X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ב- 27 באוגוסט, שבוע לפני פתיחת שנת הלימודים, תקיים בחולון רשת שוקן את כנס "העיר" לחינוך בכנס ישתתפו בכירי מערכת החינוך, אנשי אקדמיה, המגזר העסקי, אנשי תקשורת ובכירים אחרים המשפיעים על החינוך בישראל יעסקו בסוגיות הבוערות בתחום החינוך
▪  ▪  ▪

בכירי מערכת החינוך, קובעי המדיניות, מפקחים ואנשי חינוך, אנשי עסקים, אקדמיה, חברי כנסת, שרים ואנשי התקשורת הבולטים בארץ, ישתתפו בסוף חודש אוגוסט בכנס העיר לחינוך הראשון שיערך בישראל, על-ידי קבוצת עיתוני "העיר" של רשת שוקן, בשיתוף מפעל הפיס ועיריית חולון.
בכנס, תישא שרת החינוך, פרופ' יולי תמיר, את הנאום המרכזי על "מצב החינוך" (State of The Education), לקראת פתיחתה של שנת הלימודים תשס"ז.
כנס "העיר" לחינוך ייערך ביום ראשון ה- 27 באוגוסט 2006, במדיטק בחולון, ובו יועלו לדיון ציבורי נושאים אסטרטגיים, הנמצאים על סדר יומה החינוכי של מדינת ישראל.
הכנס יחולק לחמישה מושבים שונים, שיעסקו בין היתר בנושאים: שקיפות מערכת החינוך, עתידנות וחדשנות בחינוך, הון פרטי במערכת החינוך ובשאלה: מי מנהל למעשה את מערכת החינוך?
מארגני הכנס מציינים, כי מועד קיום הכנס, הסמוך לפתיחת שנת הלימודים, נועד להפגיש לראשונה את כל השותפים לניהול מערכת החינוך בישראל, וביניהם: משרד החינוך, ארגוני המורים, נציגי האקדמיה, המגזר העסקי והתקשורת. כמו כן, בכנס ייקחו חלק ח"כים, ראשי רשויות מקומיות, מנהלי בתי ספר, בכירים ממשרד החינוך ואנשי עסקים, במטרה משותפת לפעול לקידום החינוך במדינת ישראל.
מטרת הכנס היא יצירת במה ציבורית-לאומית לנושאים אסטרטגיים במערכת החינוך הישראלית על ציר הזמן הנוכחי תוך מבט אל העתיד. בנוסף, יועלו רעיונות וזרמי מחשבה שונים ויתקיים סיעור מוחות משותף בין קובעי מדיניות החינוך בישראל לבין גורמים מובילים במשק, במדיניות הציבורית, באקדמיה ובמדיה.
לדברי ישראל גולדשטיין, מנכ"ל רשת שוקן, "כרשת מקומונים, אנו רואים חשיבות רבה לקיום דיון ציבורי בנושא הנמנה עם נושאי הליבה המעסיקים את הציבור בישראל בכלל ואת החיים המקומיים בפרט. החינוך הוא ללא ספק נושא מרכזי מאוד בחיינו הן בעשייה העכשווית והן בראייה קדימה, ואנו רואים בחינוך את אחד הנכסים החשובים ביותר למדינה ואחד הדברים החשובים ביותר לכל אחד מאיתנו".
לדבריו, הכנס יפגיש בין קובעי המדיניות לעוסקים בחינוך, על-מנת להעלות לסדר היום הציבורי את חשיבותו ומרכזיותו של החינוך בישראל, וכן להאיר ולהעיר על הנושאים הבוערים הדורשים התייחסות ברמה האסטרטגית.
יו"ר מפעל הפיס, שמעון כצנלסון, ציין כי "מפעל הפיס, המשקיע מעל 60% מתקציב הפיתוח שלו בפרויקטים לקידום החינוך, שוקד כעת על הקמת מועצה לחינוך שתעבוד במקביל למשרד החינוך ותקדם יוזמות בתחום". לדבריו, לא מדובר בגוף שיחליף את משרד החינוך, אלא במועצה שתשמש לעזר ותיתן ערך מוסף ליוזמות ופרויקטים שיקדמו וישפרו את מערכת החינוך. "אני מאמין שסגירת פערים אפשרית רק באמצעות חינוך, חינוך ועוד חינוך, ולכן אנחנו משקיעים את רוב התקציבים שלנו בתחום זה", אמר.
בין האורחים שיגיעו לכנס: ח"כ שלי יחימוביץ, יעקב אדרי - השר לענייני ירושלים, שמואל אבואב - מנכ"ל משרד החינוך, פרופ' מנחם מגידור - נשיא האוניברסיטה העברית, שמעון כצנלסון - יו"ר מפעל הפיס, פרופ' רוני אבירם מאוניברסיטת בן-גוריון, חתן פרס ישראל לחינוך פרופ' גבריאל סלומון מאוניברסיטת חיפה, מוטי ששון - ראש עיריית חולון - העיר המארחת, יעל גרמן - ראש עיריית הרצליה, שלמה לחיאני - ראש עיריית בת-ים, אורלי פרומן - מנהלת מחוז ת"א במשרד החינוך, יוסי וסרמן - יו"ר הסתדרות המורים בישראל וד"ר שמעון שושני - מנכ"ל "תגלית".

תאריך:  20/08/2006   |   עודכן:  20/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שבוע הבא: כנס העיר הראשון לחינוך
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
תשלום לכנס
מפקח  |  21/08/06 00:36
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברוך לוי
מדובר בהסכם קיבוצי מיוחד לכ- 150 עובדי החברה, אשר כולל מכסה גבוהה של ימי הבראה, קידום שליש מהעובדים הוותיקים מדי שנה ומגוון רחב של קרנות חסכון, הכשרות מקצועיות ומענקים מיוחדים
ברוך לוי
דורשות מהממשלה, בין היתר, פיצוי מיוחד לעובדים שהגיעו לעבודה למרות המצב הביטחוני    נגה קינן, יו"ר פורום ה- CFO: יש לפעול במשותף על-מנת להגיע להסדר שישרת את האינטרסים של כל החברות שנפגעו מהמלחמה בצפון
ניר יהב
הרווח הנקי ברבעון השני של 2006 הסתכם ב- 60.9 מיליון ש"ח    הרבעון הסתיים גם בהכנסות שיא של 188 מיליון ש"ח
יפעת גדות
חוקרים גילו כי ביטויי גנים מדגימות מביופסיית מחט איפשרו לקבל תמונה מדוייקת של כל הגידולים שבשד, למרות שדוגמים רק חלקים זעירים של הסרטן
עומר שיקלר
מנכ"ל שירות התעסוקה, אסתר דומיניסיני, הקציבה 6 מיליוני ש"ח להעסקת 1500 מובטלים מהצפון שיועסקו בשיקום יערות קק"ל שנפגעו במלחמה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il