X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
זה היה חייב לבוא . ה"גוש התנ"כי" שהוקם איננו אלא מפלגה מיסיונרית החפצה לסיים בנועם את מה שהכנסיה הקתולית והאינקויזיציה לא הצליחו: לשמד את עם ישראל, והפעם על אדמתו!
▪  ▪  ▪
גפני. עסוק בהישרדות [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

זה היה חייב לבוא, אבל רבים וטובים, וגם רעים, לא האמינו שזה יקרה כל כך מהר. האוונגליסטים הולכים צעד אחד קדימה בהשקפתם המיסיונרית והאנטי יהודית - חדירה לפרלמנט הישראלי כדי להכניס חוקי שמד נוצריים ושבעתיד, רחמנא לצלן, יתנצרו עוד ועוד יהודים ואז יופיע ישו הנוצרי. מי שהאמין שהימין הישראלי והיהודים בארה"ב הם אלה שגרמו לשגרירות האמריקנית לעבור לירושלים פשוט טעה. הלחץ האוונגליסטי הוא זה שהכריח את טראמפ להעביר את השגרירות לירושלים. הם תמכו בו לנשיאות ועכשיו הם ביקשו את שלהם. ירושלים עבורם היא מקום הקבורה הדמיוני של האיש שלו הם סוגדים. מפלגת ה"גוש התנכ"י" היא מפלגת שמד נוצרית שמנסה לעשות ליהודים את מה שהכנסייה הקתולית והאינקויזיצייה לא הצליחו: להעביר את היהודים לנצרות ולבוללם, אך כמובן ב"דרכי נועם". למי שבאמת איכפת על "ציוויונה היהודי של המדינה" צריך היה לתפוס כי סכנת השמד של היהדות ושל היהודים איננה מגיעה מעזה, מאירן או מטורקיה אלא מאותו הזוי מהישוב קידר ששמו אבי דניס ליפקין, שמגדיר את עצמו כ"יהודי אוונגליסטי". זה בערך מזכיר לי את ההגדרה ההפוכה של פר' יהודה שנהב (שהרבני) המגדיר עצמו כ"יהודי-ערבי". אך בעוד שהגדרת שנהב נופלת על אוזניים ערלות הרי שסכנת ההתבוללות והשמד של ליפקין היא מוחשית ויש לה היסטוריה לא קטנה. מנדלסון שדיבר על "יהודים בני דת משה" ראה לבסוף את שלושת בנותיו משתמדות. הרצל, שחפץ היה להיות תחת הנצרות כיהודי, ראה אף הוא את צאצאיו מתנצרים. הרפורמים בארה"ב - המחתנים עם כמרים יהודים מתבוללים, גרמו להיעלמות של למעלה ממיליון יהודים. תשאלו בבקשה את גב' הילרי קלינטון - יש לה "חתן" כזה. וזו הדרך שאותו ליפקין מוביל עוד סוג של מומרות שמטרתה למחוק את ה"ברית הישנה" ולהשליט בארץ הקודש את ה"ברית החדשה".
התשתית הנכרית של האוונגליסטים: עולי חבר העמים
מראשית שנות התשעים של המאה העשרים החלה התשתית למפלגת העתיד של המומרים והמיסיונרים להיבנות. קרוב למיליון לא יהודים על-פי ההלכה, ונוצרים במקורם (מבריה"מ לשעבר), נהפכו לתשתית של האוונגליסטים, החפצים לצרף אליהם גם ערבים נוצרים ויחד לבנות זאת בין השאר ב"כור ההיתוך" של הצבא הישראלי, שהשר איווט ליברמן וח"כ אלעזר שטרן בונים בו "מערך גיור" שכול כולו תשתית להתבוללות מהירה. הכנופיה הזו הצליחה לפרוץ לתוך העם היהודי דרך ההתגנבות מהחלון ה"לאומי" ולא לשבור את הדלת הקדמית. הליכוד - כיום אוסף של לאומנים בנוסח הנוכרי שמאסו ביהדות ומחפשים מקור "דתי" נוח יותר, הוא בעצם הכלי ששונאי ישראל הנוצרים משתמשים בו. הם אינם חפצים כל כך להילחם באיסלאם אלא מנצלים את הסכסוך של הציונות עם העולם מוסלמי-ערבי כדי לפגוע באמת ביהדות ולהעלים את היהודים בתוך הדת שהרמב"ם הגדול הגדירה כ"עבודה זרה". המפלגה הזו כבר תדאג להפוך את ישראל ל"מדינה נורמאלית", ש"יום המנוחה" שלה יהיה יום ראשון. הם כבר ידאגו לאלץ את מוסדות החינוך הממלכתיים, ואפילו הממלכתיים-דתיים, ללמד באופן שווה את ה"ברית החדשה" כמו שמלמדים כיום את ה"ברית הישנה". השלב הבא שלהם יהיה להתחבר אח"כ גם לשמאל האנטי דתי ולפתוח מזללות חזיר.
וטראמפ, שנבחר על כידוניהם, ישב וישתוק. ואז נראה מה תהיה תגובת כל האורתודוכסים - ואפילו חרדים רבים וטיפשים, שחלמו שארה"ב רק תפריח את היהדות האורתודוכסית. ויש מי שלחש כבר כי גם נתניהו, מהימים שחי בארה"ב, הפך מזמן למשועבד להם. סגן השר אורן - איש "כולנו", כבר מזמן פתח להם "שערי שמים" במדינה הזו. דני דנון מהאו"ם הוא עוד חייל שלהם. ואל תשכחו את הכרזתם - הם רוצים להביא לישראל את המוני הנוצרים מארה"ב. אלה הם הפרוטוקולים של זקני הנצרות המיסיונרית.
המפלגה שתביא את מלחמת הדת ביהדות
הניסיונות של ממשלת נתניהו, ואף של האופוזיציה, לבנות "מערך גיור" שאיננו תחת ה"רבנות הראשית", הם עוד כמה שבילים בדרך להכניס לתוך העם היהודי ניצנים לא יהודים שיכו ביהדות הצרופה, זו שנשמרה אלפיים שנה מתימן והודו ועד הקוטב הצפוני. והיכן המפלגות החרדיות וה"בית היהודי"? הם מעדיפים למלא פיהם מים כדי להיות מוצגים כ"מתונים". המפלגה המיסיונרית הזו מאיימת על המשך הכוח של ה"בית היהודי" ושל "יחד", אך גם מאיימת אלקטוראלית על "ישראל בתינו". עוד בימי קיומה של "ישראל בעליה" - מפלגה עדתית - סלאבית, כתבתי בעיתונות החרדית והדתית כי למרות כיתתיותה הסלאבית של אותה מפלגה (ושל ממשיכתה "ישראל בתינו") הרי שעוד יבואו זמנים שאנחנו נתגעגע למפלגות סלאביות כאלה, שלפחות העומדים בראשן הם יהודים, משום שלימים תצמח מפלגה סלאבית עם הנהגה נכרית. הימים לא רק שהגיעו אלא שחלום הבלהות הזה איננו מצטמצם לסלאבים בלבד אלא אמור להביא לארץ גל נוצרי מארה"ב על-פי אותם "מכוני גיור" שליברמן ושטרן שוקדים עליהם ואשר נתניהו מאשרם בשתיקה ומתחת לשולחן. המפלגה הזו גרועה מהרפורמים. האחרונים רק מוציאים מכלל ישראל אבל אלה נכנסים לקהל ישראל כדי, רחמנא לצלן, למחוק אותו.
ובמה עסוקים ליצמן, גפני ודרעי? בהמשך ההישרדות שלהם ובקבלת הדמי לא יחרץ, בתמורה לנאמנותם למסגרת שלפני מאה שנה העמידו ראשיה את המטרה להפוך את היהודים לנוצרים ולהקים לשם כך מדינה שתשמש אמצעי לכך. הם שכחו שאת ההלל אומרים בחנוכה ולא בפורים כי סכנת השמד הרוחני חמורה מסכנת ההשמדה הפיזית.

תאריך:  24/05/2018   |   עודכן:  24/05/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מפלגת השמד
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
גיחזי וישו
יאיר4  |  25/05/18 19:16
2
ההתרשמתי אבל לא השתכנעתי.
רפי לאופרט  |  27/05/18 09:40
3
לשון הרע דיבה ונלוזות
יגאל אלוש  |  31/07/19 19:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברהם הללי
משה אכן נולד מנהיג מלידה    לידתו של משה שהנהיג את העם אכן הייתה מיחודת ודרמאטית    המילדות שמוהו בתיבה ושולח על פני היאור ונמשה בעצת מרים לבת פרעה מן הים על-ידי בת פרעה והוא גדל והתחנך בחצר מלך מצרים כנסיך
איתן קלינסקי
תודה לד"ר אורי וייס וחבריו לכתב העת לשירת הנכבה    ברגע של אמת בעיצומם של עימותי הדמים וביטויי שנאה חסרת מעצורים, באה אל החברה הישראלית באמירה מוסרית וערכית
יוני בן-מנחם
ליו"ר הרש"פ מחמוד עבאס יש חלק נכבד במצוקה ההומניטרית הקשה ברצועת עזה. מחמוד עבאס מעכב את תשלום משכורות ל-40 אלף פקידים ברצועה, הוא מסרב להסיר את הסנקציות ומנהל מאבק פוליטי נגד חמאס על גבם של תושבי עזה
פנחס (פיני) פישלר
בוא נפתח תיקים לכל שרי הממשלה המכהנים, היושבים סביב שולחן הממשלה, והמצביעים בעד או נגד הארכת כהונת המפכ"ל הנוכחי, או הכתרת המפכ"ל הגואל - הבא. נהפוך בין ליל, בהינף קולמוס ואגודל, את כל שרי ממשלת ישראל, ל"חשודים". יוכתרו המה תחת ה"לוגו" - או ה"סלוגן" - "בעלי תיקים פתוחים" - "חשודים" - יקבלו המה את ה"סטמפה" - "בעלי ניגוד עניינים מובהק היורד כדי שורשו של עניין", יעוקרו, גם המה, כולם יחד, וכל אחד לחוד, מיכולת הצבעה, והנה - קיבלת שנה רביעית
שאול מנשה
האמת הצרופה היא בקיומם של מסמכים בתולדות האיסלאם ששורדים את מעשי ההרג, השחיטה, הסקילה, הטיהור הגזעני, מי שמנסה להתעלם מעובדות אלה, יעיין בתולדות האיסלאם שתועדו על-ידי היסטוריונים מוסלמים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il