X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
גורמים בממשלת דרום קוריאה מגנים על השכנים מצפון, וטוענים כי אין הוכחות לדיווחים שנשמעים בארה"ב, לפיהם ממשלת צפון קוריאה מתכננת לבצע ניסוי גרעיני
▪  ▪  ▪

דרום קוריאה טוענת כי אין הוכחות ברורות הרומזות שצפון-קוריאה הקומוניסטית מתכננת להוציא אל הפועל ניסוי גרעיני. בכך השיבה ממשלת דרום קוריאה להאשמות של ארצות הברית לשכנתה מצפון, לפיהן, מידע מודיעיני העומד לרשות הממשל האמריקני מצביע על סימנים לפיהם ניסוי כזה יבוצע בקרוב. כך מדווחת סוכנות הידיעות AP (יום ו', 18.8.06).
"לא שמעתי כי ממשלתנו אישרה שקיימות הוכחות ברורות לכך שצפון קוריאה תוביל ניסוי גרעיני", אמר שר האיחוד בין הצפון לבין הדרום, לי יונג סאוק, למחוקקים בפרלמנט הדרום קוריאני. סאוק הוסיף כי מזה זמן רב נשמעות ללא הפסקה ספקולציות באשר לתוכניתה הגרעינית של צפון קוריאה, אולם הדגיש כי אין זה אומר כי מדובר בפרטים נכונים.
"אנו עוקבים בדריכות אחר כל צעד של צפון קוריאה בנוגע לתוכניתה הגרעינית וניסוי הטילים שלה".
לי יונג ג'ון, ראש צוות במשרד החוץ של דרום קוריאה, העוסק במעקב אחר תוכנית הגרעין של צפון קוריאה, אמר כי הדרום עוקב אחר כל צעד של הצפון, וזאת בשיתוף פעולה הדוק עם הממשל האמריקני. ג'ון הכחיש בתוקף את הדיווחים על ניסוי גרעיני אפשרי בצפון קוריאה. ג'ון אמר לעיתונאים, כי ארצות הברית ודרום קוריאה עושות את כל הערכות המודיעיניות הנדרשות באשר לצפון קוריאה וצעדיה.
גם סוכנות הביון של דרום קוריאה הכחישה את הדיווחים שיצאו לאור בארצות הברית: "איננו יכולים לאשר את הדיווח", אמר גורם מודיעין בדרום קוריאה, אשר העדיף להישאר בעילום שם.
הדיווח הראשוני הובא ברשת הטלוויזיה האמריקנית ABC, שם צוטט גורם בכיר במחלקת המדינה האמריקנית, אשר הצהיר כי ניסוי גרעיני צפון קוריאני הוא "אפשרות אמיתית". בדיווח צוטט גם גורם צבא בכיר, אשר סיפר כי המודיעין האמריקני גילה לאחרונה "תנועה חשודה של כלי רכב" במקום בו לפי הערכות עלול להתקיים הניסוי בצפון קוריאה.
גורם בכיר בבית הלבן, אמר כי במידה וניסוי כזה אכן יתממש, הוא יהווה פרובוקציה ברורה "אשר תזכה לגינויים רבים מהקהילייה הבינלאומית". בטוקיו, שר ההגנה פוקוזירו נוקאגה, אמר כי הדיווחים על הניסוי האפשרי מעוררים בו חשש, אולם אמר כי עוד מוקדם מדי להביע עמדה.
לפני מספר שבועות, פיונגיאנג הובילה ניסוי במספר טילים, אשר נפלו כולם בשטחי הים היפני. צפון קוריאה מסרבת לחזור לשולחן הדיונים בסוגיית הגרעין שלה על אף הדרישות של מועצת הביטחון של האו"ם.

תאריך:  18/08/2006   |   עודכן:  19/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"אין הוכחות שצפון קוריאה תבצע ניסוי גרעיני"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לכל פגע "אין הוכחות" עד סוף ביצועו ל"ת
אף אחד  |  21/08/06 12:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל שמידברג
מנהיג איסלאמי בראיון לעיתון דני, אומר כי יש לכלוא את עורך העיתון הדני שפרסם לראשונה את הקריקטורות על הנביא מוחמד    השייח' מוחמד סעיד טנטאווי: "במערב לא מבחינים בין כישרון לבין השחתה"
עפרה שלו
הבולשת הפדרלית דורשת מהציבור לסייע לה באיתור הנמלט, החשוד בעבירות של הונאה באופציות    קומברס הודיעה כי ביטלה את חוזה ההעסקה של אלכסנדר
אריאל שמידברג
נשיא אירן לשעבר, עקבר אשמי ראפסנגאני, הזהיר את ארה"ב וקרא לה שלא להרחיב את מעורבותה באשר לסוגיית הגרעין האירנית    הנשיא לשעבר הדגיש: "אנו מקווים כי ארצות הברית למדה את הלקח, והבינה כי עליה להימנע מלהיכנס לקונפליקט נוסף"
אלעזר לוין
תשלם כ- 3.7 מיליון דולר    בוני התיכון קנתה מגרשים בנתניה, הוד השרון, פ"ת ור"ג    תגייס 53.5 מיליון שקל בבורסה למרות ירידה של 98% ברווח    592 דירות לא מכורות    מתכננת בנייה בחו"ל
ניר יהב
חמישה ימים לאחר הפסקת האש, חוזרים לוחמי החיבזאללה לבתיהם המפוחמים    "למה הישראלים עשו את זה?" זועק פעיל חיזבאללה, "נילחם בהם שוב, בפעם הבאה שיגיעו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il