת שיהיה זמן להתמודד כיאות עם המצב במהלכה של השנה. לצורך זה בונים תזרים קצר טווח, שוודאותו גבוהה מאד. במקביל עורכים בדיקה, שהלקוחות משלמים במועד ולא אחריו והמלאי מנוהל ביעילות המוצהרת. * ניהול האשראי: בדומה לבנק, הרעיון הוא לדאוג לביטחונות על אשראי הלקוח ולאי חריגתו מהאובליגו שלו, אם על-ידי אי תשלום במועד או על-ידי הזמנה וקבלת סחורות מוגברת. * מערך דיווחים: בניית מערך דיווחים תקופתיים לעמידה ביעדי התוכנית השנתית (חודשיים, רבעוניים וכו'), הכנת דיווחי ביצוע לרשויות ממשלתיות (מדען ראשי, מרכז השקעות וכיו"ב). בנוסף, מידי חודש יוצא דוח רווח והפסד מלא ואמין, על-מנת לבחון את העמידה ביעדי התקציב הכלכלי. בהתאם לכך נערכים ללחוץ על המכירות או לחילופין להקטין הוצאות, כדי להגיע ליעד. * ייצוג החברה מול הבנקים: מזעור הריבית על יתרות החובה ומקסום הריבית על יתרות הזכות. * סגמנטציה של העסק: חלוקת העסק למחלקות פעילות שונות, הכנת דיווחי פעילות על-פי המחלקות והמגזרים וניתוח ביצועי המגזר. באופן זה ניתן לאתר בקלות מגזר רווחי או לחילופין הפסדי. בפרקטיקה מפצלים למעשה את הרווח וההפסד למספר דוחות מופרדים, כך שהתוצאות שקופות. * פיקוח וניהול על הנהלת החשבונות: מעקב שוטף אחר ניהול החשבונות של החברה, בדיקת נאותות ודיוק הרישומים בספרים, על-מנת שהדוחות יהיו אמינים, רלוונטיים ובהירים. בנוסף לכך, הכנת ספרי החשבונות לביקורת השנתית ומתן מענה לבעיות מקצועיות, המתעוררות אצל מנהלי החשבונות. * קשר עם רואה החשבון של החברה: עמידה בקשר שוטף עם רואה החשבון של החברה, בכל הקשור לנושאים הפיננסיים, לרבות הכנת והעברת חומר לביקורת השנתית ולסקירות הרבעוניות, מעקב אחר טיפול רואה החשבון בענייני המיסוי השונים, זיהוי נקודות בהן ישנה חשיבות למעורבות רואה החשבון (תכנוני מס, בעיות חשבונאיות וכיו"ב). * התאמת מערכת המחשוב העסקית: ניצול טוב יותר של הכלים והאפשרויות.

החממה, בית הספר לאמנות ועיצוב
לימודי עיצוב אופנה, תקשורת חזותית, עיצוב פנים, עיצוב תעשייתי, אמנות. תחומי התמחות לימודים, לימודי עיצוב אופנה, תקשורת חזותית, עיצוב פנים, עיצוב תעשייתי, אמנות. תחומי עיסוק הקניית הידע בתחומי ההומניסטיקה והתרבות. * רכישת ידע והבנה רחבה במקצועות האמנות והעיצוב. * הכרת הכלים, הטכניקות והטכנולוגיות העדכניות. * פיתוח מיומנויות ללימוד עצמי. * הבנת תהליך מעשה היצירה. * עידוד ופיתוח יצירתיות מקורית. * הכרת ערך ההוויה האישית והקיבוצית. * הדגשת הרב תרבותיות והייחודיות הרגשית. * הבנת נושא אחריותו האתית, המקצועית והחברתית של היוצר. * הנחלת השפה החזותית ועידוד לבירור גבולותיה.

 1   2   3   4   5   6  >>
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il