X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הסודות מאחורי המדפים

הוצאת כסף על פרסום לפני חגים

מגה בעיר יצאה בתשדיר הקורא ללקוחותיה לקנות אצלה, תוך פרסום של שמן זית 750 מ"ל ב-25 שקלים, נו מה תגידו על זה? זה מבצע חג?
▪  ▪  ▪
מבצעים לחג [צילום: ליאור מזרחי, פלאש 90]

ראש השנה בפתח והרבה חברות מנצלות אירוע זה על-מנת למשוך אליהן לקוחות עם מבצעים משכנעים ו/או סרטי תדמית על-מנת להגביר את החשיפה והמודעות.
אבל האם כל המאמץ הזה בכלל הכרחי? האם חייבים לפרסם? ואם מפרסמים האם בכלל משקיעים מחשבה בנושא או שזה נהפך לסוג של רוטינה?
תשובה לחלק מהשאלות ניתן לראות בתשדירי הטלוויזיה של רשת מגה בעיר, כן קיימת עדיין רשת כזו באותם המיקומים של מגה הישנה, אך עדיין בסוג של בלבול / העדר זהות ומחירים יקרים שלא מהעולם הזה.
רשת מגה בעיר יצאה בתשדיר הקורא ללקוחותיה לקנות אצלה - תוך פרסום של שמן זית 750 מ"ל במחיר של 25 שקלים, נו מה תגידו על זה? זה מבצע חג?
זה מחיר טוב בהשוואה למחיר הרגיל של מגה בעיר, אבל ממש לא מבצע עוצר נשימה שיביא לקוחות לחנות.
מחיר טוב היה 10 שקלים לקונים מעל 100 שקלים, שהרי לרשת מגה בעיר שולי רווח גדולים במיוחד ויכלה לחלוק אותם על לקוחותיה הנאמנים אשר חלקם שבויים אצלה. אז מדוע להוציא כסף רב על פרסום, אם הוא גורם לך רק נזק כמו בומרנג? האם בגלל איזה גחמה של מנהל ו/או לחץ מצד משרד הפרסום?

תאריך:  18/09/2017   |   עודכן:  18/09/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 העולם הזה / Haolam Haze
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסתר שניאורסון גרי
כידוע עד מדינה מתחייב להימנע משיח עם התקשורת עד לסיום ההליכים, אבל אדון נפתלי כפי ששמענו וראינו לא סכר את פיו אפילו לרגע אחד, ואפילו הצהיר שהוא מתכוון לצאת במסע נגד ראש הממשלה ורעייתו
ראובן לייב
באוקיינוס ערבי, קוצף וגועש, תהיה מדינה כורדית חופשית רק אי-של שפיות רצויה עבורנו, שיאפשר גישה חשובה לאזור אסטרטגי, ושאין לזלזל בו לרגע אחד
דויד סנדובסקי
השקט הירושלמי היחסי הוא "פטה-מורגנה"    יש להתעשת ולהתעורר באופן מבוקר לפני שהכאוס והסטיכיה הבלתי נשלטים ישתלטו על המציאות    אני קורא תיגר על עמדות ההיפרדות החד-צדדית ללא מו"מ של קבוצת חיים רמון ועמדות דומות הנשמעות במפלגת העבודה
עמי דור-און
חברי האקדמיה לקולנוע ולטלוויזיה שהחליטו לא להזמין את שרת התרבות לטקס חלוקת "פרס אופיר" כנראה פוחדים מביקורת שתטיח בפניהם השרה מירי רגב ללא כחל וסרק. פשוט פוחדים. בהחלטה שקיבלו קיימת צביעות רבה. מצד אחד שמחים חברי האקדמיה ליהנות מתמיכה כספית ממשרד התרבות ומהצד האחר אינם מוכנים לשמוע דברי ביקורת הצפויים להערכתם; התוצאה הבלתי נמנעת ברורה. נאום השרה ישודר בפייסבוק והזוכים בפרס יזכו לפינה תקשורתית זניחה ויהיו המפסידים המרכזיים
יראון פסטינגר
הדמוקרטיה בישראל מושרשת ולא ניתנת לערעור, מתפקדת היטב ללא יסוד לדברי הבלע והנהי הנשמעים מצד פוליטי כזה או אחר לעיתים. אחוז ההצבעה הגבוה בבחירות, גבוה ביחס לכל מדינה מערבית אחרת, מוכיח זאת פעם אחר פעם, שכן הציבור מעורב, איכפתי ומשתתף באופן פעיל מרצונו החופשי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il