X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שדולה פרלמנטרית להשבת החיילים החטופים התכנסה היום בכנסת בהשתתפות משפחות החיילים החטופים הוחלט לפנות לראש הממשלה ולתבוע בשם מרבית ראשי הסיעות שלא להשלים את יישום הסכם האו"ם ולא לסיים את המבצע הצבאי בלבנון, עד להחזרת החטופים
▪  ▪  ▪

יו"ר המפד"ל, ח"כ זבולון אורלב הקים היום (ב', 14.8.06) שדולה פרלמנטרית להשבת החיילים החטופים. בדיון שקיימה השדולה בכנסת ובו השתתפו משפחות החיילים החטופים, הוחלט לפנות לראש הממשלה ולתבוע בשם מרבית ראשי הסיעות שלא להשלים את יישום הסכם האו"ם ולא לסיים את המבצע הצבאי בלבנון, עד להחזרת החטופים.
ראשי כל סיעות הכנסת, למעט הסיעות הערביות, שהשתתפו בפגישה עם משפחות רגב וגולדווסר, הביעו אכזבה קשה מהעובדה ששחרורם המיידי של החטופים לא נכלל בהסכם האו"ם להפסקת האש.
שלמה גולדווסר, אביו של אודי אמר כי "הפסקת האש נכנסה לתוקפה היום ועוד לא קיבלנו ולו סימן חיים. אתמול התבטא שר ואפילו לא הזכיר את החטופים. אנחנו רוצים לראות יותר התייחסות לחטופים".
בני רגב, אחיו של החטוף אלדד רגב, אמר בכאב כי "צה"ל חוזר לקו הכחול, הלוחמים חוזרים הביתה אבל שניים נשארים שם, ללא קסדה וללא אפוד, והם נתונים לחסדי החיזבאללה".
קרנית גולדווסר, רעייתו של אהוד גולדווסר, אמרה כי "אודי יודע שאנחנו נחזיר אותו, אבל צריך להוכיח לכל חיילי צה"ל שבסוף כולם חייבים לחזור הביתה. אני מקווה שאודי ואלדד יחזרו לכל המאוחר יחד עם אחרון הלוחמים, אם לא לפני כן".
יו"ר הקואליציה, ח"כ אביגדור יצחקי אמר כי "יש לעשות הכול להחזיר את החיילים ורה"מ מוכן לכל מחיר". יו"ר סיעת הליכוד, ח"כ גדעון סער אמר כי "אחת הסיבות לאכזבה שלנו מההסדר היא אי חזרת החטופים. לא נאפשר לעניין לרדת מסדר היום".
סגן יו"ר סיעת העבודה, ח"כ יורם מרציאנו, דרש לנהל משא-ומתן עכשיו כדי להבטיח את חזרתם של החטופים. "אני קורא לסיים את העניין עכשיו בעסקת חבילה. זו מלחמה שלי ושלכם".
השדולה אישרה את הצעתו של אורלב, לשגר פניה מטעם כל ראשי הסיעות, כולל הערביות, לראשי הפרלמנטים בעולם, לצלב האדום הבינ"ל, לראשי הכנסיות ולקהילות היהודיות, כדי שיפעלו לשיחרור החטופים.

תאריך:  14/08/2006   |   עודכן:  14/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שלמה גולדווסר: עוד לא קיבלנו ולו סימן חיים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אין חדש תחת השמש. ישראל מפקירה
כל מי שעוזר לה  |  14/08/06 22:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניר יהב
מזכ"ל החיזבאללה מכריז על ניצחון במלחמה נגד ישראל ומבטיח לתושבים פיצוי על ההרס    תקף את ההסכם: "זה לא הזמן לפרק את חיזבאללה מנשקו"
אריאל שמידברג
בתערוכה מוצגות למעלה ממאתיים קריקטורות על השואה    זוהי תגובה של העולם המוסלמי לפרסום הקריקטורות בדמותו של הנביא מוחמד בעיתון דני    אחמדינג'אד היה בצוות ההיגוי
רונן ליבוביץ
נאומי רה"מ ויו"ר האופוזיציה, השאירו טעם מעט חמצמץ משום שחברי כנסת מרגישים כי למעשה לא נאמר שום דבר חדש    רשת הביטחון שמספק ח"כ נתניהו לרה"מ נשמרת    ח"כ גלאון: "נאום עלוב של רה"מ"    ח"כ אריאל: "הממשלה הזו לא הצטיינה בכלום"    ח"כ יתום: "ציפיתי מרה"מ לנאום בו יתווה תוכניות"
ניר יהב
עשרות אלפי משפחות פלשתיניות מפוצלות בשל הקפאת איחוד המשפחות בשטחים על-ידי ישראל    לדברי הדוח, "המדיניות מקדמת יעדים דמוגרפיים פסולים"
טל בן יוסף
השוק האמריקני עתיד לקבל קרוס אובר חדש מבית יונדאי    המתחרים הפוטנציאלים - ניסאן מוראנו ולקסוס RX350
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il