X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בסופ"ש הקרוב - יגיעו כבר מספר משפחות לנופש בגליל מקווים כי בשבוע הבא יגיעו יותר וימלאו את החדרים והאתרים סמנכ"ל תיירות באיסתא: השקט מחזיר את עם ישראל
▪  ▪  ▪

התיירנים בגליל העליון מדווחים על גל של טלפונים של נופשים וותיקים וחדשים, לעידוד התיירנים ורובם אף מזמינים נופש לימים והשבועות הקרובים.
אוסנת נשיא, מנהלת ההזמנות בחוות הבריאות מצפה הימים, אומרת כי לאורך כל ימי הלחימה היו טלפונים של אורחים שהתקשרו לבדוק מה קורה ולעודד, ומרגע הפסקת האש לא מפסיקים הטלפונים להזמנת חדרים לתקופה הקרובה.
חוות הבריאות ניצלה את החודש האחרון לשיפוץ חדרים ואזור הלובי, המלון יפתח ביום ראשון הקרוב כמו גם מסעדת "מוסקט". לשבוע הבא עומדת התפוסה במלון על 35% עם מגמת עליה.
מצפה הימים (כל המחירים הם ללילה אחד לזוג על בסיס חצי פניסיון ותקפים עד ה- 31 באוגוסט): אמצע השבוע: החל מ- 1,300 ש"ח לחדר רגיל ועד 1,850 ש"ח לסוויטה דה לקס; סופ"ש: החל מ- 1,850 ש"ח לחדר רגיל ועד ל- 2,400 ש"ח לסוויטה דה לקס.
המלון הסקוטי בטבריה שספג אף הוא מטחי קטיושות והתרוקן, קיבל טלפונים תומכים רבים לאורך ימי הלחימה וגם עתה. לסוף השבוע הקרוב עומד המלון על תפוסה של כ- 95% באורחים ישראלים בלבד, אורחים חוזרים וחדשים שמביעים בכך את תמיכתם במלון ובאזור.
(המחירים הינם ללילה אחד לזוג על בסיס חצי פניסיון ותקפים עד ה- 31 באוגוסט): אמצע השבוע וסופ"ש החל מ- 1,330 ש"ח לחדר רגיל ועד 1,880 ש"ח לסוויטה בענתיק פונה לכנרת.
מלון פסטורל נסגר גם הוא ביום הראשון ללחימה. תפוסה של 16% עם מגמת עליה מידי יום, עד סוף החודש התפוסה תעמוד על 30% - היענות גבוהה במיוחד נרשמה להזמנות חדרים לסופי שבוע מוסיקליים קולינריים המתקיימים מידי שנה. לסופ"ש הברזילאי שיפתח את הסדרה, ב- 7-9 בספטמבר עומדת כבר תפוסת המלון על 70%.
(המחירים עד 31 באוגוסט - לאמצע השבוע וסופ"ש - ללילה אחד זוגי על בסיס לינה וארוחת בוקר): החל מ- 864 ש"ח ועד 907 ש"ח תוספת המשולמת על עד 3 ילדים בחדר.
בכפר הנופש גונן עומדת התפוסה על כ- 25% עם מגמת עליה בכל יום. בכפר הנופש גונן מתכננים מבצע "לחבק את הגליל" בו מוצעים מסלולים לאזורים והאתרים שנפגעו מהקטיושות, כולל הרצאות של בכירים בצבא, במד"א ומאזור הגליל. כמו כן מפגש עם תושבים ותיירנים מהאזור לצורך המשך התמיכה שניתנה על-ידי תושבי המרכז לתושבי הצפון.
(המחירים תקפים עד ה - 31 באוגוסט על בסיס לינה וארוחת בוקר): החל מ- 490 ש"ח ועד 1,050 ש"ח לזוג + 2 ילדים בבקתות העץ החדשות.
מרום הגולן - בצפון רמת הגולן והמסעדות שבאתר נסגרו אף הם ביום הראשון ללחימה. במרום גולן מציעים טיולי טרקטורונים, סוסים, פינת חי ומסעדות.
מחירי לינה החל מ- 480 ש"ח לדירה ועד ל- 680 ש"ח למשפחה בת 4 נפשות. מחיר לילד נוסף בדירה כזו הוא 95 ש"ח על בסיס לינה וארוחת בוקר.
סמנכ"ל תיירות באיסתא: השקט מחזיר את עם ישראל
נסים טל, סמנכ"ל תיירות הפנים באיסתא, מדווח על ביקושים ערים לחופשות בצפון, בעיקר לימים הקרובים. טל מציין כי מחירי הנופשים בצפון אינם יקרים, והם זולים משמעותית מאוגוסט שנה שעברה. "עושה רושם שהשקט לאחר הפסקת האש מחזיר בצורה מהירה את עם ישראל לצפון", מסר.
לדבריו, מרבית בתי המלון ובתי ההארחה שבו לפעול במחירי מבצע מיוחדים כגון: קיסר טבריה - 750 ש"ח לזוג על בסיס חצי פניסיון ללילה; הולידיי אין בטבריה – 540 ש"ח לזוג ללילה ועוד מבצעים רבים.

תאריך:  16/08/2006   |   עודכן:  16/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גל של הזמנות במלונות בצפון
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
חשוב שיסללו את חוצה ישראל עד אצבע
רוני 11  |  17/08/06 13:22
2
מנכ"ל משרד ראש הממשלה קונה סוכריות
יורם הגלעדי   |  17/08/06 13:25
3
מי שמטייל בגליל ומתעניין במוזיקה:
יש במטולה מוזיאון  |  17/08/06 14:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניר יהב
החדשות יופקו דרך חדשות "HOT" עד סוף השנה    מכתבי הפיטורים שנשלחו ל- 150 מעובדי החדשות המקומיות יבוטלו
הדר פרבר
גורמים ברשות הפלשתינית אמרו לאשתו של אחד החטופים כי החוטפים אינם קשורים לקבוצת טרור כלשהי
רונן ליבוביץ
בסקירת הרמטכ"ל בוועדת חוץ וביטחון של הכנסת לא נשמעה התייחסות לפרשת מכירת תיק המניות    כמו כן, לא ניתנה אפשרות לחברי הכנסת לשאול שאלות    חלוץ: "זה לא היה מבצע אלא מלחמה"
מתן פריידין
ההסתדרות במרחב ת"א-יפו פנתה ליועץ המשפטי לממשלה בדרישה לעצור העברת 31 מיליון שקלים מקופת מועצת הצמחים לידי גורמים חקלאיים
טל בן יוסף
גם השנה תוכנית מענקי פורד וקרן של"י הכריזו במשותף על קטגוריה מיוחדת לילדים ונוער העוסקים באיכות הסביבה ושימורה וכן על קטגוריה בנושא רכב ותשתיות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il