X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
למישהו במערכת המוסף הספרותי נפל הבורג - כאשר הוריד לדפוס את הגיגיו של מנחם בן - "האם השפיע האשך הטמיר על כושרי המיני? גם כאן אני לא בטוח, כנראה שכן. היו לי מקרי אימפוטנציה בחיי.."
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

נראה, שמנחם בן היה זקוק למיטה בחדר טיפולים של פסיכולוג כדי להתגבר על מצוקות מיניות. העורך בני ציפר העמיד לרשותו של מנחם בן את עמודי המוסף הספרותי של עיתון הארץ, שישמשו לו את התחליף למיטת הפסיכולוג. ואף הוסיף איור מגולמני מוגדל של מנחם בן.
עמוד שלם הקדיש המוסף "תרבות וספרות" לחשיפת הזיותיו המיניות של המבקר מנחם בן עם מתן דגש למצוקות. הפעם עלה המוסף על שרטון פונוגרפי זול, שהפגיש את קוראי המוסף כבר בקטע בפתיחה עם אותיות מודגשות ומובלטות המנסחות משפט שאלה ספרותית כבדת משקל - "האם השפיע האשך הטמיר על כושרי המיני?". כושרו המיני של מנחם בן הוא נושא המככב בעמוד הראשון של המוסף.
לשאלה "הרת גורל" זו משיב המבקר הספרותי מנחם בן - "כנראה שכן, היו לי לא מעט מקרי אימפוטנציה בחיי, ובוודאי שאף פעם לא הייתי גברא רבא מסוגו של אהרון שבתאי". להבל פונוגרפי רכילאי, חטטני ומציצני זה יביא בהמשך מנחם בן שיר של אהרון שבתאי. אך למנחם בן חשוב לו שהקורא ייחשף למצוקת מנחם בן, ש"שק האשכים שלי בהחלט אינו מיושר וסימטרי, כמו אצל כולם... ככה למדתי מן המראות בסרטים פונוגרפיים, שאני צופה בהם דווקא בשנים האחרונות".
הפרץ הפונוגרפי השתלט על מנחם בן וכבר בפתח המאמר באותיות מודגשות הוא משתף את הקורא - "שכבתי או הגעתי למצבי שכיבה עם הרבה נשים. אבל עם חלק גדול בכלל לא עמד לי, או שבאופן חלקי ומביש".
מנחם בן, שרואה בהשתתפותו במופע המתבהם ב"אח גדול", השג של כוכב תרבות, ירד בכתבה המתיימרת להיות ספרותית לדרגה פונוגרפית. הוא משתף אותנו בהזיותיו המיניות בהיותו ילד בגן, שנחשף לשער הערווה מתחתוניה של הגננת, כששכב בכוונה על הרצפה בגן כדי ש"יזכה לראות את מראה תחתוניה האסור... כמו הרבה עבירות מאוחרות בחיי". הוא גם ישתף את הקורא בסיפור הערווה מתחתוניה של אישה מבוגרת, ידידה של אמו.
עם פרץ תפיסות מדיניות ימניות של המבקר מנחם בן ועורך המוסף הספרותי, בני ציפר, ניתן להתווכח. לזכותם, טיעוניהם מובאים בשפה מכבדת ועניינית. אך עם מה ועל מי ניתן לדון, כשעורך מוסף ספרותי שותף לפרץ של התערטלות מינית של מנחם בן- "והיו עוד עניינים מיניים בחביון הגיל ההוא והגילים ההם ולפני הכל הייתה העובדה שנולדתי עם ביצה אחת ... ולמרבה הזוועה המשעשעת גם היטלר נולד עם אשך אחד".
למישהו במערכת המוסף הספרותי נפל הבורג - כאשר הוריד לדפוס את הגיגיו של מנחם בן - "האם השפיע האשך הטמיר על כושרי המיני? גם כאן אני לא בטוח, כנראה שכן. היו לי מקרי אימפוטנציה בחיי.."
לפני מספר שבועות הקדיש המוסף הספרותי של עיתון הארץ עמוד שלם לשירתו של אברהם שלונסקי. בעמוד הזה כיכב מנחם בן, שעלה על שרטון רכילאי ומציצני מדרגה נמוכה ועלובה ביותר. מגדולתו של המשורר אברהם שלונסקי לא היה דבר. קיבלנו פתיחה ארוכה וצעקנית, שאין בינה ובין שירה וספרות, עריכה ותרגום מאומה,
ההתמקדות הייתה באשתו של שלונסקי, שהתאבדה בקפיצה מהחלון, באהבתו לאשה אחרת שהייתה נשואה לסופר אחר, והמשך מפורט של התאהבויות מאוחרות לעת זקנה לשתי נשים ואחריהן בקינוח של "התאהבות ממושכת בדורה טיטלבוים ובהמשך עוד התאהבות אחת בצילה שמיר". הקינוח היה עוד שלל סיפורים מציצנים, שמצאתי לנכון לא להביאם.
כותרות משנה צעקניות וארוכות, שהיו מתאימות בהחלט לעיתונות צהובה, מצאו להן מקום של כבוד במוסף ספרותי, המתיימר להיות מוסף רציני של עיתון רציני. חבל שהעורך בני ציפר, המופקד על המוסף הספרותי, נתן במה למה שהיה מתאים לצהובון עלוּב.
מצער, שאברהם שלונסקי משורר ועורך, מתרגם ומסאי - אחד מעמודי התווך של עולם הספרות - נמנה לשורה ארוכה של אנשי אומנות, שאבק השכחה פוקד אותם.
לגאול את אברהם שלונסקי באמצעות כותרת וכותרות משנה "כחולות" זו פגיעה בזכרו של אברהם שלונסקי בכבודה של הספרות, וחבל.
המבקר מנחם בן - שהסתער בשצף קצף על זמרים מזרחיים, שלדעתו, הביאו רדידות ללשון העברית - הוא זה שמביא את הרדידות על גבול הפונוגרפיה לביקורת הספרותית.
אני מכבד את העורך בני ציפר והמבקר מנחם בן, כשהם מעלים בתקשורת עמדות מדיניות, שאני חולק עליהם. אני מכבד את העורך, שמגלה תמיכה מדינית נלהבת במדיניות ראש הממשלה, וגם מבטא גילויי הערכה לאישיותו ולרעיית ראש הממשלה. אומנם אני חולק על תפישותיו והערכותיו, אך הוא מביא לשיח שלל נושאים שראוי לדון בהם וגם לחלוק עליהם, קשה להבין מה קרה לעיתון הארץ, שנתן במה לרדידות ולחטטנות מינית של מנחם בן בתחתוניה של הגננת השמנה ושק האשכים שלו, שאינו סמטרי.
משהו מוזר קורה למוסף "תרבות וספרות" של עיתון הארץ. הנכדים שלי אומרים - "התחלקו על השכל".

תאריך:  26/02/2017   |   עודכן:  26/02/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פונוגרפיה בעיתון הארץ
תגובות  [ 15 ] מוצגות  [ 15 ]  כתוב תגובה 
1
רק אני בני ציפר נפל לי בורג
בני ציפר.  |  26/02/17 09:19
2
לבני ציפר נפלו ברגים
נפל בורג   |  26/02/17 09:35
3
מתי תפרסמו המידע אודות שוקן? ל"ת
מחמד1  |  26/02/17 09:43
4
בני ציפר המעריץ של שרה
"ממעריצי שרה"  |  26/02/17 10:02
5
פונוגרפיה ואלימות מילולית
מנחם בן .  |  27/02/17 09:50
6
חבל שעיתון הארץ מעד
איצי   |  27/02/17 10:53
7
קורה משהו רע למוסף הספרותי
בעיתון הארץ   |  27/02/17 11:16
8
כיבוד המזהם
הצדקנית  |  27/02/17 11:40
 
- הצדקנית לוקה בהבנת הנקרא
הבנת הנקרא  |  27/02/17 12:38
 
- לצדקנית
לצדקנית   |  27/02/17 14:16
 
- צדקנית תשתחררי קצת מהטיפשות .
צדקנית תשתחררי   |  28/02/17 18:58
9
ציפר ובן מכורים לפונוגרפיה
מהלל את נתניהו   |  27/02/17 14:46
10
ב.ל מורה לאנטישמיים
ב.ל מלמד   |  27/02/17 15:45
11
מנחם בן והוא ח.נ. ביאליק
האח הגדול   |  28/02/17 18:12
12
מנחם בן זה סתם לא כלום
יהודית ר.  |  1/03/17 12:41
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרים הלפרין
אנו קוראים כאן באתר על תביעת הדיבה של אריה שקד נגד יואב יצחק, והתביעה שהגיש יואב יצחק נגד אריה שקד    מדובר בנושאים מאוד מעניינים אך את עיקר העיקרים אנו מזניחים, האם אנו באמת מדינת חוק או שמא הקמנו מדינת צחוק
יוני בן-מנחם
שלטונות מצרים מקווים שמעצרו של מחמד עבד אלרחמן יוביל למעצרו של מחמוד עזת, שממלא את תפקיד המנהיג הזמני של התנועה, לאחר שמרבית ממנהיגיה נעצרו ע"י השלטונות לאחר עליית הנשיא א-סיסי לשלטון או שנמלטו ממצרים וקיבלו מקלט מדיני בקטר ובטורקיה
שלמה פרלה
שאלת עצמאותו של בית הדין הגבוה לצדק או בגרסתו הפולנית או האמריקנית או בכל גרסה אחרת במדינות הדמוקרטיות היא חשובה לא רק כסוגיית מדיניות פנים אלא גם כסוגיה בעלת השלכות בינלאומיות
איתמר לוין
מי שמבקש לדעת מדוע אמונו של הציבור ברשויות האכיפה והמשפט הולך ויורד, כדאי שישים לב לנטייה של בכירים ברשויות אלו להעניק לעצמם יחס מקל שאינו ניתן לאף אזרח מן השורה. שלוש דוגמאות מהימים האחרונים מיטיבות לתאר מצב מסוכן זה, העלול להוביל לאנרכיה
צ'לו רוזנברג
ם אם שרת המשפטים היא גיבורה, בית המשפט העליון בעתיד לא יכשיר שרצים משפטיים, לא יאפשר פגיעה בזכויות יסוד, לא ייתן את ידו לחקיקה בלתי חוקתית בעליל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il