X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך טוען עו"ד יואב ביין, אשר לדבריו טופסי התביעות לפיצויים בגין נזקי המלחמה שהוצאו על-ידי רשות המיסים דורשים מהתובעים לוותר על זכויותיהם
▪  ▪  ▪

"טופסי התביעות לפיצויים בגין נזקי המלחמה של רשות המיסים דורשים מהתובעים לוותר על זכויותיהם", כך טוען עו"ד יואב ביין, מומחה לתביעות פיצויים ממשרד עוה"ד פרופ' ביין. לטענת ביין, בטופסי התביעות שהוציאה רשות המיסים לתושבי הצפון נדרש התובע להצהיר כי תביעתו סופית, זאת בעוד תובעים רבים אינם מודעים למשמעות ההצהרה ולהשלכותיה.
לדברי ביין, "הצהרה זו אינה נכונה ואינה חוקתית", שכן באמצעות נוסח ההצהרה מנסה רשות המיסים בדרך לא ראויה לצמצם את מספר הזכאים לתשלום הפיצויים, תוך פגיעה בזכות הקניין של הזכאים לפיצויים, זכות הגישה לבתי המשפט וזכויות חוקתיות אחרות.
בנוסף, טוען ביין כי הצהרה זו אינה נכונה מכמה סיבות: ראשית, על-פי חוק מס רכוש וקרן פיצויים, התובעים רשאים לערער על החלטות מנהל רשות המיסים. על כן, אין כל סופיות בהחלטתו. שנית, יתכן והתובעים יהיו זכאים לתבוע פיצויים או תשלומים מכוח דינים אחרים שאינם בהתאם לחוק מס רכוש וקרן פיצויים כמו לדוגמא תביעת רשלנות, הפרת חוזה, עוולה מנהלית וכדומה. בנוסף, יתכן ושר האוצר או בג"צ יאפשרו לתובעים במסלול זה לתבוע במסלול תביעה רגיל במקביל.
"הצהרת התובע כי תביעתו סופית מטעה אותו לחשוב כי אינו זכאי להגיש ערר על החלטת מנהל רשות המיסים וכי אינו רשאי לתבוע מכוח דין אחר או במסגרת מסלול תביעה אחר", אומר ביין ומוסיף כי "בכך מנסה רשות המיסים להפחית את כמות הזכאים לפיצויים ואת סכומי הפיצויים שישולמו".
עו"ד ביין מדגיש, כי רשות המיסים צריכה לשנות נוסח זה באופן מיידי ואף למחוק הצהרה זו על גבי הטפסים שהוגשו אליה עד היום על-ידי תושבי הצפון.

תאריך:  21/08/2006   |   עודכן:  21/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"רשות המיסים מטעה את תושבי הצפון"
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
תראו תראו
ישראל ו  |  21/08/06 20:25
2
החוק אינו חל על המחוקק?.. ל"ת
ארתור שרמן  |  21/08/06 21:15
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהונתן דחוח-הלוי
התנועה האיסלאמית ב"שטחי 1948" בראשות ראאד סלאח יוצאת שוב במסע האשמות נגד כוונות הממסד הישראלי להרוס את מסגד אל-אקצה - סלאח מנסה לעורר את העולם המוסלמי לפעול לשחרור ירושלים לקראת הפיכתה לבירת הח'ליפות האיסלאמית העולמית
עומר שיקלר
אלכסי פיצ'וגין, אחראי הביטחון לשעבר של יוקוס, הורשע ברצח ונשפט ל- 24 שנות מאסר    התובע הרוסי: הרוצחים מודים שליאוניד, נבזלין ופיצ'וגין נתנו את ההוראות    נבזלין, השוהה בישראל: מדובר במשפט שבויים על-ידי הקרמלין, כמקובל ברוסיה; "גזר הדין ברוסיה נקבע עוד לפני שהמשפט התחיל"
ניר יהב
זאת לאחר ששבוע שעבר קבע כי מנהיגי ערב לא יכולים להתעמת עם ישראל    שר החוץ הסורי: אסד התכוון לאישים בסוריה שהטילו ספק ביכולתה של חיזבאללה לנצח
אריאל שמידברג
נשיא ארה"ב הדגיש במסיבת עיתונאים את הצורך לפרוס כוח שלום בינלאומי בלבנון מהר ככל הניתן, והתחייב להעביר 230 מיליון דולרים כסיוע הומניטארי
אריאל שמידברג
צבאות ארצות הברית ודרום קוריאה החלו בסדרת תרגילים צבאיים משותפים    בממשלת צפון קוריאה מיהרו להגיב: "מדובר בחזרות לקראת פלישה. יש לעצור אותם באופן מיידי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il