X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
אזרח גרמניה נעצר בפרגוואי כשניסה להוכיח, באמצעות מסמכים מזויפים, אבהות ביולוגית על 35 ילדים נזקקים הוא עשה זאת כמחאה על חוק האימוץ בגרמניה, אשר מזכה ב- 250 דולר כל אזרח המאמץ ילד מחוץ לגרמניה, ומביא אותו לשם
▪  ▪  ▪

אזרח גרמניה נעצר בפרגוואי כשניסה להוכיח אבהות ביולוגית על 35 ילדים נזקקים, באמצעות מסמכים מזויפים. רשת הטלוויזיה BBC מדווחת, כי על "סופר אבא" להמתין עד תחילת החודש הקרוב, רק אז יוחלט אם הוא יועמד למשפט בפרגוואי, או יוסגר לגרמניה.
יורגן ארנסט הס, חבר במועצה אזורית בגרמניה לשעבר, בן 56, נעצר על-ידי משטרת גרמניה כשברשותו מסמכים, המעידים כי הוא האב הביולוגי של 35 ילדים ממשפחות נזקקות. "האיש הזה הכיר באותם ילדים כאילו הם שלו, מה שאסור על-פי החוקים שלנו. אם מישהו רוצה להכיר בילדים שאינם שלו, עליו לאמץ אותם", אמרה טרסה מרטינז, פרקליטה מטעם המדינה.
לפי מרטינז, מטרתו של אותו אזרח גרמני, היתה להביע את מחאתו כנגד חוקי האימוץ בגרמניה, אשר מעניקה סכום של 250 דולרים לאלה המאמצים ילדים במדינות אחרות, ומביאים אותם להתגורר בגרמניה. לפי הדיווחים, הס התכוון להשתמש בכסף במטרה לשפר את איכות חייהם של אותם ילדים בדרום אמריקה.
אין זאת הפעם הראשונה בה הס מבקש לרשום ילדים של אחרים כאילו הם הבנים הביולוגים שלו. בחודש מאי, הס אמר לשבועון גרמני כי עד-כה "אימץ" בדרך הזו למעלה מ- 300 ילדים ממדינות שונות במרכז אירופה והודו, מה שגרם לו לבעיות רבות בגרמניה.
לפי מרטינז, אם הס יובא למשפט בפרגוואי, הוא עלול לקבל עונש מאסר בפועל למשך שלוש שנים: "אם הוא מכיר בהאשמות, המדינה תסתפק בלהסגיר אותו לגרמניה", הוסיפה מרטינז.
מערכת המשפט בפרגוואי מאשימה גם את משפחותיהם של אותם ילדים, על הסכמתם לשתף פעולה עם הס. "ייתכן כי גם האמהות ייכנסו לכלא", אמרה מרטינז, אולם הדגישה כי ייתכן ובית המשפט יקל עליהן בשל מצוקתן הכספית. בנוסף, מסרה מרטינז, כי לפי המידע שברשותם, הילדים מעולם לא היו תחת חסותו של הס, אלא שהו בבתיהם כרגיל.
לא ברור בשלב זה עם הס הצליח לקבל תמיכה כלשהי מצד גרמניה, ואם כן, מהו הסכום שהועבר על-ידו למשפחות הילדים בפרגוואי.

תאריך:  23/08/2006   |   עודכן:  23/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
ביהמ"ש העליון: "אין ראיה שהחברה נמכרה "בנזיד עדשים" בפחות משוויה הריאלי"    לא הביאו כל ראיה לטענותיו    "חברה נמכרת על פי המחירק הריאלי המוצע בעדה, ולא לפי חוות דעת"    אין צו להוצאות
גלית יצחק
ביחרו ריהוט מתאים לילד    יש לחפש ילקוט שיהיה גם יפה אבל הכי חשוב שיהיה נוח    מספר דרכים לחיזוק שרירי הידיים אצל ילדים העולים לכיתה א'
יפעת גדות
כדאי לדעת כי ירקות ירוקים כמו תרד, כרוב וברוקולי, ומספר סוגים של קטניות ומוצרים המכילים פולי סויה הם מקורות טובים לסידן מהצומח
אריאל שמידברג
מפקד כוחות יוניפיל בדרום לבנון תיאר את הפסקת האש בין ישראל לבין החיזבאללה כ"שברירית מאוד ומסוכנת"    הגנרל פלגריני: "הכוחות הרב-לאומיים לא יפרקו את החיזבאללה מנשקו"
יפעת גדות
בפעם הראשונה השומע המנון "התקווה" באצטדיון אולימפי ודגל ישראל הונף מעל שאר הדגלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il