X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ארה"ב מזהירה מפני שהייה ברצועת עזה

המטה ללוט"ר: לעזוב מייד את סיני

במטה ללוחמה בטרור החליטו לחדד את אזהרת המסע לסיני בעקבות מידע מודיעיני קונקרטי לישראלים השוהים בטורקיה מציע המטה להימנע מלצאת מבתי המלון
▪  ▪  ▪

המטה ללוחמה בטרור פירסם (ג', 29.8.06) אזהרת מסע וביקש מהטיילים הישראלים שלא לבקר בחצי האי סיני. כמו כן, המטה המליץ לשוהים בסיני לחזור מייד לתחומי מדינת ישראל. גורמים שונים ציינו כי קיים מידע מודיעיני על כוונה לפגוע בתיירים בסיני.
בנוסף, נאמר באזהרה, כי הישראלים השוהים בחצי האי מתבקשים שלא לפקוד את בתי הקפה, המסעדות ואתרי הבילוי. בראיון לגל"צ אמר בכיר המטה, אלקנה הר-נוף: "בימים האחרונים, החשש מפני ביצוע פיגועים בסיני הפך לקונקרטי מתמיד. אנחנו מאוד דוחקים בישראלים שלא לנסוע לסיני, ובמי שנמצא - לצאת".
שוקלים אזהרה לגבי נופש בטורקיה
כמו כן, בישראל בוחנים את גל הפיגועים בטורקיה ובודקים את האפשרות להוציא אזהרת מסע אף למדינה בה נופשים ישראלים רבים. בשלב זה מציעים לישראלים השוהים בטורקיה להימנע מיציאה מבתי המלון.
בישראל מודעים לעובדה כי להכרזה גורפת להימנע מיציאה לטורקיה תהיינה השלכות על יחסי ישראל-טורקיה. אף-על-פי-כן, בשל איומי הטרור מצביעים על הסיכונים. בימים האחרונים התרחשו מספר פיגועי טרור של המחתרת הכורדית באיסטנבול, מרמריס ואנטליה. ארבעה ישראלים נפגעו בתקריות וכן עשרות תיירים בריטים.
סיני - שורה של התרעות ופיגועים
בתחילת חודש מאי פירסם המטה התרעה חמה על כוונת ארגוני הטרור לחטוף ישראלים בסיני. בחצי האי סיני היו בשנתיים האחרונות מספר פיגועי טרור, בהם פיגועים בטאבה, בראס א-שטן, דהב ושארם א-שייח'. בין עשרות ההרוגים בפיגועים היו גם ישראלים רבים.
בערב יום השואה ה- 24.4.06 התפוצצו מחבלים מתאבדים בשלושה אתרים שונים בעיירת הנופש דהב, וגרמו להירצחם של לפחות 24 בני אדם - חלקם אזרחים מצרים וחלקם תיירים. על-אף שישראלים שהו בעיר באותה עת, לא היו נפגעים ישראלים.
ביום ה- 7 אוקטובר 2004 התרחש פיגוע גדול במלון הילטון-טאבה בסיני. פיגוע נוסף התרחש באתר נופש בראס א-שטן. 12 אזרחים ישראלים נהרגו בפיגועים, עשרות נפצעו.
ביום ה- 23 ביולי 2005 בפיצוץ מכוניות תופת באתרי תיירות בשרם א-שייח' ובמפרץ נעמה הסמוך נהרגו למעלה מ-80 הרוגים, רבים מהם תיירים, ומאות פצועים.

ארה"ב מזהירה מפני שהייה ברצועת עזה

ארה"ב פירסמה הלילה אזהרה לאזרחיה מפני שהייה ברצועת עזה. האזהרה מתייחסת גם לחטיפת שני העיתונאים של רשת פוקס ניוז, ששוחררו השבוע.
בין השאר נאמר בהודעת האזהרה, כי בתקופה האחרונה גוברים בשטחים אירועי אלימות, הפגנות ועימותים בין תומכי פת"ח לאנשי חמאס.
כמו כן נאמר, כי בעת האחרונה תקפו מתנחלים אזרחים מהמערב, ובהם אמריקנים, העוסקים בסיוע הומניטרי. ארה"ב קוראת לאזרחיה שלא להשתמש בהפגנות למען הפלשתינים.

פירוט ההתראות
תאריך:  29/08/2006   |   עודכן:  30/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המטה ללוט"ר: לעזוב מייד את סיני
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
נופש מהגיהנום
דוד עומר  |  29/08/06 23:29
2
שיסעו החרדים!
רקפת הסלע  |  30/08/06 05:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניר יהב
צה"ל ממשיך לתקוף בשכונת סג'עייה בעזה    טנק ירה לעבר חמושים שנשאו טיל נ"ט, הרג שלושה ופצע שלושה לפחות
יואב יצחק
מזוז מתייחס לראשונה לחלופות שהציג בפני אולמרט לבדיקת אירועי הלחימה ותיפקוד העורף בצפון    מציין כי ההחלטה הינה של הדרג המדיני    מדגיש כי לוועדה שהקים פרץ יש סמכויות חקירה
רונן ליבוביץ
יו"ר הכנסת החליטה על הקיצוץ כדוגמא לזרועות השלטון האחרות משום הצורך לגייס משאבים לצורך שיקום הצפון    ועדת הכנסת הצביעה היום פה אחד בעד הקיצוץ    בנוסף, החליטה איציק כי חברי הכנסת ועובדיה יטוסו רק באמצעות חברות תעופה ישראליות
חיים ביאור
פונה למגזר העסקי    תורג'מן נחשבת כמקורבת לשר הביטחון עמיר פרץ    הכריזה: אמשיך להיות מעורבת "בתחומים הכלכליים והחברתיים של המגזר הציבורי"
רונן ליבוביץ
הוראה של ראש הממשלה בתפקידו כשר רווחה נדחתה היום בוועדת העבודה, הרווחה והבריאות    שר הרווחה החליט על צמצום חברי מועצת המוסד לביטוח לאומי    בוועדה נמתחה ביקורת על הרוב שנוצר לממשלה ולמעסיקים    חברי הכנסת דרשו להגדיל את הנציגות של ארגוני העובדים, נציגי הנכים וארגוני הנשים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il