X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
משרד התקשורת יצא בשימוע בעניין ניתוק הזיקה שנוצרה בין מכירת ציוד קצה מדור שני ושלישי על-ידי המפעילים הסלולריים לבין מתן הטבות הנוגעות לשירותי הסלולר על החברות למסור תגובתן למשרד בתוך חודש ימים
▪  ▪  ▪

משרד התקשורת יצא היום (ג', 29.8.06) בשימוע בעניין אפשרות ניתוק הזיקה שנוצרה בין מכירת מכשירי טלפון סלולרי מדור שני ושלישי על-ידי המפעילים, לבין מתן הטבות הנוגעות לשירותי סלולר.
במשרד ציינו, כי אין כל כוונה למנוע מחברות הסלולר - אורנג', פלאפון, סלקום ומירס להציע הטבות לבעלי מכשירים סלולריים, אלא במטרה שאלו לא יתנו את ההטבות בכך שהמכשירים הסלולריים יירכשו בחברות עצמן. משרד התקשורת ציין, כי הוא מבקש לקבל את התייחסות החברות עד ה- 28 בספטמבר 2006.
שר התקשורת, אריאל אטיאס, ציין כי "אנו מעוניינים לעודד את התחרות בתחום ציוד הקצה ולהקל על חסמי המעבר בין חברות הרט"ן - כך תהיה בהירות גם לצרכנים".
בשימוע למפעילים הסלולריים, נאמר כי במסגרת מדיניות משרד התקשורת בדבר הרחבת התחרות בשוק ציוד קצה הסלולרי (מכשירי הטלפון, ע.ש.), ובמטרה להקטין את חסמי המעבר של לקוחות בין החברות השונות, בוחן המשרד את סוגיית הזיקה שבין עסקת הרכישה של המכשירים מחברות הסלולר, לבין מתן הטבה כספית בגין צריכה של זמן אוויר, או כל הטבה אחרת.
לאור זאת, משרד התקשורת שוקל בשימוע לנתק את הזיקה שנוצרה בין מכירת הטלפונים מדור שני ושלישי על-ידי המפעילים - לבין מתן הטבות הנוגעות לשירותים המספקות חברות הסלולר.
במשרד מסבירים כי ניתוק הגישה יאפשר למנוי חברה סלולרית, אשר רכש את הטלפון מידי מפעיל סלולרי אחר או מספקי ציוד שאינם מפעילים סלולריים - לקבל את אותם תנאים, לרבות זיכוי כספי בגין צריכה של זמן אוויר, אשר להם היה זכאי אילו רכש את ציוד הקצה מהחברה הסלולרית בה הוא מנוי.
בחינת המצב הנוהג בשוק בישראל, מעלה כי המפעילים הסלולריים נוטים לכרוך את מכירת ציוד הקצה עם מכירת שירותי החברה למנוי. מנוי המצטרף לרשת כלשהי או משדרג את המכשיר שבידו, רוכש בדרך כלל את המכשיר כחלק מהסכם ההתקשרות, ובמקביל זוכה להנחה מתמשכת הניתנת למנוי במסגרת תשלום הטלפון החודשי שלו, אשר נגזרת מצריכת זמן אוויר על-ידי המנוי.
במשרד מדגישים, כי בדרך זו נוצרת זיקה בין רכישת המכשיר מהמפעיל לבין קבלת ומימוש ההטבות.
לדברי אנשי משרד התקשורת, זיקה זו מהווה חסם למעבר מנויים בין המפעילים השונים, ובכך מקטינה את כוח המיקוח של הצרכן מול המפעילים. הם מוסיפים, כי זיקה זו עלולה גם לעכב את התפתחות התחרות בשוק המכשירים, מאחר שכתוצאה ממנה, ניתנים שירותי סלולר בתנאים משופרים רק למנוי אשר רכש את ציוד הקצה מהמפעיל.

תאריך:  29/08/2006   |   עודכן:  29/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שר התקשורת מעונין לעודד התחרות בתחום הסלולר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
עמותת אומ"ץ טוענת שמינוי הוועדות הבדיקה על-ידי ראש הממשלה נעשו שלא על-פי נוהל תקין    דורשים מבג"צ לדון בהקמת ועדת חקירה ממלכתית
יהונתן דחוח-הלוי
ראש הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלאמי בצפון השומרון, חוסאם ג'רדאת, הועבר לטיפול רפואי בירדן באישורה של ישראל    ג'רדאת אחראי לפיגוע ההתאבדות במסעדת מקסים והוא נפצע בניסיון חיסול לפני כשבוע
עידן יוסף
במהלך כנס של ראשי הדתות בקיוטו יפן ביקש הרב מצגר להעביר לחטופים סידור    למזכ"ל הארגון הודיע כי יפעל בקרב ראשי אירן בנושא
עומר שיקלר
במטה ללוחמה בטרור החליטו לחדד את אזהרת המסע לסיני בעקבות מידע מודיעיני קונקרטי    לישראלים השוהים בטורקיה מציע המטה להימנע מלצאת מבתי המלון
ניר יהב
צה"ל ממשיך לתקוף בשכונת סג'עייה בעזה    טנק ירה לעבר חמושים שנשאו טיל נ"ט, הרג שלושה ופצע שלושה לפחות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il