X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
סופר-פארם 
● כללי    ● רשימות    ● פרופיל    ● פורום   
עמוד 1 מתוך 13
מסכת מכות
אני מצידי, בהיעדר יתרונות אחרים אימצתי את שיטתו של מנהיגה הדגול של הודו - מהטמה גנדי * בלי אלימות, כאילו שיש לי ברירה אחרת

גם הרשתות הגדולות מתחילות להיפגע
משיחות שערכתי עם מוכרנים ברשתות אופנה, עולה תופעה מדאיגה של צמצום היקפי המשרה של המוכרנים וצמצום שעות הפעילות של החנויות, דבר שמצמצם משמעותית את שכר המוכרנים ואינו מאפשר להם להתפרנס בכבוד

נייר טואלט - דברים שכנראה לא ידעתם
דווקא היום בו נערכות סופר-פארם ובי לתחרות על כל מיקום ועל כל שקל פנוי של הצרכן, מהווה קטגוריית הנייר לשחקן משמעותי בכל הקשור למשיכת הלקוח אליהן

פרישה מעבודה - משבר או הזדמנות
זה לא סוד כי העבודה הוא הפרק המשמעותי והארוך בחייו של האדם * רבים מייחלים ליום בו יגיעו לפרישה ובשארית חייהם יקטפו את הפירות אותם הם זרעו בדמעה, אך הדבר לא פשוט * הפרישה היא שלב שיש לתת עליו את הדעת ולהתכונן לו היטב, יש לציין כי לא כולם תמימי דעים בנושא ורבים גם היו מעדיפים להמשיך לעבוד עד יומם האחרון

תרבות קלוקלת
לגבי הפקידים בבנקים, מסתבר שכבר כולם התרגלו, וכך במקום שהבנקים ישרתו את הלקוחות, הביורוקרטיה התפשטה בהם כמו עובש מסוכן

הזדמנות לשנות את כללי המשחק
הגיע הזמן שיבואני המותגים, יתאמו את פעילותם למחירי צרכן שונים, יבצעו התאמות כוח אדם, שטחי מחסנים על-מנת שיוכלו להתמודד טוב יותר עם המציאות המשתנה ומה שאנו רואים כרגע זו רק את ההתחלה

חשיבותה של הקניה החוזרת
מועדוני קבוצת פוקס וסופר-פארם, משקיעים מאמץ רב בהבנת הלקוח ובצרכיו ומשאירים את הלקוח עם הרגשה טובה יותר בסוף תהליך הקנייה, למרות שמחירי המוצרים אצלם אינם מהזולים ביותר

תגידו תודה לרשת שופרסל
רשת בי פותחת סניפים, ממעיטה בפרסום ונראה שהיא מקטינה את ההפסדים השוטפים שלה

הפוליטיקאים שלנו - הדור הבא
טור דעה אישית בשישי שלא דופק חשבון * סמוטריץ' הוא הדבר הבא. יותר מארדן ומאיוב קרא, ואפילו יותר מאורן חזן * לא צריך להיות מומחה לגנטיקה כדי לגלות שלעבודה יש דנ"א פגום * האם זנדברג תביא את מרצ למנוחת עולמים? * איך נהג בגין כשקיבל מתנות? * איזו ירושה השאיר אחריו ח"כ איתן גינזבורג, שהיה ראש עיר כושל למחליפו ברעננה? * ולמה אסור להאמין לסניף "סופר פארם" בשרונה?

שניים רבים והשלישי מפסיד
בתי המרקחת הפרטיים, יתקיימו כל עוד הדבר כדאי למפעילים שלהם ונראה שעל ציר הזמן מספרם יקטן, גם בשל גיל הבעלים/רוקחים וגם בשל הגברת התחרות

המלחמה עברה ל-on line
שופרסל מגבירה אחיזתה בשוק האון ליין המקומי, עם השקעות במחסנים ובתשתיות, כולל מחשוב באומדן של כ-600 מיליון שקלים עם אומדן מכירות מזון של כ-1.7 מיליארד שקלים בסוף 2019, מתוך אומדן מכירות של כ-2 מיליארד בשנה, בעוד רמי לוי ורשתות מזון אחרות, מדשדשות מאחור בפער אדיר

האם מחירי הפארם ישתנו דרסטית
נראה הרבה תשדירים, שדרוגי חנויות ומודעות ורק מדי פעם הפתעות מחיר נקודתיות וקצת רעש סביב החגים, אבל לא מהפכה אמיתית ואפילו לא קרוב לזה

נייר הטואלט האם יש בו רק "תועלות"
למרות שסך השימוש בו עורך מספר שניות, וכניסתו לעולם שיפרה לאין ערוך את איכות חיינו, הנייר ומוצריו הופך להיות מעמסה גדולה על הכדור המתחמם ונדרשת מחשבה מעמיקה בנושא ומוטב לפני, מאשר אחרי

סופר-פארם און ליין - הפוטנציאל קיים
מגמת האון ליין תופסת מקום משמעותי בהרגלי הקניה של הציבור בישראל, דבר הניכר גם בדוחות של שופרסל, אשר מובילה ערוץ זה ונראה שהציבור רק ירוויח מהתחרות העזה בין שופרסל לסופר-פארם

סופת טורנדו

סופת טורנדו

אפליקציות בשירות הרשתות
נראה שחברות המזון מצאו להם נתיב הפצה נוסף, שקט יחסית אשר דרכו ניתן לשנע סחורה נוספת מבלי להיכנס לעימות חזיתי מול רשתות המזון

מותג פרטי יכול גם להזיק לרשת
התנהגות כוחנית ויהירה שכזו, תרחיק לאורך זמן את לקוחות הרשת, משום שהאדם מטבעו אוהב חופש בחירה ויכולת החלטה עצמאית או במילים אחרות - ככה לא בונים חומה

מתקרב היום בו נקנה מעדן בסופר-פארם
סופר-פארם נוקטת בגישת מבצעים רחבים בקטגוריית המזון ולא רק במזונות שמוגדרים "כבריאים" כמו מים מינרלים, דבש ושמן זית ועברה למזונות מפנקים כמו שוקולד, עוגיות ממרח נוטלה ואפילו טונה, בייגלה, חרדל וריבות

מסיבות מועדון - מספיק עם הבלוף הזה
רוב המבצעים הקיימים, אינם מבצעים אמיתיים לטובת הצרכן, אינם חדים ואינם פרי עבודת קניינות מעמיקה, אלא יותר מבצעים חשבונאיים של אותיות קטנות ושל תעלולי מחירונים ותמחיר

 1   2   3   4   5   6  >>
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il