X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פעילים מארגון הפשע המאורגן PCC חטפו עיתונאי וטכנאי מרשת הטלוויזיה "גלובו" החוטפים שחררו את אחד החטופים, ודרשו מהרשויות בדיקה מחודשת של איכות תנאי המאסר בבתי הכלא, ובחינה של העונשים של כמה מחברי ארגון הפשע
▪  ▪  ▪

פעילים מארגון הפשע המאורגן PCC חטפו אמש (שבת, 12.8.06) עיתונאי וטכנאי מרשת הטלוויזיה "גלובו", הרשת הגדולה ביותר במדינה. החוטפים דרשו מקברניטי רשת הטלוויזיה לשדר קלטת וידאו בה דובר הארגון מבקר את מערכת בתי הכלא בברזיל ודורש ממשרד המשפטים לבחון מחדש את העונשים של מספר פושעים בכלואים בבתי המאסר.
שני עובדי רשת הטלוויזיה נחטפו על-ידי רעולי פנים בעיר סאו פאולו, כשהשניים היו במסעדה הממוקמת בקרבת אולפני הרשת. לקראת חצות, הטכנאי שוחרר כשבידיו קלטת הוידאו. במטרה לכבד את דרישות החוטפים, כדי לשמור על חייו של העיתונאי הנחטף, ברשת גלובו הוחלט לשדר את הקלטת מיד עם הגעתו של הטכנאי למשרדי החברה.
בקלטת, שאורכה 3.5 דקות בלבד, נראה אדם רעול פנים וחמוש, אשר קורא בהצהרה בה נכתבו דרישות החוטפים מהמערכת הפוליטית: בדיקה מחודשת של איכות תנאי המאסר, ובחינה של העונשים של כמה מחברי ארגון הפשע הנודע. בהצהרה אמר הדובר, כי "החטיפה הייתה הדרך היחידה למשוך את תשומת לבה של החברה ושל המערכת הפוליטית".
רשת גלובו הודיעה הבוקר, כי למרות שהיא עמדה בדרישות החוטפים ושדרה את הקלטת, העיתונאי הנחטף טרם שוחרר. גורמי ביטחון בעיר סרבו לספק פרטים על הידוע להם על החטיפה.
סמכויות האכיפה בברזיל מודעים לעובדה כי ארגון ה- PCC שולט בפשע מאורגן מהכלא. בחודשים באחרונים הארגון הוביל מספר תקיפות אלימות בסאו פאולו, בעיקר נגד תחנות משטרה, אוטובוסים ציבוריים וסניפי בנק.
במאי, מספר כלואים השייכים לארגון סירבו לדרישת המשטרה ולא רצו להיות מועברים לבית כלא בעיר אחרת. כתוצאה מכך פרץ גל אלימות שהותיר אחריו קרוב ל- 200 הרוגים.
PCC הוקם בשנת 1993 במערכת בתי הכלא הצפופה של סאו פאולו, הכנופייה מבקרת את התנאים התת-אנושיים, לדברי חבריה, השוררים בבתי הכלא, ודורשת את שיפורו המיידי של היחס אותו מקבלים אסירי המדינה. כעת מדובר, ככל הנראה בדרישה לשחרר אסירים רבים לרגל יום האב הנחגג במדינה. שישה מחברי הכנופיה נהרגו בידי המשטרה ולפחות 28 נעצרו מאז שהחלו התקיפות ביום ראשון שעבר.

תאריך:  13/08/2006   |   עודכן:  14/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
הילדה ננעלה ברכב שהושאר פתוח בחניית הבית    המשפחה טוענת כי הילדה שמעה אזעקה וברחה לתוך הרכב    במשטרה נוטים להאמין שמדובר ברשלנות של ההורים ואין קשר למצב הביטחוני
עומר שיקלר
בצה"ל נערכים להפסקת האש - צה"ל ינצור את האש במידה והחיזבאללה יחדל לתקוף    האלוץ גנץ: פעולת צה"ל בעומק השטח תרמה להסכם הפסקת האש
אסף גדות
חברת גרטנר מנתחת את עולם המחשבים האישיים ב-25 השנים האחרונות, ובעתיד
אריאל שמידברג
בני הנוער בגיל התיכון בארצות הברית מקיימים פחות יחסי מין מבעבר, וגם מחליפים בני זוג לעיתים רחוקות יותר
אלעזר לוין
דירות 5 חדרים: הוד השרון 225 אלף דולר, מודיעין 150    דירות 4 חדרים: רעננה 223 אלף, שוהם 252 אלף, בני ברק 249, טירת הכרמל 132    קבלן: הפעילות בצפון ירדה ב- 50%
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il