X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
נת"ע - נתיבי תחבורה עירוניים בע"מ  / .NTA - Metropolitan Mass Transit System Ltd
● כללי    ● רשימות    ● פרופיל    ● פורום   
עמוד 1 מתוך 12
מלחמת המטרו
סוף-סוף קיימת הכרה בקרב כל הצדדים, הן אצל פקידי האוצר והן אצל השרה רגב, שפרויקט המטרו לא רק שהינו חיוני, אלא גם שהוא הולך להיות גולת הכותרת של הפרויקטים שאותם מדינת ישראל תקדם במהלך העשורים הקרובים

"דאוס אכס מכינה", גרסת אנגלמן
אצל מבקר המדינה דברים מתרחשים כמעט מעצמם, בלי מגע יד אדם: רק הגופים אחראים לליקויים, לא מנהליהם ובוודאי שלא הדרג המדיני שמעליהם

הציבור לא מטומטמת
המתקפה של עיתון הארץ נגד מרב מיכאלי על כך שרק לקראת סוף כהונתה נזכרה בתחבורה ציבורית בשבת הצליחה להרגיז אותה. בתגובה הציעה אמת חלופית, אך עיון בפרטים חושף כי מדובר בבלוף

האם כדי למנוע רכבת קלה בשבת דרושה החלטת ממשלה
כך נטען בחוות דעת משפטית שחוברה לבקשת עמותת ישראל חופשית * מחבריה טוענים שלנגד עיני נת"ע צריכים לעמוד שיקולי רווחיות ולא מסורת ישראל - אך לא שוללים שימוש בנימוקים זרים מחמת מונופוליות השירות * הבעיה: לשיקולים אלה אין סימוכין בחוק

סחריר השבת של מרב מיכאלי
קריאתה של מרב מיכאלי לראש הממשלה יאיר לפיד להפסיק לנסות לחבר בין העבודה ומרצ ולנצל "שעת כושר" כביכול להפעלת תחבורה ציבורית בשבת, בזמן שמהלך כזה אינו אפשרי ללא שינוי חקיקה ובתקופת ממשלת מעבר המחויבת במידתיות, רק מעידה כי מדובר בהצהרה חסרת מימוש

תחזית ההפסד מאי-הפעלת הרכבת הקלה בשבת מופרכת ואינה מציאותית
האם באמת תפסיד המדינה 800 מיליון שקל בשנה כתוצאה מאי-הפעלת הרכבת הקלה בשבתות ומועדי ישראל, או שמדובר במניפולציה כלכלית לניפוח ביקוש מלאכותי כאשר בפועל מקדם המילוי יהיה פחות מרבע ודווקא יגרום הפסדים למדינה? News1 עושה סדר בנתונים

רכבת החלומות או רכבת האשליות
די מביך לחשוב ש-130 שנה לאחר שנפתחה הרכבת התחתית של לונדון, באמצעים טכנולוגים נחותים לאין ערוך לעומת ימינו ועשרות שנים לאחר שבמצרים, מדינת עולם שלישי טיפוסית, ובמטרופולין ענק בן 17 מיליון תושבים דוגמת קהיר, הוקמה לתפארת רשת רכבת תחתית משוכללת, מדינה לכאורה מתקדמת וחברה ב-OECD דוגמת ישראל, יוצאת מגדרה בשנת 2021 למראה מנהרה בבנייה

מנכ"ל הרכבת איבד עשתונות
מפגן המחאה של עיריית בני ברק היה מידתי ולגיטימי יחסית לפגיעה הנשקפת לתושבי העיר * לתדמית עובדי הרכבת ולשלום הנוסעים לא באמת נשקפה סכנה, והתגובה הלא פרופורציונלית של רכבת ישראל מעידה על חוסר הבנה בדמוקרטיה

סמוטריץ': מוקדם לקבוע שיהיה עיכוב בקו האדום
שר התחבורה קיים דיון עם חברת נת"ע: "יש בהחלט אתגרים וסיכונים, שהמשמעויות שלהם הוצגו לעומק בדיון, ונכנסים לתהליך עבודה אינטנסיבי בנת"ע והמשרד כדי לגבש להם פתרונות. אם אגיע למסקנה בסוף התהליך שצפוי עיכוב, לא אהסס לרגע לומר את האמת לציבור. כרגע אנחנו לא שם"

מהאוצר לנת"ע: מאיר שמרה מונה לראש מינהלה
נת"ע ממשיכה במינויים לצוות ההנהלה הבכירה * עו"ד הלן מאור מונתה לראש אגף רכש והתקשרויות בנתיבי תחבורה עירוניים

סמוטריץ': דחיית פתיחת הקו האדום אינה מקובלת
שר התחבורה הגיב לניתוח של חברת הבקרה לפיו השלמת העבודות של הקו בבני ברק תדחה את השלמת העבודות בחצי שנה * "אם יש קשיים תפקידם של נת"ע וגורמי המקצוע למצוא את הפתרונות"

"בשנתיים האחרונות אנחנו במלחמה בבית"
צוות הבדיקה בנושא רכש הגומלין קיים דיון ראשון * יו"ר הצוות הציע לצדדים לתקן את חוק רכש הגומלין, כך שהחובה הנגזרת ממנו תהיה ברורה: "יהיו פה מעשים, לא רק דיבורים" * האוצר: "בפועל החברות מסיטות משאבים עבור רכש הגומלין, וזה מתבטא בעליית מחיר. מי שחושב שזה לא בא על חשבון בריאות ורווחה, עוצם עיניים"

חיים גליק נבחר למנכ"ל נת"ע
מינויו של גליק בידי דירקטוריון נת"ע עובר לאישור שרי התחבורה והאוצר בהתייעצות עם הוועדה לבדיקת מינויים בחברות ממשלתיות * "גליק הוא הקטר הנכון במסילה הנכונה ואיתו נצעד יחד לקידום התחבורה הציבורית בגוש-דן"

נת"ע נגד עיריית פתח תקוה
החברה המקימה את הרכבת הקלה בגוש-דן מבקשת מבית המשפט לאשר פסק בוררות של המשנה ליועץ המשפטי, שהכריע לטובתה במחלוקת עם העירייה

איציק שריר יחליף את בלינקוב כיו"ר כפרית
דירקטוריון כפרית אישר אתמול את מינויו של שריר, אשר יחליף בתפקיד את רם בלינקוב * שריר ייכנס לתפקידו בכפוף לאישור בעלי המניות ב-7 בנובמבר לתקופה של שלוש שנים

מי יהיה ראש מנהלת המטרו
המטרו הישראלי יוקם באמצעות חברת נת"ע * הצעד הראשון אותו תוביל נת"ע יהיה הקמת מנהלת אשר תעסוק בין היתר במבנה התאגידי של מערכת הסעת ההמונים, בקידום חוק מטרו ובסוגיות של מימון ונדל"ן

סופר יודה נגד נת"ע
רשת המרכולים תובעת פיצוי על הפקעת סניף מרכזי שלה לצורך הקמת הקו הירוק של הרכבת הקלה בתל אביב * נת"ע: על בעלת הנכס לשלם את הפיצוי

מגנזי תשתיות נגד דרך חדשה בתנועה
חברת עבודות ההנדסה תובעת 7.4 מיליון שקל במחלוקת סביב הרכבת הקלה בתל אביב: טוענת שדרך חדשה מספקת אתתים במישרין לנת"ע ובכך פוגעת בה

"משבר הדיור - מדומה; משבר התחבורה - אמיתי"
יו"ר דירקטוריון הרכבת: "רכבת ישראל עובדת על קצה גבול היכולת שלה. מדי יום כל הקרונות וכל הקטרים, יוצאים למלחמה יומית" * מנכ"ל סימנס מוביליטי: "חשוב להשתמש במגזר השלישי ולאפשר לו לעבוד" * האוצר: פער של 250 מיליארד שקל בתשתיות תח"צ

הנהגים הראשונים של הקו האדום
במסגרת ההיערכות להפעלת הרכבת הקלה במטרופולין תל אביב, החל תהליך הכשרת הנהגים הראשונים שיבצעו את נסיעות המבחן וידריכו את הנהגים שיגויסו בהמשך

 1   2   3   4   5   6  >>
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il