X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לראשונה, מוצע מבצע מימון על מכשיר הסגווי לרגל חיסול המלאי הישן לקראת הגעת הדגם החדש
▪  ▪  ▪

הסגוויי, שזכה, באדיבות האקדמיה ללשון עברית, לקבל את השם "רכינוע", אותו כלי רכיבה דו גלגלי "מוזר" אושר לפני מספר חודשים על-ידי משרד התחבורה לנסיעה בתוך הערים על המדרכות, תוך מגבלת מהירות של 13 קמ"ש ומגיל 16 ומעלה ללא צורך ברישיון נהיגה.
התנועה בסגוויי נעשית תוך רכיבה בעמידה באמצעות הטיות הגוף קדימה או אחורה על גבי משטח עמידה הנשען על בסיס שני גלגלים המחובר בציר אחד. הייצוב הדינמי של הרוכב על גבי משטח העמידה מתבצע באמצעות מערכת ייצוב ג'יירוסקופית חשמלית תוך שהוא אוחז בכידון בשתי ידיו.
לרגל החלפת דגמי הסגוויי ולכבוד ראש השנה הקרוב, חברת סגווי ישראל, מבית UMI - יוניברסל מוטורס לישראל, מציעה מבצעי הנחות ומבצעי מימון אטרקטיביים על מגוון כלי הסגוויי הקיימים במלאי.
המבצע הראשון הוא מבצע הנחת מזומן "שלם וקח"; דגם הסגוויי העירוני Segway I180 HT במגוון צבעים - אדום, כחול או צהוב, יימכר במסגרת המבצע ב- 29,965 ש"ח במקום 32,571 ש"ח. גם סגוויי השטח מדגם XT כלול במבצע ועכשיו יעלה 31,346 ש"ח במקום 34,073 ש"ח.
המחירים כוללים: מע"מ, ביטוח חובה וצד ג' לשנה, הדרכת רכיבה והסמכה וחברות במועדון טיולי הסגוויי.
בנוסף, מציעה חברת סגוויי ישראל שלוש תוכניות מימון בפרישת תשלומים חודשית לדגמי הסגוויי העירוני I180 - במסלול הראשון שלם 5,000 ש"ח במזומן + 12 תשלומים שווים של 2400 ש"ח; במסלול השני שלם 5,000 ש"ח במזומן + 24 תשלומים שווים של 1250 ש"ח; במסלול השלישי שלם 5,000 ש"ח במזומן + 36 תשלומים שווים של 900 ש"ח.
אלדד שפירא, מנכ"ל סגוויי ישראל אומר כי "הכרזנו על מסלולי המימון, כדי לאפשר לקהל רחב יותר לרכוש את הסגווי. הסגווי הוא כלי אמין שאינו מתבלה, אינו דורש תחזוקה מיוחדת ואינו צורך דלק. במחיר של טלוויזיה שטוחה, ובפריסת תשלומים נוחה במיוחד, ניתן לקבל כלי תחבורה חדשני עירוני, זול לאחזקה ובטוח לנסיעה ולשימוש יומ-יומי, החוסך בעיות חניה ופקקים ונותן תחושת הנאה כשל ריחוף באוויר".
המבצע בתוקף עד 30.09.06 או עד גמר המלאי.

תאריך:  29/08/2006   |   עודכן:  29/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מחקר ראשון שגילה כי שימוש בתרופות ממשפחת נוגדי דלקת לא סטרואידיים, כמו Motrin, Naprosyn ו-Voltaren במהלך השליש הראשון של ההריון קשור למומים מולדים
הדר פרבר
כך אמר מזכ"ל האו"ם, קופי אנאן בסיום פגישה עם שר הביטחון    אנאן נפגש עם משפחות החטופים ואמר כי יפעל לשחרור החיילים החטופים    ייפגש בבוקר עם אולמרט
מירב לוי
יו"ר המועצה הודיע כי לאור סירוב עוזר שר הביטחון לאשר שינוע כיתות לימוד למועצה תיפתח שנת הלימודים במחסום בהצבאי במעבר חיזמא
טל בן יוסף
רכבת ישראל התקינה במפגש מסילת הרכבת בעתלית מערכת רדאר לאיתור מכשולים    בימים הקרובים יותקן רדאר נוסף במפגש המסילה בחדרה
הדר פרבר
מציע לבוש את השיטה של אירן לנהל את העולם במקום השיטה האמריקנית    דובר הממשל האירני על האיום להטיל סנקציות: "עלבון מובהק למועצת הביטחון של האו"ם"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il