X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
חברת דלתה פילם, המשווקת את מוצרי Kodak בישראל, השיקה שתי מצלמות דיגיטליות חדשות - אחת מציעה תמורה אטרקטיבית למחיר והשניה סופר-קומפקטית ובעלת עדשה כפולה
▪  ▪  ▪

חברת דלתה פילם, המשווקת את מוצרי Kodak בישראל, משיקה שתי מצלמות דיגיטליות חדשות - Kodak EasyShare C533, והדגם המובחר יותר, Kodak EasyShare V610.

C533

ה- C533 פשוטה לתפעול ומפיקה תמונות איכותיות הודות למספר תכונות: רזולוציית צילום של 5 מגה פיקסל, זום אופטי כפול 3, מסך 1.8 אינטש, וידאו כולל סאונד לא מוגבל בזמן, 14 מצבי צילום מובנים ואפשרות לחיתוך ועריכת תמונות על המצלמה.
למצלמה יש עדשת זום אופטי של X3 ועם זום דיגיטלי של X5. באמצעות תכונות מובנות במצלמה ניתן לערוך תמונות בקלות - לחתוך, לבטל מחיקה ולסובב תמונה אוטומטית. במצלמה יש אפשרות הדפסה של תמונות איכותיות עד גודל של 76 על 50 ס"מ. ה- Kodak EasyShare C533 מאפשרת צילום וידאו רציף באיכות VGA ברזולוציה של 480X640.
על-פי דברי החברה, המצלמה החדשה C533 Kodak פונה לצלמים חובבים ולקהל צרכנים המבקשים מצלמה איכותית בתמורה אטרקטיבית לכספם.

V610

דלתה פילם, המשווקת את מוצריKodak בישראל, משיקה מצלמת זום דיגיטלית בעלת עדשה דואלית (כפולה) הקטנה בעולם - ה- Kodak EasyShare V610 כוללת שתי עדשות מקצועיות של Schneider-Kreuznach C-Variogon המעניקות זום אופטי חזק במיוחד של 10X. למצלמה יש מסך מרשים בגודל 2.8 אינטש והיא מצלמת ברזולוציה של 6.1 מגה פיקסל.
המצלמה משווקת עם זיכרון פנימי של 32MB וחריץ הרחבה לכרטיס SD/MMC. בנוסף, קיימת טכנולוגיית Bluetooth אלחוטית המאפשרת לצלם תמונות ולשלוח אותן מיידית למחשב או מדפסת מתאימים.
ה- V610 מאפשרת צילום וידאו רציף תוך שימוש בפחות זיכרון באמצעות דחיסת MPEG-4, ברזולוציה של 480X640. במצלמה קיימת הקלטת וידאו עם סאונד לא מוגבלת בזמן בקצב של 30 פריימים בשנייה. בנוסף, ישנו מייצב לצילום וידאו במהלכו ניתן להגיע לזום X10 – דבר לא נפוץ בקרב מצלמות קומפקטיות.
המצלמה כוללת טכנולוגיית חיתוך והיסטוגרמה Kodak Perfect Touch, ליצירת תמונות איכותיות באמצעות תכונות מובנות להפחתת הפרעות ושיפור התמונה וכן 22 מצבי צילום ו-3 פילטרים לבחירת צבע.
בשתי המצלמות ישנו שבב ייחודי מסוג Kodak Color Science המאפשר צילום מדויק וטבעי בתנאי תאורה שונים הודות לפוקוס אוטומטי רב-איזורי, ואפשרות הדפסה של תמונות איכותיות עד גודל של 102 על 76 ס"מ. בנוסף, בעזרת לחצן Share ניתן לשתף תמונות בכל עת באופן אינטואטיבי דרך המחשב, ועל-ידי תכונת המועדפים ניתן לשמור תמונות.

תאריך:  14/08/2006   |   עודכן:  14/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דלתה פילם משיקה שתי מצלמות קודאק חדשות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניר יהב
תושבי הצפון יכולים לצאת מהמקלטים, אך אסורה ההתקהלות או קייטנות    במידת הצורך - תושמע צפירה    ביתר חלקי הארץ תמשך שגרת החיים
אריאל שמידברג
שר התעשיה הלבנוני אמר כי על ארגון החיזבאללה להניח את נשקו באופן מיידי    השר השמיע ביקורת על נסראללה: "הוא החליט לחצות את הגבול ולהחיל מלחמה מבלי להתייעץ עם אף גורם"
יהונתן דחוח-הלוי
בעקבות הפסקת האש בלבנון, העיסוק המדיני חוזר להתמקד בזירה הפלשתינית -קטר פועלת לקדם הסכמה פלשתינית ל'תהדיאה' שתכלול גם הסכם לחילופי שבויים/אסירים עם ישראל והפסקת שיגור הרקטות לעבר ישראל - וגם בירדן דורשים להכליל את האסירים הירדנים בכל עסקה לשחרור החיילים הישראלים החטופים
גלית יצחק
אבי אמיתי מונה לתפקיד    בעבר שימש כמנהל מכירות לאזור אירופה בחברת רדויזין
עומר שיקלר
אולמרט: "החלטת האו"ם תשנה מן היסוד את המצב בצפון"    "אין יותר מדינה בתוך מדינה"    יו"ר הכנסת: "המלחמה הזו חייבת להיזכר כפעמון מהדהד ומצלצל"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il