X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קמפיין חדש: "החופש חוזר לצפון"
קמפיין לעידוד התיירות לצפון יוצא לדרך את הקמפיין מובילים משרד התיירות ומשרד המשנה לראש הממשלה

בעקבות המלחמה בצפון והנזקים הקשים שנגרמו לענף התיירות, יצאו משרד המשנה לראש הממשלה ומשרד התיירות בקמפיין פרסומי לעידוד התיירות לצפון, מתוך כוונה לתת רוח גבית להתאוששות הראשונית שנרשמה בימים האחרונים.
בקמפיין, תחת הכותרת: "החופש חוזר לצפון", שותפים גם משרד החקלאות והרשות לפיתוח הגליל ובמסגרתו יפורסמו מיום ראשון הקרוב בעיתונות הכתובה ובהמשך גם באינטרנט וברדיו מודעות שיפנו לאתרי האינטרנט של משרד התיירות והרשות לפיתוח הגליל.
מדובר בקמפיין לטווח המיידי שימשך כשבועיים. הקמפיין מורכב מפרסום באמצעי התקשורת הכתובה והאלקטרונית הכולל: מודעות בעיתונות הכתובה, תשדיר ברדיו תחת סיסמת המיתוג: "קטנה, גדולה ומרגשת, ישראל חופשת" וקמפיין אינטרנט באתרים Walla ו- Ynet.
משרדי התיירות והמשנה לראש הממשלה מתכננים להרחיב את הקמפיין לקראת החגים, תוך שימת דגש על מגוון האפשרויות והאירועים שמציע אזור הגליל. בנוסף, יצא משרד התיירות בקמפיינים משותפים עם עמותות נוספות בצפון לחיזוק התיירות לאזור. הקמפיינים יגובו בפעילות שיווקית באמצעות: סיורים, הפקת חומר פרסומי, מפות וחוברות מידע.
הקמפיין פונה לציבור בישראל לחזור ולנפוש בכל אזור הצפון כולל בעיר חיפה, תוך הדגשת האטרקציות, אפשרויות הלינה: מלונות, צימרים, אכסניות נוער ועוד, מסלולי סיור ומרכזי המבקרים הקיימים באזור. המוטיב המרכזי של הקמפיין יתמקד בתחושת ההזדהות והאהדה של אזרחי ישראל עם אזור הצפון ותושביו, תוך חיזוק תדמית האזור.
המשנה לראש הממשלה, שמעון פרס, אמר כי "שיקום ופיתוח כלכלי מואץ של הגליל וחיפה, הינו המשימה הלאומית החשובה ביותר של עם ישראל בעת הזו, ויש להעמיד משימה זו בראש סולם העדיפויות התקציבי של ממשלת ישראל ושל המגביות היהודיות בכל העולם".
שר התיירות, יצחק הרצוג: "אני רואה בהחזרת התיירות לצפון אתגר מחייב, נוכח העובדה שהענף שנפגע באופן הקשה ביותר עקב הלחימה בצפון הוא ענף התיירות. הצפון הוא מהאזורים האטרקטיביים שמדינת ישראל מציעה והוא הוכיח את עצמו ככזה עבור נופשים ותיירים רבים מהארץ ומהעולם. אני קורא לאזרחי ישראל לנצל את יתרת חופשת הקיץ ולהחזיר את החופש לצפון".
על-פי הערכות משרד התיירות ומשרד המשנה לרה"מ, המתבססות על ניסיון העבר, תיירות הפנים באזור הצפון תתאושש בטווח המיידי וקמפיין הפרסום יסייע לחזק את אמון האוכלוסיה במוצר התיירותי בצפון וליצירת פעילות כלכלית שתסייע לעסקי התיירות ולעסקים הנלווים לתיירות כגון: חנויות, מסעדות ומרכזי מבקרים הנמצאים בצפון הארץ.

תאריך:  20/08/2006   |   עודכן:  20/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
הממשלה המקומית של האיים הקנריים קוראת לרשויות מדריד לפעול באופן דחוף כדי לעצור את הגעתם של מהגרים רבים מדי
נמרוד הלפרן
מספר הזכאים לסיוע ממשלתי בגין אבטלה בבריטניה - 5.29 מיליון, דיווח "סאנדיי ביזנס"    הלשכה לסטטיסטיקה של קנדה: נתוני האינפלציה ב-5 השנים האחרונות היו נמוכים משיעורה בפועל
הדר פרבר
לדבריו, השינוי הגדול שיצרה פעולת צה"ל הוא האחריות שקיבלה ממשלת לבנון על דרום לבנון    מנה כמה הצלחות של צה"ל בלחימה בלבנון וצפה כי אם ימשיך חיזבאללה להתחמש - צה"ל ימשיך להילחם
ענבל אביב
חברות בראון לייבל עיצובים בע"מ, רהיטי אינדיה, חברת שמקו רהיטים(1994) בע"מ, "ביג ריהוט חיפה" וינון לידור קהתי, סטייל שיווק אישי ישיר - כל אלה עלולות לקרוס או לא לספק מוצרים לצרכנים
מחלקה ראשונה
אילן בז'ה מונה למנהל מסחרי תחום האופנה של פולגת וגולף נשים וגברים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il