X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בג"צ דחה את בקשתו של עו"ד אינדיג לקבלת סעד ביניים, שיקבע שהחלטת ועדת האתיקה של לשכת עוה"ד לפיה הוא מצוי בניגוד עניינים שגויה אינדיג הינו דירקטור מטעם ניסן חקשורי ב'קלאב הוטל' ומשמש כעורך דינו בסכסוך הבלתי נגמר בינו ובין משה בובליל
▪  ▪  ▪

עוד שלב בסאגה הבלתי נגמרת במאבק בובליל-חקשורי, סביב הבעלות על הקזינו בלוטרקי שביוון ורשת קלאב הוטל. בג"צ דחה (א', 20.8.06) את בקשתו של עו"ד חיים אינדיג לסעד ביניים (במעמד צד אחד), נגד ועדת האתיקה של ועד מחוז ת"א בלשכת עורכי הדין. ועדת האתיקה, נציין, קבעה כי אינדיג פועל בניגוד עניינים, לאור העובדה שהוא משמש כדירקטור מטעם ניסן חקשורי בחברות קלאב הוטל, ובו בזמן משמש כעורך דינו של חקשורי בסכסוך מול קלאב הוטל.
בג"צ קבע, כי תגובת המשיבים לצו הביניים תוגש בתוך 15 ימים ותגובתם לעתירה תוגש עד סוף חודש הבא.
כזכור, בפברואר 2005 פנה חקשורי לבית המשפט בטענה כי הצו המשפטי למינוי חיים אינדיג כדירקטור בחברת פרמייר קלאב והחברות הבנות שלה במקומו (שניתן ב-27.1.05), התמלא רק בחלקו. חקשורי טען, כי אינדיג מונה רק כדירטור בפרמייר קלאב, בעוד שמינויו לחברות הבנות לא בוצע. אי מינויו של אינדיג כדירקטור לחברות הבנות נמשך, מסרו אז באי כוחו של חקשורי, למרות החלטה נוספת של השופט יהודה זפט מה- 2.2.05.
מפרמייר קלאב נמסר בתגובה כי: "עו"ד אינדיג מנסה לכפות את מאוויו האישיים, הר כגיגית, על המציאות. לאחר שהכפיש כל כך הרבה אנשים, לא מהסס עו"ד אינדיג להשמיץ ולהכפיש גם את חבריו בוועד מחוז תל אביב ובוועדת האתיקה של המחוז אשר קבעה, כי בפעולותיו של אינדיג יש ניגוד עניינים".
עוד מסרה החברה, כי "ועד המחוז של לשכת עורכי הדין מצטרף היום לחבורה מכובדת של גורמים, כמו משרד עורכי דין פישר בכר חן ושות', קוסט פורר גבאי את קסירר ושות' ועוד, אשר כולם ספגו השמצות חסרות בסיס מעו"ד אינדיג, שאינו מהסס לפעול בדרכים לא דרכים על-מנת לשרת את האינטרסים של מרשו, מר חקשורי. זאת, בניגוד לכללי האתיקה ובניגוד לדיני החברות ולחובת האמונים שלו כלפי החברות שבהן הוא מכהן כדירקטור. כך נהג גם לקוחו של עו"ד אינדיג, מר ניסן חקשורי, שהשמיץ את כבוד השופט ברק, נשיא בית המשפט העליון, וכן את שופטי בית משפט המחוזי, בהם סגן נשיא בית המשפט המחוזי, השופט יהודה זפט, שגם בהם הטיל חקשורי חשד".

תאריך:  22/08/2006   |   עודכן:  22/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
סמנכ"ל חברת התיירות גוליבר מסרה, כי מעל חצי מיליון ישראלים יטוסו השנה לחו"ל    יעל תמיר: "החופשה המשפחתית המשתלמת ביותר היא נופש בטורקיה, לשם ייסעו רוב המשפחות בחגים"
עומר שיקלר
הירשזון ציין: למעלה מ- 18,000 בקשות הוגשו לפיצויים    ביקש מאזרחי ישראל: "בואו לצפון, בואו לנפוש בו, בוא לבקר בו, בואו לקנות בחנויות, בואו למסעדות"
עידן יוסף
שר התמ"ת, אלי ישי, הודיע כי בשנת תשס"ז יעודכנו הנחיות לגבי אברכים בכולל, וההכנסה לאב לומד תחושב על-פי הכנסתו בפועל במקום על בסיס שכר מינימום שהיה נהוג עד כה
מחלקה ראשונה
כונס נכסים הוציא מכרזים למכירת 3 מגרשים נוספים של החברה
מתן פריידין
ועדת הערר של מינהל מקרקעי ישראל הפכה לחלוטין את החלטת ועדת הקבלה של היישוב קציר, שסירבה לקלוט את בני הזוג מנשרוב שפונו מחומש שבצפון השומרון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il