X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כוחות מילואים וסדיר של שיריון, חי"ר והנדסה פועלים בגיזרה המזרחית, מצפון למטולה חיל האוויר תוקף יעדים ברחבי לבנון
▪  ▪  ▪

כוחות חי"ר, שיריון והנדסה, פועלים מהלילה בצורה נרחבת באזור מרג' עיון ואל-חיאם בגיזרה המזרחית של דרום לבנון, מצפון למטולה. בצה"ל מציינים, כי הכוחות פועלים באזורים שמהם משוגרות רקטות לעבר אצבע הגליל, קריית שמונה ומטולה. כוחות נוספים נערכים לכניסה ללבנון, אם וכאשר תינתן הפקודה.
בקרבות הקשים נהרג חייל צה"ל, רב-סמל אלון סמוכה, בן 35, מהוד השרון (יום ה'). חייל נוסף נפצע קשה וחייל אחר נפגע קל מפגיעת טיל נ"ט במספר טנקים הבוקר במרחב הכפר אל-קליעה שבגיזרה המזרחית. הפצועים הועברו לטיפול רפואי בבית החולים. הודעה נמסרה למשפחות.
- יום דמים: 15 חיילי צה"ל נהרגו
הבוקר דווח, כי חיילי צה"ל מנהלים קרבות וחילופי אש כבדים עם מחבלי החיזבאללה בפאתי מרג'-עיון ואל-חיאם, עיירות הממוקמות כתשעה קילומטרים מגבול ישראל. דווח כי מספר חיילים נפצעו בתקרית, כמה מהם נפגעו באורח קל והועברו לטיפול רפואי.
תחנת הטלוויזיה של החיזבאללה אל מנאר ורשת הטלוויזיה הערבית אל ג'זירה דיווחו, כי אנשי החיזבאללה טוענים שקרבות מתנהלים במרחב, וכי אנשי הארגון הצליחו לפגוע בכלים משוריינים של צה"ל.
הכוחות נכנסים לעומק הגיזרה המזרחית
כוחות ראשונים נכנסו למרחב כבר ביום ג' ותפסו עמדות שולטות במרחב על-מנת לאפשר כניסת כוחות רחבה יותר. הכוחות איתרו, מיד עם כניסתם למרחב, מצבורי אמל"ח רבים ומשגרי רקטות. פעולת צה"ל במרחב הורחבה אחרי שהקבינט אישר את תוכניות צה"ל להכניס כוחות עד לנהר הליטני.
הפעילות במקום נמשכת בזמן שכוחות אחרים, בסדיר ומילואים, פועלים ביתר גזרות דרום לבנון. משעות הבוקר הרגו כוחות מילואים לפחות עשרה מחבלים מארגון חיזבאללה. ארבעה מהמחבלים נהרגו בכפר מטמורה שבגזרה המערבית בדרום לבנון. בכפר עיטה א-שעב הרג כוח מילואים שלושה מחבלי חיזבאללה.
כוח מיוחד של צה"ל אשר פעל באזור החוף בדרום לבנון, דרומית לצור, חשף והשמיד משגר רקטות. צפונית לאזור בינת ג'בל השמיד כוח צה"ל משגר רקטות נוסף.
במהלך הלילה פגעו כוחות צה"ל ביותר מ- 12 מחבלים. כמו-כן, הכוחות השמידו משגר רקטות במרחב הכפר חמרה, משגר במרחב הכפר ראס אל-ביאדה, וכן מטול רקטות ומספר טילים במרחב בינת ג'בל. בנוסף, תקפו הכוחות באמצעות ארטילריה 25 מבנים, מחסן תחמושת ושלושים מטרות שיבוש שיגור רקטות במרחבי הפעילות בדרום לבנון.
בנוסף, תקף חיל האוויר יותר מ- 150 מטרות, בהן כ- 70 מפקדות ששימשו את ארגון הטרור "חיזבאללה", 6 משגרים ששימשו לירי רקטות לעבר ישראל, 2 גשרים על הליטני ו- 3 תחנות דלק ממזרח לצור.

תצלום אוויר של יישובי הצפון אשר אותר בחדר שליטה של החיזבאללה. [צילום: דו"צ]
בחדר השליטה אשר אותר בכפר לבנוני אותרו מכשירי קשר המכוונים על תדרים צה"ליים. כמו כן אותרו מסכי מחשב וטליוויזה במעגל סגור אשר חוברו למצלמות ברחבי הכפר. [צילום: דו"צ]
תידרוך אחרון לכוחות לפני כניסה לשטח לבנון [צילום: AP]
תאריך:  10/08/2006   |   עודכן:  10/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חייל נהרג ושניים נפצעו בגיזרה המזרחית בלבנון
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
חיל האויר
רונן17  |  10/08/06 15:27
2
אנו פוחדים מן הצל של עצמנו ל"ת
יהושפט  |  10/08/06 18:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
חוקרים מודאגים מבעיית ההשמנה של תינוקות    כיום קיימת נטייה לתת לילדים כמות גדולה של חטיפים    אנשים משתמשים באוכל כמנגנון הרגעה או כאמצעי לנחמה
הדר פרבר
21 חשודים נעצרו    שדה התעופה הית'רו נסגר לטיסות נכנסות    על-פי החשד, תיכננו טרוריסטים להבריח מטענים למטוס בתיקי יד ולפוצץ אותם    נאסרה העלאת מטען יד לטיסות היוצאות מבריטניה    ארה"ב העלתה את רמת הכוננות
יפעת גדות
שימרו על ציפורני הרגליים גזורות, נקיות ומסודרות. שמירה על ציפורניים בריאות מסייעת במניעת התפשטות זיהומים ושומרת על הבריאות הכללית
הדר פרבר
צרפת תומכת בקריאתה של לבנון להוציא את צה"ל מלבנון עם סיום העוינות ולפרוס כוח של 15,000 חיילים לבנונים    ארצות הברית תומכת בעמדתה של ישראל אשר דורשת להישאר בדרום לבנון עד שייתפרס הכוח הבינלאומי במקום
יפעת גדות
מנתונים שנאספו מסקרים מקיפים שנעשו בארה"ב עולה כי אנשים שמעולם לא נישאו היו בסיכון גבוה יותר ל"בריאות לקוייה" מאשר אנשים שהתגרשו או שהתאלמנו    - ה'עונש' על רווקות נצחית משפיע הן על גברים והן על נשים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il