X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
הרשות הארצית לתחבורה ציבורית  /  National Authority for public transport
● כללי    ● רשימות    ● פורום    ● מסמכים
עמוד 1 מתוך 13
נשאר לכם כסף ברב-קו? משרד התחבורה יקח לכם אותו
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה * משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים לאוצר המדינה

אחריות מוגבלת: החובות של פקחי התחבורה הציבורית
נוהל חדש של הרשות הארצית לתחבורה ציבורית קובע הנחיות לבקרים בתחבורה ציבורית, אך פוטר אותם מאכיפת תקנות רבות בנוגע לזכויות וחובות נוסעים ונהגים * הנוהל מחייב התנהגות ראויה ומכבדת מצד הפקחים, מאפשר תיעוד פעילותם באמצעות מצלמות גוף, אך פותח פתח להתחמקות מתשלום, וקובע זמן קצר מדי לתיקוף עבור נוסעים עם קשיים

ציון 67 לתחבורה הציבורית: עלייה במספר הנהגים שמדברים בנייד בנסיעה
דוח: מספר נהגי אוטובוס שמדברים בטלפון הנייד עלה ב-369%, ומספר הממצאים החריגים בטיחותית ב-307% * רק 4 מפעילים זכו לציון טוב, בעוד שחברת דן קיבלה ציון 47 בלבד * שיעור אי-ביצוע הנסיעות ירד, אך שיעור האיחורים עלה * וגם: מהם 20 הקווים שלא עומדים בלוחות הזמנים

5 הדקות ששינו את קו 6
קו 6 ברעננה אובחן עוזב את תחנת הרכבת שתי דקות לאחר הגעת הרכבת מתל אביב - זמן קצר מכדי שהנוסעים יספיקו להגיע לאוטובוס * התאמת הקו כך שייצא בהפרש 5 דקות הפכה את הקו לאחד הקווים המצליחים

תחקיר: אגד מגבילה נוסעים בתיקוף - בניגוד לתקנות
אגד מצרה את צעדי הנוסעים בקווים הבין-עירוניים ומצמצמת את אפשרויות התיקוף בישומונים בניגוד להוראות, באישור משרד התחבורה * פקחיה גם מעכבים אוטובוסים כדי לבדוק אם הנוסעים שילמו * משרד התחבורה לא נקט כל צעד נגד אגד בגין עבירות אלו

הארוך והקצר: הקו שנוסע פחות משתי דקות
עובדות מרתקות על קווי האוטובוס בישראל: מהו הקו עם הכי הרבה תחנות, איזה קו הכי עמוס בנוסעים ומה הקו שנוסע הכי הרבה קילומטרים

כל שעליך לדעת על אופניים באוטובוס וברכבת קלה
איך לשלב את רכיבת האופניים שלך עם תחבורה ציבורית? נוהל חדש קובע - אין להכניס אופניים לא מתקפלים לאוטובוסים עירוניים, אוטובוסים בין עירוניים מאפשרים אופניים בתא המטען, אך לנהגים יש שיקול דעת לגבי אופניים בגודל חריג או מלוכלכים

כ-20% מנוסעי האוטובוס לא משלמים
ממחקר של משרד התחבורה עולה כי תופעת אי-התיקוף התגברה במהלך השנים האחרונות * במקומות אחרים בעולם בהם בוצעו מחקרים דומים נמדד אי-תיקוף בהיקף של בין 10% ל-20%

כך מתכננים מסלול: הניסוי המעניין לאיחוד קווי תפן
במשך ארבע שנים פעלו שני קווי תחבורה ציבורית לאזור התעשיה בתפן ובקושי הצליחו לגרום לעובדים להשתמש באוטובוסים * בעצת הנוסעים, "בלע" קו אחד את חבירו והביקוש לשירות הוכפל

אלוהי הפרטים הקטנים של רפורמת "דרך שווה"
החוזים שלא תוכלו לקנות ברכבת, ההנחות שלא יקבלו בני נוער ונכים והיישומון ה"חכם" שבמייל האחרון מתברר כ"טיפש" * רשימה 12 בסדרה

מופע הראווה של דרך שווה
שיווקה לציבור של רפורמת תעריפי התחבורה הציבורית עובר במכונת יחסי ציבור משומנת, שבה מוצגים התעריפים באופן מניפולטיבי שנועד לבלבל את הנוסעים ומובאים בה אף נתונים שגויים * רשימה שביעית בסדרה

רכבות לעשירים בלבד
רפורמת דרך שווה עשויה להבריח את הנוסעים דלי האמצעים מרכבת ישראל ואולי אף לגרום הפסד כספי למדינה. היא פוגעת קשות בתושבי הפריפריה השבויים ברכבת בנסיעות בין-עירוניות מבלי שיש חלופה סבירה באוטובוסים * רשימה שלישית בסדרה

נהגים לא כשירים ואוטובוסים לא מותאמים: קבלנים בשירות התחבורה הציבורית
תחקיר: משרד התחבורה מאשר לחברות התחבורה הציבורית להעסיק קבלנים להפעלת התחבורה הציבורית תוך פגיעה בשירות * קווים אינם עומדים בלוחות הזמנים, מדלגים על תחנות, אין הנגשה של השירות לנוסעים ואוטובוסים מעוכבים בתחנות לא מאושרות לצורך תיקוף כרטיסי הנוסעים

חשיפה: שרת התחבורה מיכאלי מחסלת את ענף מוניות השירות
20 תאגידי מוניות היו אמורים להפעיל את מוניות השירות במסגרת הרפורמה עליה הוכרז לפני כמה שנים * חמש שנים אחרי, בגלל חסמים שהערימו משרדי התחבורה והאוצר, פועלים רק שלושה תאגידים, לצד תאגידים ישנים שמזמן היו אמורים לסיים את פעילותם ופועלים בניגוד לחוק * מיכאלי שוקלת להפעיל אוטובוסים במקום המוניות

מתקפת הסייבר של מרב מיכאלי
בשבוע שעבר גרמה מתקפת סייבר להפלתם של חמישה אתרי תחבורה ציבורית וכבר שבוע מונעת ממאות אלפי נוסעים לקבל מידע. ומה עם אתר המידע של משרד התחבורה? גם הוא הופל - הפעם בידי אנשיה של שרת התחבורה

העונש הקולקטיבי של רגב ומקלב
מפעילי התחבורה הציבורית לא פעלו על דעת עצמם כאשר השביתו את התחבורה הציבורית בבני ברק. ההוראה המפורשת לפגוע בנוסעים תמימים היא הנחיה של צמרת משרד התחבורה, ויש להתלונן נגד ראשי המשרד

השרה רגב במגרש הפקידים
הפקידות הנוכחית ברשות הארצית לתחבורה ציבורית מתנהלת כמי שכפאה שד. במקום להתעמת מול משרד הבריאות כדי להפעיל תחבורה ציבורית שתחזיר את המשק לחיים היא מנהלת קרבות מאספים מול המפעילים והנהגים, וגוררת את שרת התחבורה לקרבות בוץ מיותרים

אל"ף-בי"ת של שירות
החוק מחייב את הרשות הארצית לתחבורה ציבורית לספק לנוסע מידע על תעריפי התחבורה הציבורית, אבל ראש הרשות אמיר אסרף כנראה רואה בכך המלצה. אחרת קשה להבין מדוע הוא מצפצף על החוק ובמקום להאשים את עצמו מאשים את מפעילי התחבורה הציבורית * המשך יבוא

רגב הורתה להוסיף מעגלי תעריפים לפריפריה
שרת התחבורה תוהה מדוע קיבלו הישומונים הפרטיים לתשלום עבור תחבורה ציבורית עדיפות על פני הישומון הלאומי, ודורשת לבחון את המכרז ה"מעוות" * שר התחבורה אינו חותם על צו שיאפשר בחינה מחדש של הרפורמה * מבקר המדינה נחשף למכרז הבעייתי שפרסמה הרשות לתחבורה ציבורית אך לא ירד לפרטים והסתפק בהערות כלליות

מצג הכזבים של הרשות לתחבורה ציבורית
תחקיר News1: מחדל של משרד התחבורה מנע בקרה של האוטובוסים בתקופת משבר הקורונה. נסיעות בוטלו ואושרו בניגוד לתקנות התעבורה, נסיעות "שוטחו" ולנוסעים נמסר מידע לא אמין. שיקולים כלכליים של טובת המפעילים שניצלו את המצב באו על-חשבון רמת השירות

 1   2   3   4   5   6  >>
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il